Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ukalez
Pomocnik
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:13, 18 Sie 2009 Temat postu: Kolejne armie |
|
|
Jako kolejna armia w 7 edycji mają wyjść Skaveni a po nich Bestie
Szczególnie czekam na tą drugą armię, ciekawe... A Skavenom mam nadzieję że obetną elektryków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Azrael88
Moderator
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 13:44, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Skaveny: elektrycy jak to elektrycy, ale ratlingi to mogliby nieco przystopować. Poza tym chciałbym żeby globadierzy rzucali templejtką, zeby wrócił doomwheel i vermin lord. Obowiązkowo powinni zmienić Stormverminów, teraz to żałość na poziomie imperialnych greatswordów - słowem 2 najgorsze ciężkie piechoty w batlu.
Bestie: tutaj się nie ywpowiadam bo za wcześnie na jakiekolwiek spekulacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ukalez
Pomocnik
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:04, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Na szczęście ratlingi schodzą od strzelania, trzeba najpierw wystrzelać, dopiero podchodzić, choć nie zawsze się da Jak się jest nastawionym na ofens to może być ciepło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ukalez dnia Śro 7:05, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozi
Szef
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 10:01, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
to ja jako szczurzy gracz wyczekujący nowej armii powiem tak:
ratlingi powinny rzucać na trafienie, ale powinny miec tarcze na strzelanie cos jak jezzaile [save 4+ tylko przeciwko strzalniu] po stracie proximity 10 lucznikow na wzgorzu spokojnie wystrzela ratlinga. chodza sluchy ze ratlingi maja biegac schowane w oddziale i wychodzic dopiero wtedy gdy zaczynaja strzelac :))))))
co do dalszych zmian to powinny slavom dac 2T bo tak to za 2ptk jest po prostu mini clanrat [3S 3T nie wywoluje paniki ] co za te punkty jest super.
stormverminy powinny miec bazowo 4S, bo oprocz rat ogrow nic nie ma wiecej jak 3S...klocek 21 stormow z FCG, ratlingiem i warbannerem kosztuje praktycznie tyle samo ile 2x 25 clanrats +sztandar + muzyk + 2xralting...
elektrykow nie obetna, ale dodadza nowe czary napewno. chodza sluchy o 3 wersji pioruna - 11+ 3 k6 z sila 5.
Chodza sluchy o tym, ze ma by caly lore skavenski :>
ma byc dostepna mniejsza wersja gray seera [po prostu zwykly czarodziej 2lvl majacy cos wiecej niz piorun:)]
vermin lord i doomwheel maja wrocic. mogliby poprawic rat ogry bo sa drogie i padaja jak muchy nie majac zadnych zdolnosci oprocz feara...jedynie 5S 4T 3W...
monki maja miec hate [klimatyczne i zrozumiale w ich przypadku]
censer bearerzy maja nie umierac od swojego gazu [klimatyczna zasada ale bardzo niesprawiedliwa - oni sa w rarach po bodajze 17 ptk za model! fakt maja hate, frenzy 6S przy szarzy i 4T + ta zasada z gazem, ale kiedy np. 2 czy 3 ginie ZA NIC to troche nie fair, po nowych HE i DE spodziewam sie ze zabiera im ta zasade ;)
no i podobno maja wyjsc pazdziernik/listopad 2009
globki rzucajace templatka super pomysl, ale mysle ze to by bylo przegiete lekko jakby taka 3 rzucala templatka to jest szansa ze caly oddzial kawalerii zejdzie ;) (globka trafia na 4+ i na 4+ zadaje wounda bez save:) moim zdaniem to przegiete, choc byloby piekne :)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kozi dnia Śro 10:05, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ukalez
Pomocnik
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:50, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
IMO zmienią czary bo są zbyt tanie na swoją moc. 2k6 z siłą 5 to lekkie przegięcie :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozi
Szef
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 11:03, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
tak.. 9+ i kazda jedynka wchodzi w elektryka...poza tym jest to jedyny czar ktory mamy i dodatkowo musimy sobie go wykupic dodatkowymi przedmiotami..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kozi dnia Śro 11:03, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ukalez
Pomocnik
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:48, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
O jedno oczko tańsze są czary z domen podstawowych 2k6 z siłą 4 a różnica dość spora. Poza tym macie też fajne boundspele z takimi czarami (bodajże k6 trafień z siłą 5). Razem daje to niezłe kombo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozi
Szef
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 15:07, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
tak mamy za 25 ptk przedmiot ktory pozwala rzucac slabsza wersje pioruna {k6 z sila 5] power lvl 5 - ALE ALE - ten przedmiot wyczerpuje sie przy rzucie 1 na k6, a co wiecej - kazda jedynka powoduje ze to my dostajemy hita. I ten przedmiot jest 1. I oto cala magia skavenska bez udzialu lordow. 1 czar i 1 bound spell...:>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azrael88
Moderator
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 15:38, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Bo szczury, z wyjątkiem grey seerów to magiczne antytalencia. Przecież te błyskawice to taka łze-magia, bardziej wytwór techniki niz umiejętności magicznych inżyniera.
