Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ważne o spotkaniach w MZIZ
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Ogólnie o spotkaniach w muzeum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamehame
Wlóczykij



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:13, 17 Lut 2010    Temat postu: Ważne o spotkaniach w MZIZ

Tu Przemek.
Mam prośbę. Potrzebuję na wczoraj :/ listy osób, które są gotowe podpisać porozumienie w sprawie udostępnienia miejsca do grania w Muzeum. Musimy spreparować prośbę o udostępnienia miejsca do grania w Muzeum.
Proszę o wpisanie się osób, które najczęściej przychodzą w weekendy.
Osoby, które były chętne obarczyć się odpowiedzialnością proszę o kontakt mailowy.

[link widoczny dla zalogowanych]

W liście proszę zamieścić dane do umowy (imię, nazwisko, adres zamieszkania, oraz nr - serie tego czym chcecie się legitymować).

Przepraszam bardzo za utrudnienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azrael88
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 11:46, 17 Lut 2010    Temat postu:

Ja sie zgłaszam, zaraz podeślę Ci moje dane

Sargo też miał sie znaleźć na umowie, niestety bardzo rzadko go teraz widujemy.

Ktoś od 40K też powinien być - Maszta albo Misiek.

Od batla proponowałbym Ukaleza, on sie zajmuje fantaziakiem w Muzeum i dobrze mu idzie.

Wtedy mielibysmy przedstawiciela każdego ważnego systemu i nie byłoby kłopotów z organizacją imprez w konferencyjnej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael88 dnia Śro 11:54, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jingizu
Pomocnik



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 14:14, 17 Lut 2010    Temat postu: Re: Ważne o spotkaniach w MZIZ

kamehame napisał:
Musimy spreparować prośbę o udostępnienia miejsca do grania w Muzeum.
Proszę o wpisanie się osób, które najczęściej przychodzą w weekendy.
Osoby, które były chętne obarczyć się odpowiedzialnością proszę o kontakt mailowy.

Tzn. potrzebne są podpisy pod podaniem do Muzeum, czyli jak najwięcej osób, czy chodzi tylko o "opiekunów" i wystarczy kilka? Tak czy inaczej też Ci wyślę, może kiedyś klubowi RPG będzie potrzebna konferencyjna na sesję Yellow_Light_Colorz_PDT_20


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 8:04, 18 Lut 2010    Temat postu:

Mam na myśli "opiekunów" którzy po przyjściu do Muzeum podpisywaliby się u ochrony.
Powrót do góry
kamehame
Wlóczykij



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:17, 22 Lut 2010    Temat postu:

Chciałem przedstawić propozycje Regulaminu spotkań w Muzeum. Czekam na propozycje zmian.


Regulamin

Osoby grające korzystają z holu w godzinach otwarcia Muzeum od 9 do 17 w soboty i niedziele, inne terminy są możliwe po każdorazowych są uzgodnieniach z Dyrekcją Muzeum.
Gracze przychodzący:
- przedstawiciel – opiekun musi odnotować swoje przyjście u ochrony muzeum lub w szatni
- w obecności pracownika muzeum lub ochrony przenosi blaty i akcesoria do gry
- osoby przychodzące na spotkanie nie mogą samodzielnie poruszać się po ekspozycji
Po zakończonych rozgrywkach osoba odpowiedzialna sygnalizuje zakończenie gier. Gracze zobowiązani są do doprowadzenia holu muzeum do poprzedniego stanu (układ stołów
i krzeseł).
Akcesoria i blaty są chowane na miejsce w obecności pracowników muzeum lub ochrony.

Osoby grające nie mogą korzystać z sali konferencyjnej ani pomieszczeń na 1. piętrze muzeum.
Organizacja turniejów jest możliwa w sali konferencyjnej po każdorazowym uzyskaniu zgody od Dyrekcji Muzeum i uzgodnienia terminu z Działem Oświaty, Promocji i Pracy Badawczo-Naukowej z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.





Mam nadzieję, że nie będzie to dla nikogo utrudnieniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azrael88
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 10:38, 22 Lut 2010    Temat postu:

Hej,

Nie sądziłem, że umowa obejmować będzie także hol. Co w przypadku kiedy żaden z "opiekunów" nie będzie w stanie przyjść w weekend? Reszta graczy nie będzie miała możliwości zagrania w holu???

Załóżmy sytuację, gdzie do muzeum przychodzi Kozi, Marko i DESTI i chcą pograć, nie ma mnie, nie ma Fabia czy Jina, chłopaki odchodzą z kwitkiem? Wydawało mi się, że granie w holu nie stwarza dla pracowników MZiZ żadnego kłopotu czy problemów.

Co do korzystania z konferencyjnej - zasady ok, i tak zawsze z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem pytam Cię o termin.

Ale mam jeszcze jedno pytanie, czy rezerwując konferencyjną obowiązują te same godziny (do 17.00) czy jest szansa byśmy grali tam dłużej (turniej na 5 bitew, koniec pewnie ok 20.00). Jest na to szansa?

