 |
BITEWNE.FORA.PL Świętokrzyskie Forum Gier
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bastor
Woźny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:27, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dlatego też wcale nie mam wrażenia, że armia jest maxem przegięta i że gra straciła sens :)
Ale jednak z tym Black Couchem się nie zgadzam - jest przerysowany.
Zasady mówią następująco:
Każda power dice z puli i ten wygenerowany w zasięgu 6" od Coacha jest "wsysana" do niego - i gracz wykonuje rzut tymi kośćmi.
Za każdą uzyskaną "6" dostajesz 1 moc - i ta kość przepada.
Wszystki pozostałe - czyli te które nie dały Coachowi mocy - wracają do swoich "właścicieli"...
Co prawda wiele tego może nie będzie - ale jak się ktoś postara, to jest w stanie wykręcić spokojnie 6-7 kości w pierszej rundzie. A oczywiście może być więcej.
Więc jeśli założymy 6 kości - to statystycznie na bank na starcie masz 1 moc...
A co będzie jak przy odrobinie farta w 1 rundzie wyrzucisz 3x"6"?
Moim zdaniem - lekko przesadzili. Tym bardziej, że ward save na 4+ Coach ma wbudowany, terror również.
Z magią - w pełni się zgadzam. Ten spell jest za drogi i za mało efektywny jak na wysiłek, żeby wprowadzić go do gry. Ale jeśli już wejdzie... no to swoją wymowę ma...
Z tymi combami to bym nie był taki pewny. Moce o których wspominasz to jedyne sposoby nabycia "ordynarnego" ekwipunku.
Ale może on być na normalnych zasadach zastąpiony przez magiczny.
Zobaczymy jak to sie przełoży na grę...
Corpse Cart - a tu bym się nie zgodził.
Moim zdaniem to jednostka "must have" w każdej rozpisce.
Jest monsterem (nie niszczy go S7 hit), ma regenerację, na boundzie ma Always Stricke First dla wszystkich Undead'ów w 6", może na nim jeździć nekromata, 2d6 ataków to jednak 2d6... może nie wszystkich zranisz - ale jednak ilość jest spora, może (opcja) albo utrudniać wrogim magom rzucanie spelli (-1 do casta) albo poprawiać wskrzeszanie o +1. I ma własnego Ld=7 i jest COREM. I to wszystko za marne 75pkt.
Moim zdaniem - warto!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Piotrax
Woźny
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miedziana góra
|
Wysłany: Śro 15:27, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
BC wsysa nasze kosci czy wszystkie (tzn nasze i przeciwnika)?
No to dosyć ok Ja w najbliższym czasie kupie AB box szkieli a potem sie na pewno znajdą pieski CC blood knight (choć imo 250zł to troche przesada...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastor
Woźny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:41, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Tylko swoje - tzn. tylko armii Vampirów.
Do do szkieletów i piesków to spoko - ale nad tymi Blood Knightami to się zastanów... Moim zdaniem ta jednostka nie będzie jakimś wielkim przebojem bitew - armie strzelające szybko oduczą ich stosowania.
Minimalnie możesz ich wystawić 4 - ale i tak "goli" kosztują cię 220 pkt.
Jak będziesz chciał wziąć 5 z pełnym commandem i jakimś banerkiem to 400 "pęka" jak nic... a to tylko 5 woundów - jeden dobry bolec - 6 strzał - przebicie na 4+, save na 4+ - i jakieś 1-2 trupy... co daje stratę ok. 110 punktów! Oczywiście można im dać banner z wardem na shooting - ale i tak wkładanie 25% armii w jeden oddział wydaje mi się dość "niespecjalne"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Shino
Wlóczykij
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:30, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
przesadzasz. Porownaj ich sobie do kornikow (a najlepiej chosenow kornowych) wtedy nie wychodza tak zle...
jedynym ich minusem to to, ze latwo mozna ich wyjac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastor
Woźny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:26, 21 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
hehehe... niezłe!
Naprawdę to nic specjalnie złośliwego - ale argument w stylu jednostka jest zajebiaszcza ale łatwo ginie jest dość zabawny.
