|
BITEWNE.FORA.PL Świętokrzyskie Forum Gier
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 9:26, 27 Sty 2017 Temat postu: KODEX klubowy ! |
|
|
Przyszedł ten moment, że trzeba to zrobić !
1. Na dzień dzisiejszy klubowicze spotykający się w budynku Muzeum Zabawek i Zabawy przy pl. Wolności 2 w Kielcach, zobowiązani są:
- zachowania kultury osobistej
- dbania o mienie klubu: blaty, makiety czyli wszystko co jest nam udostęnione w miejscu do grania
- na terenie muzeum zabronione jest spożywanie alkoholu, wyrobów tytoniowych włącznie z elektronicznymi
- utrzymania porządu w miejscu zabawy/grania
2. Każdy z klubowiczów, wprowadzając nową osobę zobowiązany jest do udzielenia informacji na temat działalności klubu, praw i obowiązków:
- możliwość grania w MZiZ jest w godzinach działaności muzeum ( sezon zimowy godz. 8-16, letni godz. 9-17), aczkowliek placówka otwarta jest oficjalnie do godz 19. W poniedziałki o chęci grania w proszę informować mnie, Karola z działu ADM, Przemka z działu PR lub Marcina z działu GROM.
- spotykamy się i gramy w holu przy szatni
- pobranie blatow i makiet może nastąpić po wcześniejszym poinformowaniu przewodników bądź ochrony obiektu - tyczy się to też odniesienia w/w rzeczy na miejsce
- w wsprawie zamówień ze sklepów internetowych proszę kontaktowac się bezpośrednio ze mną, udzielę informacj gdzie i jakie mamy zniżki.
- wpisowe do klubu jest jednorazowe i wynosi 20zł - można przekazać osobie odpowiezilnej za dany dział gier bitewnych lub bezpośrednio do mnie - datki zebrane w ten sposób idą na cele klubowe, tzn. zakup makiet i akcesoriów do ich zrobienia, w miarę potrzeby nowe blaty czy jak ostatnio na transport W/w rzeczy na konwent. Wydatki będą rozpisywane i rozliczane w osobnym dziale.
3. Osoby odpoweidzialne za sekcje:
1. WH40k:
- Sławny
-
2. Malifaux:
- Igor "SzatanSoft"
- Mikołaj "Miki"
3. X-Wing:
- Monika
-
4. Organizacja pokazów i turniejów:
- proszę zgłaszać, imprezy tego typu na przynajmniej 2 tygodnie przed
- każdy z systemów robiący turnieje w MZiZ zobowiązany jest do zorganizowania 2 razy do roku tego typu imprezy z przekazaniem całości wpisowego na klub(nie mniej niż 5zł od osoby). Klub w miarę mozliwości, postara sie zorganizować nagrody rzeczowe na takie spotkanie. Proszę aby terminy takich turniejów nie następowały po sobie.
- organizator turnieju, zobowiązny jest przekazać po 2zł od osoby z wpisowego na rzecz klubu.
5. Pracownicy Muzeum i ochrony mogą - na wyraźną prośbę graczy - udostępnić dodatkow stoły i krzesła z Sali konferencyjnej, ale przeniesienie sprzętów może odbywać się tylko w obecności pracowników muzeum lub ochrony. Obsługa Muzeum ma obowiązek udostępnić graczom akcesoria do gier i blaty praz towarzyszysz podczas ich zabierania oraz oddawania.
Tymczasem to wszystko. Jeśli w między czasie coś się "wykluje" będziemy dodawać bądź korygować.
W razie pytań , wątpliwości bądź innych rzeczy proszę o kontakt: FB lub telefonicznie(nr podaję na priva).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Pią 9:26, 27 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|