Moim zdaniem magię mogą skavenom zostawić jaka jest, najwyzej zwiększyć koszt elektryków coby się tak masowo nie pojawiali w rozpiskach.
Najlepiej by było tak przekonstruować armylist żeby skończył się oklepany standard -elektrycy, ratlingi, sztormabanner. Tyle jest ciekawych unitów i maszyn w szczurach, trzeba je tylko "ugrywalnić".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ukalez
Pomocnik
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:41, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Azrael88 napisał: |
Moim zdaniem magię mogą skavenom zostawić jaka jest, najwyzej zwiększyć koszt elektryków coby się tak masowo nie pojawiali w rozpiskach.
|
Jak widzę 3 elektryków to już mi się niedobrze robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozi
Szef
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 11:41, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Prawda jest taka, że z obecnym podręcznikiem żeby móc zagrać na poziomie z armiami z 7ED 3 elektryków jest niezbędnych. Wielokrotnie grałem na armie klimatyczne, grałem lustrią, samym klanem pestilens grałem wielokrotnie tylko z 1 elektrykiem i tylko 1 ratlingiem i wiem, że oprócz klimatu niestety nie ma szans powalczyć z dobrym przeciwnikiem, który prowadzi armię 7ed. Niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozi
Szef
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 13:10, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
2 Dni temu potwierdzono...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kozi dnia Sob 13:13, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azrael88
Moderator
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 14:14, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra wiadomość, a wszystkim którzy myślą o zbieraniu szczurów albo powiększeniu armii juz teraz radze zaopatrzyć się w obecny batalion. Bo klanbracia w nowej odsłonie będą pakowani po 10 sztuk w nienormalnej cenie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozi
Szef
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 18:44, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a ja z kolei słyszałem co innego. Clanraty zostają po 20 w boxie.
Dlaczego? Bo limit minimum 20 szt w regimencie ma pozostać.
W nowych lizakach skinki pakowane sa po 24.
Nowy box clanratów ma posiadać wystarczającą ilość bitsów na złożenie weapon teama (w to akurat wątpię, bo to by im się zwyczajnie nie opłacało :)
Z boxa clanratów ma być możliwość złożenia niewolników.
Screaming bell ma być plastikowy, w boxie razem z mini scenerią ruin kościoła.
Ma wrócić doomwheel, podobno dużo mniejszy niż stały. Oczywiście też plastik.
Chodzą słuchy o powrocie vermin lorda. Ma wrócić nie jako special a normalny lord (kontra vs greater demons of ...turbo szit :))
Stormverminy mają zostać w boxach po 10, jednak mają być plastikowi. (choć niektórzy są mega optymistami w tym temacie i uważają, że wyjdzie box 20 plastikowych stormów, co byłoby piękne :)) )
Na 99% zostaje zniesiona zasada mainstay regiments, co oznacza brak podziału na klany. Armie klanowe mają być możliwe dzięki bohaterom danych klanów (coś jak u demonów heraldzi) np. hero clanu pestilens robi z plague monków cory itp.
Panowie.. na sam koniec ... GRATKA :
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśłi chodzi o fluff to podobno zaiskrzyło pomiędzy wampirami, a skavenami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kozi dnia Sob 18:45, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ukalez
Pomocnik
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:29, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Po Skavenach pora na Bestie (luty 2010):
Na maj zapowiedziano TK (ponoć ostatnia armia przed 8 edycją).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ukalez dnia Wto 9:31, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|