Popatrz na to w ten sposób - gra na 2250, gracz rozstawia armię VC a drugi DE. I nie ważne który zacznie - 2 bolce DE koncentrują ogień na 5 Blood Knightach...
I co ma powiedzieć gracz VC - "zgineli ale to naprawdę zajebista jednostka i jakby została to by wygrała grę"?
Moim zdaniem są naprawdę nieźli... ale bez przesady.
I idę o zakład, że zwykli Black Knightci będą o wiele groźniejsi - i bardziej "zabójczy"...
I na 10 armii VC - BK będą w około 6-7... Blood Knigci w może 2-3...
Dlaczego?
Bo jak na swoje możliwości i potencjła w porównaniu do kosztu... to jest wiele lepszych jednostek niż oni.
Ale może faktycznie przesadzam?
W końcu i tak każdy będzie grał tak jak jemu się podoba - i jeśli ktoś będzie chciał mieć taką "brygadę" na stole - proszę bardzo...
W końcu jak zawsze powtarzam - ta gra ma dawać frajdę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastor
Woźny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:58, 21 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A co do Chosenów Khornowych - to porównanie wychodzi podobnie. Parametrami "matematycznie" lekko (ale naprawdę lekko) przegrywają - ale moim zdaniem uniwersalniejszą jednostką zdecydowanie są "chaosowi"...
Jednak jednostka Core i lepszy save czynia z nich jednostkę z większymi perspektywami na stole...
Parametry:
W obu wypadkach identyczne - poza:
Chosen of Khorne - słabsza siła w szarży (5), lepsza inicjatywa (5), lepsza Liderka (8)
Blood Knights - lepsza siła w szarży (7), słabsza inicjatywa (4), słabsza liderka (7)
Ilość ataków - identyczna w obu wypadkach
Konie - siła i ilość ataków identyczna w obu wypadkach
Psychologia - oba regimenty FRENZY
Armour save:
Chosen of Khorne 1+ (magiczna zbroja)
Blood Knights 2+ (zwykła zbroja)
Koszt Command Group'y - identyczny; w obu wypadkach 50pkt za full...
Sztandary:
Chosen of Khorne - do 50pkt.
Blood Knights - do 75pkt.
Ale w tym wypadku to bez znaczenia bo tylko 2 sztandary w VC są droższe niż 50pkt.
Koszt:
Chosen of Khorne - 45pkt. za model (ale do regimentu trzeba doliczyć 45 pkt. za Mark of Khorne)
Blood Knights - do 55pkt.
Koszt regimentu 5 Knightów z pełną Command Grupą:
Chosen of Khorne - 320pkt.
Blood Knights - 325pkt.
Zasady specjalne:
Chosen of Khorne - +1 dispell dice
Blood Knights - Fear
Rarity:
Chosen of Khorne - jednostka CORE (w armii Demonów SPECIAL)
Blood Knights - jednostka RARE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Shino
Wlóczykij
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:01, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
[quote="Shino"]
Bastor napisał: |
Popatrz na to w ten sposób - gra na 2250, gracz rozstawia armię VC a drugi DE. I nie ważne który zacznie - 2 bolce DE koncentrują ogień na 5 Blood Knightach...
I co ma powiedzieć gracz VC - "zgineli ale to naprawdę zajebista jednostka i jakby została to by wygrała grę"? |
wlasnie zanegowales istnienie jakichkolwiek smokow czy wiekszych monsterow w tej grze :) jakos jednak ludzie graja na monsterach a gunliny nie sa tak popularne... jest masa sposobow na dostarczenie bk do walki...
Cytat: |
I idę o zakład, że zwykli Black Knightci będą o wiele groźniejsi - i bardziej "zabójczy"...
I na 10 armii VC - BK będą w około 6-7... Blood Knigci w może 2-3...
Dlaczego?
Bo jak na swoje możliwości i potencjła w porównaniu do kosztu... to jest wiele lepszych jednostek niż oni. |
bk sa specialem a tam nie ma takiego natloku jak w erkach? dodatkowo bk maja ta przewage, ze daja wiekszy cr i wiecej osob ich ma (wszyscy grajacy dotqad vc? :>) poza tym black knighci sa zakorzenieni w rozpach wapmpirowych :) choc sam jestem ciekawy czy nadal beda krolowaly 15 rycerzy zey sie zmienia w 3 male oddzialy stymulowane duzym wampirem...