Podpisując się na umowie, organizator turnieju bierze na siebie całą odpowiedzialność za taką imprezę, budynek jest cały czas pod kontrolą ochroniarzy, więc nawet gdyby turniej miał trwać dłużej to i tak organizator ostatni wychodzi z konferencyjnej, uprzednio ją sprzątając i informując ochronę o zakończeniu eventu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azrael88 dnia Pon 10:48, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DESTI
Kasjer



Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 13:14, 22 Lut 2010    Temat postu:

no z tymi "opiekunami" może być problem.... chyba że możliwe jest rozszerzeniew listy "opiekunów" i wpiszą się na nią wszyscy gracze co już swoje w życiu się ograli ( nie chciałem pisać starzy he he Yellow_Light_Colorz_PDT_09 )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DESTI dnia Pon 13:15, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marko
Kasjer



Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 17:34, 22 Lut 2010    Temat postu:

DESTI napisał:
no z tymi "opiekunami" może być problem.... chyba że możliwe jest rozszerzeniew listy "opiekunów" i wpiszą się na nią wszyscy gracze co już swoje w życiu się ograli ( nie chciałem pisać starzy he he Yellow_Light_Colorz_PDT_09 )

wlasnie w tym sek. Desti tu ma racje. I jak to rozwiazac? Yellow_Light_Colorz_PDT_10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamehame
Wlóczykij



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:43, 23 Lut 2010    Temat postu:

W przypadku, kiedy w holu nie będzie nikogo z sygnatariuszy wpisać się, czy odnotować bedzie mógł ktoś inny, nie zakładam mozliwości odejścia z kwitkiem. Jeden z "opiekunów" jest konieczny w przypadku gry w sali konferencyjnej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azrael88
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 11:55, 23 Lut 2010    Temat postu:

To całkowicie rozwiązuje problem.

Jeszcze raz zapytam - czy turnieje w konferencyjnej będą mogły kończyć się później niż o 17-17.30?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamehame
Wlóczykij



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:08, 23 Lut 2010    Temat postu:

(turniej na 5 bitew, koniec pewnie ok 20.00)

Przypuszczam, że nie będzie to mozliwe (przynajmniej oficjalnie), może wspólnie przygotujemy pismo skierowane do Dyrekcji. Do tej pory też to zastrzeżenie obowiązywało, być może da się to w jakiś podobny sposób zorganizować, w intencji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azrael88
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 12:25, 23 Lut 2010    Temat postu:

Hej, przeliczyłem jeszcze raz - takie długie turnieje kończyłyby się najpóźniej o 19.00 (to znaczy o 19.00 w sali nie byłoby już blatów, makiet; byłaby zamknięta a klucze u milicji).

Taki turniej (w warmachine/hordy) do 19.00 miałby miejsce 2-3 razy w roku, pozostałe turnieje (35pkt) spokojnie skończymy do 17.30.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamehame
Wlóczykij



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:40, 24 Lut 2010    Temat postu:

Witam,
przedstawiam uaktualnioną wersję regulaminu, rozbudowaną o obowiązki pracowników Muzeum względem spotykających się. W dalszym Ciągu jestem otwarty na sugestie i proponowane zmiany, może jeszcze o czymś zapomnieliśmy.



Regulamin spotkań w Muzeum Zabawek i Zabawy

1. Osoby grające w gry planszowe korzystają z holu w godzinach otwarcia Muzeum w soboty i niedziele w godz. 9.00-17.00.
2. Obowiązki graczy:
- Przedstawiciel grupy graczy musi każdorazowo odnotować swoje przyjście na spotkanie w książce ochrony muzeum Zabawek i Zabawy.
-Przeniesienie blatów i akcesorii do gry przez członków grupy graczy z pomieszczeń muzeum może odbywać tylko w obecności pracownika muzeum lub ochrony
- Gracze nie mogą wchodzić na ekspozycję muzeum ani korzystać z sali konferencyjnej i pomieszczeń na 1. piętrze muzeum.
- Po zakończeniu gier gracze zobowiązani są do doprowadzenia holu muzeum do poprzedniego stanu (układ stołów i krzeseł).
- Akcesoria i blaty są chowane na miejsce w obecności pracowników muzeum lub ochrony.
- Po zakończeniu rozgrywek i sprzątnięciu akcesoriów, przedstawiciel grupy graczy musi odnotować swoje wyjście w książce ochrony muzeum Zabawek i Zabawy.
3. Obowiązki pracowników Muzeum:
- Obsługa Muzeum ma obowiązek udostępnić graczom dostęp do akcesoriów do gry i blatów i towarzyszyć graczom podczas ich zabierania oraz oddawania.
- Pracownicy Muzeum i ochrona mogą – na wyraźną prośbę graczy – udostępnić dodatkowe stoły i krzesła z sali konferencyjnej, ale zabieranie sprzętów może odbywać się tylko w obecności pracowników muzeum lub ochrony.
- Pracownicy muzeum powinni zgłaszać w Dziale Oświaty, Marketingu i Pracy Badawczo-Naukowe każdorazowe naruszenie regulaminu przez graczy.
- Pracownicy Muzeum mają obowiązek z tygodniowym wyprzedzeniem poinformować graczy o odwołaniu spotkania weekendowego graczy w związku z planowanymi w Muzeum atrakcjami.
4. Organizacja spotkań graczy w sali konferencyjnej jest możliwa tylko w wypadku organizacji międzymiastowych turniejów po każdorazowym uzyskaniu zgody od Dyrekcji Muzeum i uzgodnienia terminu z Działem Oświaty, Marketingu i Pracy Badawczo-Naukowej z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
5. Osobą odpowiedzialną za kontakty z graczami jest Przemysław Krystian.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jingizu
Pomocnik



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 12:43, 24 Lut 2010    Temat postu:

kamehame napisał:
1. Osoby grające w gry planszowe korzystają z holu w godzinach otwarcia Muzeum w soboty i niedziele w godz. 9.00-17.00.

W gry planszowe, a kiedy mogą z holu korzystać osoby grające w gry bitewne? Yellow_Light_Colorz_PDT_18 Wiem, czepiam się Yellow_Light_Colorz_PDT_08


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fabio
Moderator
Moderator



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 892
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 13:13, 24 Lut 2010    Temat postu:

nie czepiaj się, dla laika to wszystko są gry planszowe Yellow_Light_Colorz_PDT_08

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Ogólnie o spotkaniach w muzeum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin