Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 0:00, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co mówili to jest tylko część zmian. Podobno jest też 12 nowych misji.
Nawet teraz widać, że rozpiski piechoty będą mocno zmienione. Ogólnie większy nacisk na strzelanie, mniejszy na assault.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
von Hajden
Pomocnik
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 0:10, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie tu może być ciekawie, biorąc pod uwagę jak teraz czołgi będą delikatne przed szturmem na piechotę z solidnym zapleczem bronic przeciwpancernej, dużo się może pozmieniać. To że to nie jedyne zmiany cieszy mnie bardzo, mam tylko nadziej że będą utrzymane w podobnym kierunku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fanir
Pomocnik
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:43, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
czysty teren to drogi ? Faktycznie te zmiany były potrzebne. Ciekaw jestem czy będą zmiany w generalnych zasadach nacji (oprócz tej z amerykańskimi td)jeyna zasada jakia mi sie nie podoba to ta ze strzelaniem na boczny wydaje sie być skierowana aby zrównoważyć nowy h&cale odbije sie to na zachodnich pancerkach w których strzelanie na bok było dośc znaczym elementem taktyki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanir dnia Wto 13:47, 10 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 14:01, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nie czysty teren to wszystko to, co nie jest niczym innym, na drogach chyba ciągle przyśpieszają.
Zmiany w zasadach nacji napewno bedą, już się znieniły: H&C, QoQ, Mounted Assault, więc pewnie inne też.
Nowego H&C nie muszą równoważyć bo jest słabszy od starszego, a w połączeniu z nowym kosztem czołgów ruska pancerka jest teraz na szarym końcu jeśli chodzi o siłę. Ta zasada ma odróżnić czołgi od dział pancernych i mam nadzieję, że to nie jedyna przewaga czołgów, bo z valley fire działa są celniejsze co jest trochę dziwne (działu w kadłubie nie było celniejsze niż w wieży).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fanir
Pomocnik
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:16, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
volley fire dostali tez niemcy czy to wciąz ruska zasada? Moim zdaniem w niej nie chodzi o to że działa szturmowe były mniej celne tylko o dowzorowanie doktryny rosyjskiej przy ataku umocnień kiedyś czytałem (niepamiętam gdzie) że rosjanie posy łali najpier piechote zeby zidentyfikować punkty umocnień a następnie sprowadzali działa sztorumowe i " Sru z laserka"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 14:35, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Właściwie to już nie pamiętam czy wszyscy. Jakby tak patrzyć na zastosowanie to ruskie działa samobieżne definitywnie powinny móc robić bombardment. Trzeba poczekać na rulebooka, ja się cieszę, że będzie za darmo:).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
von Hajden
Pomocnik
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 21:59, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Fanir i tak aliancka pancerka ma dobrze ze stabilizerami a znając życie tak jak pisał Łukasz wynik 5+ na kostce spowoduje że trafienie pójdzie w przód wieży a nie bok kadłuba, więc i tak szanse na uratowanie Pantery po trafieniu w bok będą nikłe.
Co do ruskich to ciesze się że potaniały punktowo pojazdy z RoF 1. Może w końcu pokuszę się o jakieś ruskie potworki:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 23:14, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zły dotyk boli przez całe życie !
a brytoli bardzo dotknęły zmiany zasad ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 23:45, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Trudno powiedzieć na razie. Ogólnie zmieni się cały styl grania w FoW w stronę bardziej combined arms, a mniej maksowania jednego elementu.
Piechota będzie lepsza, motor company, zwiad na pojazdach wheeled tak samo. Szkoda tylko, że piechota brytoli przenosi tak mało ppanc. Jeśli krokodyle będą mieć ogólne zasady miotaczy ognia to już ich nie będzie na stole.
Ja mam zamiar odkurzyć brit parachute co., mogą być całkiem fajni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fanir
Pomocnik
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:21, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
imho brytyjczycy będa troche słabsi ( juz nie przejdzie cyrk z krokodylami i waspami) ale podobnie będzie w przypadku niemców ( 3 flamery na pluton pinierów już nie będą tak oczywistym wyborek) i rosjan. Ale generalnie myśle że wszystko będzie zbalansowane (czego brakuje od pewnego czasu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
von Hajden
Pomocnik
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 17:43, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ciesze się że zasady miotaczy się zmieniły, w końcu pancerka nie będzie się bała zbliżać do flamerów jak dotychczas. Krokodyle i tak nie były aż tak mordercze jak piszą. Dobrze że nowe zmiany wymuszą na graczach bardziej rozbudowane rozpiski, jak dla mnie da to o wiele więcej zabawy w graniu;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 11:30, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Plastic soldier wypuściło pantery. To nic wielkiego, każdy kto potrzebował panter zapewne już je ma,
ale bardzo ciekawy jest plan na przyszłość:
1/72nd M4A1 75mm Sherman
15mm M4A4/Firefly
1/72nd Late War German Heavy Weapons
15mm Russian Heavy Weapons
15mm Late War German Heavy Weapons
1/72nd German SdKfz 251/Ausf D Halftrack
15mm German SdKfz 251 Halftrack conversion set
1/72nd German SdKfz 251 Halftrack conversion set
15mm Tiger I
1/72nd Bren Carrier
1/72nd German SdKfz 251/Ausf C Halftrack
15mm KV 1/2/S/85
15mm Churchill
15mm Cromwell
15mm Late War British Infantry
15mm M3 and M5 Halftrack
1/72nd Panther
1/72nd Panzer III F,G,H
1/72nd Stug III F8/G
15mm Panzer III J,L,M,N
15mm M3 and M5 Stuart
1/72nd M3 and M5 Stuart
15mm Russian 45mm AT gun
15mm US Infantry
1/72nd US Infantry
1/72nd Russian Zis 3 and 2 gun
1/72nd Pak 38
Za parę miesięcy będzie można złożyć cały amerykański zmech z tych modeli (priesty/działa tylko dokupić):)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
von Hajden
Pomocnik
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 13:37, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Kolejny plus w nowym roku;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fanir
Pomocnik
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:51, 21 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
informcje z nowego wi za forum wwpd
* Not one book but 3 - split into separate rules 308 pages, Forces 100 pages and Hobbies 40 pages books
* All wheeled vehicles + Half tracks travel 1.5 x CC on roads
* Portee teams with gun shields - now require FP test to destroy from "front"
* Individual teams can now double - rest of team unaffected if not shot at
* Doubling teams can turn to avoid rough terrain or enemy
* Empty transports sent to rear can return
* Assaults - def fire from teams within 8" plus changes to who fights (max teams contacted) and what happens at the end
* Changes to Recce - not detailed but disengage from assault, arty and compulsory if shot removed
* Missions - all teams can start gone to ground
* Dig in whilst GTG
* Nice big and clear terrain table listing effects - Ground condition (e.g. Dificult), concealment and bullet proof cover
* Moving bunker busters cannot target moving vehicles
* ROF of moving/pinned down is now 1/2 full ROF (not sure if round up or down)
* Improved saves for recce softskins (no detail)
* Ignore transport casualties
* Forces book contains 13 core Intelligence Briefings for LW Europe (with full orbat diagrams as per a standard army list) so maybe this is in effect your plain manilla lists
* Big index
* 3+ save for GTG gun teams
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 19:05, 21 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Z tym ROFem to podobno jest tak:
1-3 = 1, 4-5 = 2, 6+ = 3
i podobno odnosi się to mg na pojazdach też.
Napisali też, że reconu nie można zmusić do disengage ostrzałem - kompania zwiadu stanie się grywalna. Tak samo AA na halftrackach i HMG. Wreszcie koniec brummbara jako tank-huntera.
Ogólnie zmiany fajne, w czwartek na stronie ma być już oficjalne info co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łukasz dnia Sob 19:15, 21 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|