Cytat: |
A co do Chosenów Khornowych - to porównanie wychodzi podobnie. Parametrami "matematycznie" lekko (ale naprawdę lekko) przegrywają - ale moim zdaniem uniwersalniejszą jednostką zdecydowanie są "chaosowi"...
Jednak jednostka Core i lepszy save czynia z nich jednostkę z większymi perspektywami na stole...
|
z tym sie nie zgodze... jak straca frenzy korniki z reguly uciekaja od piewszej psychologii.. dodatkowo ciezej ich screenowac bo psy liderka nie grzesza...
Cytat: |
Chosen of Khorne - słabsza siła w szarży (5), lepsza inicjatywa (5), lepsza Liderka (8)
Blood Knights - lepsza siła w szarży (7), słabsza inicjatywa (4), słabsza liderka (7) |
1) w kawalerii liczy sie glownie sila. Malo ktora kawaleria nie plynie jak w nia zaszarzowac... wiec przy s bloodzi wypadaja o wiele lepiej (a dodatkowe -2 do save'a tez wplywa na wynik walki)
inicjatywa nie jest tak wazna. azna w tej grze sa ws, s i t ;)
ld w przypadku wampirow tka wazna nie jest bo nie rzucaja testow z reguly (choc fakt, kilka takich jest i niedlugo si pojawia nowe jak tylko demony wyjda... ah ten slaanesh ;) )
Cytat: |
Ilość ataków - identyczna w obu wypadkach
Konie - siła i ilość ataków identyczna w obu wypadkach
Psychologia - oba regimenty FRENZY |
konie bloodow maja po 2 ataki (frenzy)a konie kornikow maja po jeden atak (mark of khorne) wiec nawet konie w cc wypadaja lepiej :)
psyche to wampiry maja dodatkowo undeada dajacego im immune to psychlogy i brak testow zlamania. Dodatkowo przychodzi synegria z vanhelem... a auwaz, ze jest to czar nekromantyczny i bedzie go duzo...
Cytat: |
Sztandary:
Chosen of Khorne - do 50pkt.
Blood Knights - do 75pkt.
Ale w tym wypadku to bez znaczenia bo tylko 2 sztandary w VC są droższe niż 50pkt. |
znaczy to bez znaczenia dletego, ze w tak malych liczebnie jednostkach imo nie warto brac sztandarow. Jednak warto zwrocic uwage, ze vc moga brac sztandary defensywne. czyli ward 4+ na strzelanie oraz bardzo przydatne ofensywne (barrows) podczas gdy jedynym godnym uwagi sztandarem dla kornikow jest warszmata
Cytat: |
Zasady specjalne:
Chosen of Khorne - +1 dispell dice
Blood Knights - Fear
|
poniekad zasada marka khorna jest lepsza ale undead daje imo wieksze plusy ogolnie w armii
Cytat: |
Chosen of Khorne - jednostka CORE (w armii Demonów SPECIAL)
Blood Knights - jednostka RARE |
to akurat najmniejszy problem. chociaz warto jeszcze dodac, ze bloodow mozesz miec 2 oddzialy w armii a chosenow jeden...
imo bloodzi lepiej wypadaja ogolnie ale kto co lubi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastor
Woźny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:35, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Shino napisał: |
Bastor napisał: |
Popatrz na to w ten sposób - gra na 2250, gracz rozstawia armię VC a drugi DE. I nie ważne który zacznie - 2 bolce DE koncentrują ogień na 5 Blood Knightach...
I co ma powiedzieć gracz VC - "zgineli ale to naprawdę zajebista jednostka i jakby została to by wygrała grę"? |
wlasnie zanegowales istnienie jakichkolwiek smokow czy wiekszych monsterow w tej grze :) jakos jednak ludzie graja na monsterach a gunliny nie sa tak popularne... jest masa sposobow na dostarczenie bk do walki...
|
???????
Tego argumentu to wogóle nie zrozumiałem - jak to zanegowałem istnienie monsterów? W któym miejscu????
Czy naprawdę nie dostrzegasz różnicy między Monsterem z T=6 i 6 woundami - którego owe wspomniane bolce ranią na "6" od wartego podobną ilość punktów regimentu z T=4 którego bolce ranią na 4+????
W tym przykładzie wogóle nie można porównywać tych 2 jednostek - różnica jest tak wielka jak wielka jest różnica w rozmiarach figurek...
Cytat: |
Cytat: |
I idę o zakład, że zwykli Black Knightci będą o wiele groźniejsi - i bardziej "zabójczy"...
I na 10 armii VC - BK będą w około 6-7... Blood Knigci w może 2-3...
Dlaczego?
Bo jak na swoje możliwości i potencjła w porównaniu do kosztu... to jest wiele lepszych jednostek niż oni. |
bk sa specialem a tam nie ma takiego natloku jak w erkach? dodatkowo bk maja ta przewage, ze daja wiekszy cr i wiecej osob ich ma (wszyscy grajacy dotqad vc? :>) poza tym black knighci sa zakorzenieni w rozpach wapmpirowych :) choc sam jestem ciekawy czy nadal beda krolowaly 15 rycerzy zey sie zmienia w 3 male oddzialy stymulowane duzym wampirem... |
Może i tak - ale kiedyś nie było wyboru, a teraz jest. I ciekaw jestem co faktycznie będzie stosowane przez graczy...
Cytat: |
Cytat: |
A co do Chosenów Khornowych - to porównanie wychodzi podobnie. Parametrami "matematycznie" lekko (ale naprawdę lekko) przegrywają - ale moim zdaniem uniwersalniejszą jednostką zdecydowanie są "chaosowi"...
Jednak jednostka Core i lepszy save czynia z nich jednostkę z większymi perspektywami na stole...
|
z tym sie nie zgodze... jak straca frenzy korniki z reguly uciekaja od piewszej psychologii.. dodatkowo ciezej ich screenowac bo psy liderka nie grzesza... |
Tyle, że jeśli korniki przegrają - to mogą uciec...
A Bloodzi się po prostu posypią.
Korników możesz zebrać i użyć ponownie. Bloodów - raczej już nie...
Cytat: |
Cytat: |
Chosen of Khorne - słabsza siła w szarży (5), lepsza inicjatywa (5), lepsza Liderka (8)
Blood Knights - lepsza siła w szarży (7), słabsza inicjatywa (4), słabsza liderka (7) |
1) w kawalerii liczy sie glownie sila. Malo ktora kawaleria nie plynie jak w nia zaszarzowac... wiec przy s bloodzi wypadaja o wiele lepiej (a dodatkowe -2 do save'a tez wplywa na wynik walki)
inicjatywa nie jest tak wazna. azna w tej grze sa ws, s i t ;)
ld w przypadku wampirow tka wazna nie jest bo nie rzucaja testow z reguly (choc fakt, kilka takich jest i niedlugo si pojawia nowe jak tylko demony wyjda... ah ten slaanesh ;) ) |
To nie podlega dyskusji. Siła 7 to power - bez 2 zdań...
Ale przyznasz, że różnica w savie również ma znaczenie.
A co do inicjatywy to nie zgodziłbym się z tym, że I nie ma znaczenia.
Jeśli szarżujesz i utkniesz - to właśnie inicjatywa decyduje o tym, kto ma większe szansę na przełamanie impasu - bo pierwszy zadajeszy ciosy.
A przy identycznej sile w obu wypadkach i przy identycznej ilości ataków - większa inicjatywa Korników jest decydująca...
Cytat: |
Cytat: |
Ilość ataków - identyczna w obu wypadkach
Konie - siła i ilość ataków identyczna w obu wypadkach
Psychologia - oba regimenty FRENZY |
konie bloodow maja po 2 ataki (frenzy)a konie kornikow maja po jeden atak (mark of khorne) wiec nawet konie w cc wypadaja lepiej :)
psyche to wampiry maja dodatkowo undeada dajacego im immune to psychlogy i brak testow zlamania. Dodatkowo przychodzi synegria z vanhelem... a auwaz, ze jest to czar nekromantyczny i bedzie go duzo... |
Wcale nie - pamiętaj, że Frenzy korników działa również na ich konie - więc tak jak wspominałem - konie są IDENTYCZNE :)
A co do Vanhela - to po przeczytaniu AB stwierdzam, że DUŻO to go wcale nie będzie. A nawet jeśli ktoś się postara, żeby go było dużo (bo oczywiście można to zrobić) to wcale nie będzie tak gigantycznie skuteczny...
Dlaczego - bo Nekromaci mają tylko 1 laval - i nie da się go podnieść!
Dodatkowo Vanhels nie jest ich podstawowym spellem i trzeba za niego zapłacić dodatkowe 15pkt. - a poziom cały czas zostaje 1... Czyli max. 2 kości na spell - a to dość łatwo dispelować i w kluczowym momencie nie można podpakować tego przełamującego bądź co bądź spella...
Ale oczywiście na mam zamiaru negować że undead - to undead. I wszystkie zalety które wymieniłeś są bezsporne.
Choć czasami jest to przekleństwem tej armii... :( Bo stoją jak barany i czekają na każdą szarżę - niezależnie od konsekwencji...
No ale coś za coś...
Cytat: |
Cytat: |
Sztandary:
Chosen of Khorne - do 50pkt.
Blood Knights - do 75pkt.
Ale w tym wypadku to bez znaczenia bo tylko 2 sztandary w VC są droższe niż 50pkt. |
znaczy to bez znaczenia dletego, ze w tak malych liczebnie jednostkach imo nie warto brac sztandarow. Jednak warto zwrocic uwage, ze vc moga brac sztandary defensywne. czyli ward 4+ na strzelanie oraz bardzo przydatne ofensywne (barrows) podczas gdy jedynym godnym uwagi sztandarem dla kornikow jest warszmata |
Sztandary w nowych VC to wogóle przegięcie - muszę Ci powiedzieć...
Jest ich w AB aż 14 (czternaście - to nie pomyłka) sztuk!!!
A Borrows działa w tej edycji inaczej - daje "+1 do trafienia" a nie "unit trafia na niemodyfikowane 3+". Więc czasem działa lepiej niż poprzedni...
OK - tu zgoda. Po kilku przeczytaniech sztandarów do VC przyznaję rację. W tym aspekcie wapiry wypadają zdacydowanie lepiej...
Cytat: |
Cytat: |
Zasady specjalne:
Chosen of Khorne - +1 dispell dice
Blood Knights - Fear
|
poniekad zasada marka khorna jest lepsza ale undead daje imo wieksze plusy ogolnie w armii |
Tu pełna zgoda...
Cytat: |
Cytat: |
Chosen of Khorne - jednostka CORE (w armii Demonów SPECIAL)
Blood Knights - jednostka RARE |
to akurat najmniejszy problem. chociaz warto jeszcze dodac, ze bloodow mozesz miec 2 oddzialy w armii a chosenow jeden... |
Tu się również nie zgodzę.
W armii Chaosu na 2000 mogę mieć Chosenowych Korników i 2 rary...
A w armii VC możesz mieć Bloodów i co najwyżej 1 innego rara.
Cytat: |
imo bloodzi lepiej wypadaja ogolnie ale kto co lubi. |
Ja bym (po rewizji sztandarów) raczej uznał, że jest remis ze wskazaniem na VC. Ale pozostańmy przy Twoim filozoficznym "niech każdy gra czym lubi".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Shino
Wlóczykij
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:08, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Bastor napisał: |
]???????
Tego argumentu to wogóle nie zrozumiałem - jak to zanegowałem istnienie monsterów? W któym miejscu????
Czy naprawdę nie dostrzegasz różnicy między Monsterem z T=6 i 6 woundami - którego owe wspomniane bolce ranią na "6" od wartego podobną ilość punktów regimentu z T=4 którego bolce ranią na 4+????
