Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ERRATA TURNIEJOWA
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> ARCHIWUM Xyz !
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy wprowadzamy erratę na turniejach?
Tak
71%
 71%  [ 10 ]
Nie
28%
 28%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 14

Autor Wiadomość
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pon 15:40, 01 Lut 2016    Temat postu: ERRATA TURNIEJOWA

Jako że już parę osób się mnie pytało o erratę z Krucjaty, stawiam ankietę.
Dyskusja mile widziana.

Cytat:
- Dreadnoughty BA/SW/GK i CSM [Helbrute] mają +2A
- wszyscy Scouci SM niezależnie od codexu mają WS i BS 4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 15:13, 03 Lut 2016, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Pon 16:03, 01 Lut 2016    Temat postu:

czyli tak: death company deadnought z bazy ma mieć 5 ataków coś mi się to nie widzi. Al ja gram necronami więc w sumie co ja tam mogę wiedzieć o przegiętych zasadach :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:06, 01 Lut 2016    Temat postu:

Bardzo dobry pomysł.

Nigdy nie byłem przeciwko wszelkiej maści homerulsom, bo w zasadach gw jest bardzo dużo dziur, których sam wydawca nie kwapi się załatać. Dobrym rozwiązaniem wydaje się by w takim razie łatać je samemu ale takie zrównywanie sprzętu czy wyrównywanie zasad powoduje jeden problem, a mianowicie za dużo tego.

Mam na myśli to, że wymienione przez Ciebie przykłady to tylko wierzchołek góry lodowej. Szczególnie jeśli brać całe spektrum zasad gry czyli kodeksy, suplementy do nich oraz imperial armour. Choćby to że różne bronie o tej samej nazwie mają minimalnie różne profile czy też nie mają ich wcale.

Jak już pisałem uważam, że to bardzo dobry pomysł i mam nadzieję, że w przyszłości zostanie on rozszerzony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:52, 01 Lut 2016    Temat postu:

No w końcu Hellbrut powoli nabiera sensu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:45, 01 Lut 2016    Temat postu:

Na razie wstrzymam się od głosu mimo że jestem za 4 atakami dla Dredów i 4 BS dla Scoutów.

Problem stanowi Iron Priest SW który nie jest kompatybilny z techmarinem. IP bazowo kosztuje 55 pkt, ma runiczną zbroję (6++ inva), bolter zamiast pistoleta, hammer zamiast axe'a. + nie ma zasady Bolster Defences którą mają wszyscy inni Techmarini.

Jakbyś usunął trecią część z sekcji do głowosowania to jestem za. Z resztą po co Blood Angelom Techmariny?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pon 23:24, 01 Lut 2016    Temat postu:

nihildefoe napisał:
czyli tak: death company deadnought z bazy ma mieć 5 ataków coś mi się to nie widzi. Al ja gram necronami więc w sumie co ja tam mogę wiedzieć o przegiętych zasadach :)

Każdy dred SM ma 4 z bazy, więc 5 na dedykowanym combatowym dredzie raczej OP nie jest. Zresztą można zmienić na po prostu 4 ataki dla każdego dreda.

Algirdas napisał:
Problem stanowi Iron Priest SW który nie jest kompatybilny z techmarinem. IP bazowo kosztuje 55 pkt, ma runiczną zbroję (6++ inva), bolter zamiast pistoleta, hammer zamiast axe'a. + nie ma zasady Bolster Defences którą mają wszyscy inni Techmarini.

Jakbyś usunął trzecią część z sekcji do głowosowania to jestem za. Z resztą po co Blood Angelom Techmariny?

Też jestem skłonny pominąć punkt z Techmarinami, jednak ingerencja w koszty to trochę za dużo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Wto 0:38, 02 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Wto 9:18, 02 Lut 2016    Temat postu:

gra robi się trochę zero jedynkowa, pasuje wprowadzić jakieś ujednolicenie czy poprawkę pomysł z dredami chyba jest okej - tylko nie wiem czy przypadkiem nie wypadałoby przepisać wszystkich statów z codexów i IA, ale to już wymaga chyba ingerencji siły wyższej. Zobaczymy co przyniesie przyszłość :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:36, 02 Lut 2016    Temat postu:

To jest właśnie ten wierzchołek góry lodowej o której mówiłem :D Na przykładzie dredów skoro dredy z kodeksów to czy te z IA też? contemptory? relict dredy itd. A skoro to czy coś innego też.

A i chyba wszyscy wiemy na co się narzeka w tej grze i takich rzeczy domniejszej lub większej korekty znalazło by się więcej.

Ten sam problem mieli przecież i gracze wfb tylko moim zdaniem oni trochę poszli złą stroną w swoich balansach.

Ale uważam, że sam kierunek i założenia są dobre, a takie jednostki jak dredy, skauci, czy techmarini którzy w różnych dexach mają ten sam koszt a inne staty nadają się idealnie do zrównania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:25, 03 Lut 2016    Temat postu:

Spoko Sławny, ja w żadne koszty ounktowe nie chcę ingerować. Tylko chcę pominąć ulepszanie na siłę Techmarinów. Poza tym jestem za. I tak właśnie przed chwilą zagłosowałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Śro 14:55, 03 Lut 2016    Temat postu:

A ile wg takich poprawek ataków powinien mieć Defiler?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 15:00, 03 Lut 2016    Temat postu:

Defiler to nie drednot więc nic się w jego przypadku nie zmienia :P Poza tym jest to unikalny model w jednym dexie więc z czym miałby mieć zrównane statystyki?

Wypadł zapis o techmarinie. Zmiany kosztów zostawmy GW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 15:16, 03 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter_ck
Wlóczykij



Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:21, 03 Lut 2016    Temat postu:

A co myślicie o sqadronach dla Dreadnoughtów, Predatorów, Whirlwindów i Vindicatorów dla BA i SW wzorem SM i DA?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:03, 03 Lut 2016    Temat postu:

misiekbeer napisał:
A ile wg takich poprawek ataków powinien mieć Defiler?


Misiek choćby miał i 10 to mu to nic a nic nie pomoże Yellow_Light_Colorz_PDT_06

niestety i tak największą bolączką tej gry jest niewidka, stompa, eldarzy i chora tabela sojuszy Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 18:38, 03 Lut 2016    Temat postu:

Ja już od początku głosowałem na tak, jedyne co bym zmienił to to co mówi Maszta- Contemptory i inne dredy z imperial armour 4 ataki z bazy. Zarówno te lojalne jak i renegackie. No poprostu nie wypada żeby relikt był słabszy od marnej kopi :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:34, 03 Lut 2016    Temat postu:

Inne dredy z IA tak, ale Contemptory nie, bo o dziwo samo GW zrobiło ostatnio FAQ do Herezji Horusa i podniosło ataki contemptora ale tylko do 3:

Contemptor Dreadnought Talon (CAL – page 26)
The base profile for a Legion Contemptor Dreadnought should be altered to read as follows:
Armour
WS BS S Front Side Rear I A HP
Legion Contemptor 5 5 7 13 12 10 4 3 3

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> ARCHIWUM Xyz ! Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin