Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Wto 15:07, 07 Lis 2006 Temat postu: Orcs & Goblins - porady dla nooba :) |
|
|
Czy możecie powiedzieć w jakich squadach typowo wystawia się nocniki? 30-40 sztuk? I czy bardziej opłaca się dawać klocki na szerokość 5, czy może większą?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Azrael88
Moderator
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 12:22, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
szerekość 5 żeby mieć rank bonus, więcej nie trzeba, zapewne armia bedzioe isc falangą a wtedy musisz mieć miejsce dla tych kilkunastu klocków gobasów i orasów:)
klocek 5X6 czyli 30 spokojnie wystarczy, zakładając nawet że przed kombatem stracisz 2 szeregi (ostrzał, magia) to i tak w pierwszej turze masz pełny rank bonus.
Cytuję miśka sprzed około 2 m-cy:
"Ja to nigdy w batla nie będe grał, nie przemawiają do mnie systemy gdzie figurki mają kwadratowe podstawki"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Pią 15:37, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Cytuję miśka aktualnego: "Nigdy nie mów nigdy :)"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Musza
Administrator
Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z twojej szafy
|
Wysłany: Pią 18:31, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko krowa nie zmienia zdania ,o niedzwiedziach tu mowy nie ma więc...ja też mówiłem ,"nigdy nie będe grać w battla i co :D"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 18:36, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja bym walil ich z 40-50 gina masowo ale tanio kosztuja wiec nic nie szkodzi a jak ci fanatyk stanie na drodze do szarzy to bez skrupolow walisz przez niego .
Savage na dzikach - klasa regiment.
Black Orki - malina.
Gigant do sciagania na siebie ognia.
Zapomnij o lucznikach - do bani sa.
daj spokoj sobie z trolami lepiej w savagy na dzikach zainwestowac kase i PKT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Sob 8:36, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Na razie mówię co mam. Pod choinkę może savege przybiegną :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MADD_DOGG
Bywalec
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Da Bigg Ord
|
Wysłany: Sob 22:03, 03 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Od czego tu zacząć?
Może tak :
- Orc Boyz w oddziałach min 24 szt. + ew. bohater muzyk i sztandarowy tylko nie champion on kosztuje 15 pkt a to sa 2 orki za sam upgrade
- Arrer Boyz - Sargo pisze że do d..y oddział, a ja sie nie do końca zgadzam, bo kosztuja o jeden punkt wiecej i maja łuki właśnei za ten pkt. i poza tą jedną różnica nie sa niczym gorsi od boyzów - rewelacyjna obstawa do maszyn i na góreczki do strzelania w jakies słabo opancerzone gów..
- Savage Orc Boyz - wszystko fajnie Frenzy które neguje panike ale ich pancerny koszt nie daje mi czasem spać!!
- Wolf Riders - uwielbiam tych kolesi w 6 Ed. nie miałem ich a teraz jestem szczęśliwym posiadaczem ok. 20 szt i powiem że 5-ki tych panów z muzykiem i krótkimi łukami potrafia przyprawic niektórych o ból głowy, a czasem nawet lekki zawał ( pierwsza tura moja incjatywa wyjazd 18" i strzał w RBT zabicie obsługi i jestm juz do przodu z punktami za nich)
- Spider Riders - powiedzmy że j.w. choć moze ciut wolniej za to przez las bez ograniczeń takze dobra sprawa na WE
- Gobliny - no cóź nikt na nich u nas nie gra ja również nie jestem jakimś wyjątkiem i z tego co się oriętuje to nie sa to zbytnio grywale oddziały
- Night Gobliny - koszt wzrósł w porównaniu z 6-ką ale nadal fajna jednostka, fanole w oddziałach i nowe zasady sietkarzy poprostu bomba na każdą kawalerię w połączeniu z fanolem super sprawa!!
- Snotlingi - po pierwsze nie mamy juz Unbreakable tylko Stubborn a to jest niefajne, po drugie z Ld 10 zmiana na Ld 4 - mam pisac dalej??
poza tym dość przyzwoity i tani screen
- Black Orcs - elita z nowa zasada dotycząca broni i cięzkie zbroje za te pkt to mega rewelacja - niestety special ale bardzo dobra jednostka choć dziwnie siągająca na siebie ogień RBT i Archerów - zupełnie nie wiem dlaczego??
- Boar Boyz - pzepraszam że może kogos urażę tym co napisze ale obecnie jest to kawaleria która chyba nie jest do końca udana. niby koszt niewielki choć 22 pkt w O&G to prawie garnizon gobosów ale uważam że ruch dość skromny M 7" co nie sprawia że są demonami szybkości - magia jakoś czesto ich nawala w łebek i ogólnie nie sa lubiani - drodzy w zakupieniu i pkt ale warci swojej ceny
- Savage Boar Boyz - mega full wypas ale na duże pkt. niestety min - 10 szt w oddziale inaczej bedzie tzw. ściana płaczu czyli wszystko co strzela strzela właśnie do nich. ładny AS i Ward 6+ co prawda ale bardzo lubię jak RBT odbija się od klaty takiego koleżki :) Frenzy na nowych zasadach daje 2 ataki naszej śwince wiec w szarży 2A 5S z dzika!!
- Orc Boar Chariot - rydwan to rydwan koszt niczego sobie można spokojnie zastanowić się nad wystawieniem do supportów piechoty
- Night Goblin Squig Hoppers - mega jednostka na wszelkiego typu suchodupce leśne i inne krzaki do łażą czasem po stole no może poza Treeman-em - 3D6 ruchu w określonym kierunku jak wpada to jest szarża - na WE rewelka a z popychaczkami w pierwszej turze jesteś po drugirj stronie stołu przy wysokich rzutach zasadniczo jedyny skirmisz jaki mamy ale za to bardzo dobry!
- Night Goblin Squig Herders - takie małe badziewie co biega i zabija dobre do screenów i wypadów do przodu ale specjalnie nie mam dla nich zastosowania
- Goblin Wolf Chariot - maszynka do mielenia mięsa - za te ptk. to mega fajna jednostka i oczywiście mądrale z GW zabrali w 7-ce zasadę 2 modeli na slot co niestety nie pozwala wystrawiać ich inaczej niż mounty dla bohaterów
- Rock Lobba - katapulta osobiście nie lubie i nie gram!!
- Goblin Spear Chukka - super tania i wchodzą 2 na slot co daje nam możliwość dobrej inwestycji w slot special aż 70 pkt. fajnie się strzela w Treeman-y i inne duże ustrojstwa oraz w kawalerię, i pancernych piechurów polecam wszystkim dobra inwestycja
- Trolle - fajne choć drogie z Ironclaw-em beda ślicznie prze stół ganiać nieźle walczą i maja regenerację a to nawet za te pkt się opłaca
- Doom Diver Catapult - kolejna maszyna do uśmiercania z daleka jak pisałem nie lubie choć moze warto się przełamać??
- Snotling Pump Wagon - 2 na slot za 80 pkt to nie jest nawet koszt a kosiarka na WE pancerna - bardzo ładnie przejeżdza przez Wardancerów i inne patyki oraz ludziki na piechotkę, jeszcze nie testowałem na większych celach (czyt. Ogry ) ale na wszystko przyjdzie pora
- Gigant - przyciąga strzały, szybko dość się porusza, fajnie atakuje i pomaga flankować ale jest drogi jak k...a mać!! Mam i czasem używam choć wszystko zależy od ilości pkt na jaka gramy
Przekrojówka chyba całkiem sympatyczna więc jak ktoś ma wątpliwoći to niech się z Shamanem na brain wymieni i może pojmie w czym rzecz - WAAAAGH!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MADD_DOGG
Bywalec
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Da Bigg Ord
|
Wysłany: Śro 12:44, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Prośba do wszystkich graczy O&G o wypowiadanie się w tym temacie bo po to on jest, po to jest on, po to on jest - Kononowicz Rulezz!!
Oraz druga sprawa zapraszajcie do nas na forum ludzi którzy jeszcze o nim nie wiedzą, a grają coś w naszym regionie. Ja czy Bastor niedawno dołączyliśmy i staramy sie żeby jakoś nasza Battlowa część wyglądała przyzwoicie - nie mówie już o naszym szacownym Moderatorze który zawsze musi naubilżać mojej orkowej matce!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duartuss
Wlóczykij
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Pon 23:40, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Witam...
Jestem początkującym w temacie bitewniaków, jednak od kilku lat pogrywam w WFRP (teraz mam przerwę), pasjonuję się fantastyką, a i dobrą planszówką nie pogardzę. Mam zamiar stać się dość aktywnym członkiem świętokrzyskiej społeczności w tym temacie. Jak tylko dojdzie mi mój Battle for the Skull Pass, bo na razie to jedyny element, który nie pozwala mi na rozpoczęcie WFB-owej kariery...
No i mam od razu pytanie, dość otwarte, ale jasne i raczej nietrudne dla weteranów zielonoskórych band. Które jednostki O&G z tego często chwalonego za bogatą zawartość zestawu będzie stanowić w przyszłości coś, co zaważy o mojej zwycięstwie na polu walki? Co warto uzupełniać o kolejne regimenty, a co sobie odpuścić i używać tylko jako ewentualnych "zapychaczy"? Co jest warte poprowadzenia do wielkiego WAAAAGH! , a co powinno siedzieć na tyłku i ubezpieczać tyły?
Jakiekolwiek porady, oprócz tych, które znaleźć można na pierwszym, lepszym forum z googli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 5:53, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Spraw sobie podręcznik do O&G jeśli nie posiadasz (obecnie 7ed nawet w wersji PL) - wczytaj się w niego i wybierz to co Ci pasuje, czym chciałbyś grać.
Ja gram klimatyczną armią Nocnych Goblinów z dodatkiem małym tego co goblińskie np Doom Diver oraz jednym oddziałem Black Orcs - który zazwyczaj nic nie robi. Nie jestem raczej fanem turnieji więc nie siedzę i nie kombinuję rozpisek PORNOGRAJÓW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|