Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:33, 15 Lut 2016 Temat postu: Kompanie Space Wolves |
|
|
GW się wysiliło i zrobiło zasady do ponad połowy kompanii Space Wolfów. Część z nich (Champions of Fenris, Ironwolves, Blackmanes, Firehowlers) nawet grywalne. Zobaczcie ile tego jest:
1. Bran Redmaw - Bloodmaws (Forge Wolrld)
2. Engir Krakendoom - Seawolves
3. Erik Morkai - Sons of Morkai
4. Gunnar Red Moon - Red Moons
5. Logan Grimnar - Champions of Fenris (Suplement Champions of Fenris/Kampania: Curse of Wulfen)
6. Harald Deathwolf - Deathwolves (Kampania: Curse of Wulfen)
7. Bjorn Stormwolf - Stormwolves
8. Egil Iron Wolf - Ironwolves (Kampania: Curse of Wulfen)
9. Krom Dragongadze - Drakenslayers (Kampania Sanctus Reach: Stormclaw/Kampania: Curse of Wulfen)
10. Ragnar Blackmane - Blackmanes (Kampania: Sanctus Reach: Hour of the Wolf / Kampania: Curse of Wulfen)
11. Sven Bloodhowl - Firehowlers (Kampania: Curse of Wulfen)
12. Kjarl Grimblood - Grimbloods
13. Jorin Bloodhowl - Wulfen (Kampania: Curse of Wulfen)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Pon 16:12, 15 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:38, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
zaoftopuje w oftopie i trochę fluffowego pitu pitu skoro już o wilkach to straszna słabizna ten ostatni stuff jaki wypuścili do nich.
Nie mam na myśli mocy w grze ale powera w fluffie czy też wyglądzie artów itp
o ile demoniczna inwazja na fenris zawsze ok konflikt z imperium też zawsze ok to że dostają bęcki jak najbardziej ok ale całe to zawiązanie ten intrygi jej przebieg strasznie słabo to napisane i umotywowane
Oby w końcu wilki zostały tymi renegatami bez świata a TS zrobili im z fenris prospero
i dla potwierdzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
coś ci nowi artyści w gw nie umieją rysować :(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:27, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Taki wygląd artów to prawdopodobnie ciąg dalszy cięcia kosztów i maksymalizacji zysków. Skoro nowy gość potrafi narysować/zrobić na komputerze 20 chłam-artów w cenie 1 dawnego top-artu to po co zatrudniać tych zdolniejszych artystów?
Z artami to jest poważna rzecz. Myślę że gdyby tani artyści którzy robią teraz rysunki dla GW, robili je dla GW od samego początku, to do dzisiaj nikt by nie nawet nie wiedział że była taka gra jak 40k.
Szkoda bo równolegle GW pokazuje że można nadal robić świetne arty w kolejnych tomach 30k.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Pon 20:29, 15 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 21:19, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
art to typowa kreska i stylistyka z lat świetności D&D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:42, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
no właśnie d&d a nie 40k :D
jako miłośnikowi starej stylówy obrazków strasznie mnie to boli
a te wilko elfi górale wcale tego nie poprawiają ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|