W tym przykładzie wogóle nie można porównywać tych 2 jednostek - różnica jest tak wielka jak wielka jest różnica w rozmiarach figurek... |
dla armaty nie ma... nawet powiem wiecej armata niszczy maksymalnie jednego bk (bo sie chyba zgodzimy, ze nie beda miec szeregow) a zniszczenie calego oddzialu bolcem jest strasznie kuriozialne gdyz trzeba by sie ustawic flanka do niego co jest dla mnie taktycznie rownoznaczne z wystawieniem smoka/giganta na gunline armatowy...
Cytat: |
Cytat: |
Cytat: |
A co do Chosenów Khornowych - to porównanie wychodzi podobnie. Parametrami "matematycznie" lekko (ale naprawdę lekko) przegrywają - ale moim zdaniem uniwersalniejszą jednostką zdecydowanie są "chaosowi"...
Jednak jednostka Core i lepszy save czynia z nich jednostkę z większymi perspektywami na stole...
|
z tym sie nie zgodze... jak straca frenzy korniki z reguly uciekaja od piewszej psychologii.. dodatkowo ciezej ich screenowac bo psy liderka nie grzesza... |
Tyle, że jeśli korniki przegrają - to mogą uciec...
A Bloodzi się po prostu posypią.
Korników możesz zebrać i użyć ponownie. Bloodów - raczej już nie... |
problem w tym, ze bloodzi niepowinni sie posypac cali z savem 2+ a zdolnosci bojowe kornikow po uciceczce jest znikoma (tzn. jesil sie zbiora to +1dd)
Cytat: |
Cytat: |
Cytat: |
Chosen of Khorne - słabsza siła w szarży (5), lepsza inicjatywa (5), lepsza Liderka (8)
Blood Knights - lepsza siła w szarży (7), słabsza inicjatywa (4), słabsza liderka (7) |
1) w kawalerii liczy sie glownie sila. Malo ktora kawaleria nie plynie jak w nia zaszarzowac... wiec przy s bloodzi wypadaja o wiele lepiej (a dodatkowe -2 do save'a tez wplywa na wynik walki)
inicjatywa nie jest tak wazna. azna w tej grze sa ws, s i t ;)
ld w przypadku wampirow tka wazna nie jest bo nie rzucaja testow z reguly (choc fakt, kilka takich jest i niedlugo si pojawia nowe jak tylko demony wyjda... ah ten slaanesh ;) ) |
To nie podlega dyskusji. Siła 7 to power - bez 2 zdań...
Ale przyznasz, że różnica w savie również ma znaczenie.
A co do inicjatywy to nie zgodziłbym się z tym, że I nie ma znaczenia.
Jeśli szarżujesz i utkniesz - to właśnie inicjatywa decyduje o tym, kto ma większe szansę na przełamanie impasu - bo pierwszy zadajeszy ciosy.
A przy identycznej sile w obu wypadkach i przy identycznej ilości ataków - większa inicjatywa Korników jest decydująca...
|
jak szarzujesz i utkniesz to co bys nie robil jestes stratny o oddzial... bo chyba nie liczysz, ze oddzial bez statica jest w stanie sie spokojnie przepchnac po reakcji przeciwnika na twoja szarze... inicjhatywa ma znaczenie bardzo drugorzedne i tylko w niewielu przypadkach istotne
Cytat: |
Wcale nie - pamiętaj, że Frenzy korników działa również na ich konie - więc tak jak wspominałem - konie są IDENTYCZNE :) |
wcale nie. kornowcy maja mark of khorne, ktory daje im niepelna zasade frenzy... widac u was w kielcach nie znacie jeszcze erraty :P
Cytat: |
A co do Vanhela - to po przeczytaniu AB stwierdzam, że DUŻO to go wcale nie będzie. A nawet jeśli ktoś się postara, żeby go było dużo (bo oczywiście można to zrobić) to wcale nie będzie tak gigantycznie skuteczny...
Dlaczego - bo Nekromaci mają tylko 1 laval - i nie da się go podnieść!
Dodatkowo Vanhels nie jest ich podstawowym spellem i trzeba za niego zapłacić dodatkowe 15pkt. - a poziom cały czas zostaje 1... Czyli max. 2 kości na spell - a to dość łatwo dispelować i w kluczowym momencie nie można podpakować tego przełamującego bądź co bądź spella... |
zalezy od builda wampira ale juz nie raz sie spotkalem z generalem 4lv z znajomoscia wszystkich 6 czarow. Kazdy gracz vc zna przydatnosc vanhella i uwierz, ze beda co najmniej 3 (wampir co najmniej jeden, nekros na pewno bedzie go mial i ksiazeczka - chociaz co do knekro ni jestem pewien... sam wampir powienien wystarczyc z vanhellem) daje to wiec mniej wiecej 3-4 czary jak trzeba go rzucic. 1 bound, i wampir go sobie bedzie powtarzal szczegolnie, ze mna mniejszy casating value teraz
Cytat: |
Ale oczywiście na mam zamiaru negować że undead - to undead. I wszystkie zalety które wymieniłeś są bezsporne.
Choć czasami jest to przekleństwem tej armii... :( Bo stoją jak barany i czekają na każdą szarżę - niezależnie od konsekwencji...
No ale coś za coś... |
psy z championem nadrabiaja ta niedogodnosc w kazdym calu ;)
Cytat: |
Tu się również nie zgodzę.
W armii Chaosu na 2000 mogę mieć Chosenowych Korników i 2 rary...
A w armii VC możesz mieć Bloodów i co najwyżej 1 innego rara.
|
problem w tym ze o ile vc mogliby skorzystac gdyby bloodzi rzeczywiscie nie byli rarem a z koeli chaos to juz ma taka posuche w erkach, ze nie ma tam czego wystawiac oprocz konfliktowego giganta (bo jak rozumiem helki u was wystawic nie mozna)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrax
Woźny
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miedziana góra
|
Wysłany: Sob 15:26, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Może i KB nie sa przepakowani w kosmos, ale to nie o to tu chyba chodzi Modele IMO są ładne i do tego jeszcze podoba mi się pomsł wampira- rycerza. Dlatego będę nimi grał.
Choć żeczywiście ciężko się bedzie zdecydowac co dawać do rarów
PS: BK ilu minimalnie można wystawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastor
Woźny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:01, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No BA!!!
Oczywiście, że ja również ich będę stosował...
Ale powyższa wymiana zdań - to taka wiesz... teoretyczna rozprawka o wyższości "świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia"... :)))
Ale w rarach jest kilka innych równie ciekawych propozycji - pozatym ich cena jednak jest pewną zaporą...
Modele też mi się podobają - choć przyznam, że jeden z nich ma hełm który mnie irytuje... i na 100% odpiłuję mu te durne skrzydełka... ;)
Minimalna ilość Blood Knightów to 4 sztuki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastor
Woźny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:27, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No i mała poprawka do Black Coucha - jak się dobrze wczytałem to okazuje się, że mocy się mu nie losuje tylko dostaje je w kolejności.
A to znacznie go ogranicza i nie jest już tak straszny... :)
Suma sumarum - jego nowe możliwości czynią go gorszym od poprzedniej edycji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
White Lion
Woźny
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 21:57, 08 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Witajcie.
Mam pytanie.
Czy w slotach coś się zmieniło?
tzn. czy nadal do 2k jest 3 bohaterów, 2+ cory, 0-3 spec i 0-1 rare??
i jeszcze jeden drobiazg:
jeżeli dobrze przeczytałem na necie to Nekromanci mają 1 lev. wizarda i brak możliwości podniesienia. ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Wto 21:58, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
White Lion
Woźny
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 10:37, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
moja wiedza o tym kodeksie pochodzi tylko z for dyskusyjnych...
gdzieś znalazłem info że VC dostali na <2k Core 3+, Spec 0-3, Rare 0-1, Heroes 1-4.
Jak znajdziesz chwilkę to podaj mi to proszę.
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bastor
Woźny
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:22, 13 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tak - nekromaci mająteraz 1lvl i brak możliwości podniesienia.
Ale w zamian za to wybierasz im czar z czarów nekromatycznych a nie losujesz.
No i za 15pkt./za czar możesz im wykupić nawet wszystkie 3.
Wtedy za 85pkt. masz 1lvl nekromatę z 3 czarami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|