Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Orcs & Goblins - porady dla nooba :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Rozpiski i taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Wto 15:07, 07 Lis 2006    Temat postu: Orcs & Goblins - porady dla nooba :)

Czy możecie powiedzieć w jakich squadach typowo wystawia się nocniki? 30-40 sztuk? I czy bardziej opłaca się dawać klocki na szerokość 5, czy może większą?
Z góry dziękuję za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azrael88
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 12:22, 17 Lis 2006    Temat postu:

szerekość 5 żeby mieć rank bonus, więcej nie trzeba, zapewne armia bedzioe isc falangą a wtedy musisz mieć miejsce dla tych kilkunastu klocków gobasów i orasów:)

klocek 5X6 czyli 30 spokojnie wystarczy, zakładając nawet że przed kombatem stracisz 2 szeregi (ostrzał, magia) to i tak w pierwszej turze masz pełny rank bonus.

Cytuję miśka sprzed około 2 m-cy:

"Ja to nigdy w batla nie będe grał, nie przemawiają do mnie systemy gdzie figurki mają kwadratowe podstawki"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pią 15:37, 17 Lis 2006    Temat postu:

Cytuję miśka aktualnego: "Nigdy nie mów nigdy :)"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Musza
Administrator



Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z twojej szafy

PostWysłany: Pią 18:31, 17 Lis 2006    Temat postu:

Tylko krowa nie zmienia zdania ,o niedzwiedziach tu mowy nie ma więc...ja też mówiłem ,"nigdy nie będe grać w battla i co :D"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 18:36, 17 Lis 2006    Temat postu:

Ja bym walil ich z 40-50 gina masowo ale tanio kosztuja wiec nic nie szkodzi a jak ci fanatyk stanie na drodze do szarzy to bez skrupolow walisz przez niego Yellow_Light_Colorz_PDT_02 .
Savage na dzikach - klasa regiment.
Black Orki - malina.
Gigant do sciagania na siebie ognia.
Zapomnij o lucznikach - do bani sa.
daj spokoj sobie z trolami lepiej w savagy na dzikach zainwestowac kase i PKT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Sob 8:36, 18 Lis 2006    Temat postu:

Na razie mówię co mam. Pod choinkę może savege przybiegną :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MADD_DOGG
Bywalec



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Da Bigg Ord

PostWysłany: Sob 22:03, 03 Mar 2007    Temat postu:

Od czego tu zacząć?
Może tak :

- Orc Boyz w oddziałach min 24 szt. + ew. bohater muzyk i sztandarowy tylko nie champion on kosztuje 15 pkt a to sa 2 orki za sam upgrade

- Arrer Boyz - Sargo pisze że do d..y oddział, a ja sie nie do końca zgadzam, bo kosztuja o jeden punkt wiecej i maja łuki właśnei za ten pkt. i poza tą jedną różnica nie sa niczym gorsi od boyzów - rewelacyjna obstawa do maszyn i na góreczki do strzelania w jakies słabo opancerzone gów..

- Savage Orc Boyz - wszystko fajnie Frenzy które neguje panike ale ich pancerny koszt nie daje mi czasem spać!!

- Wolf Riders - uwielbiam tych kolesi w 6 Ed. nie miałem ich a teraz jestem szczęśliwym posiadaczem ok. 20 szt i powiem że 5-ki tych panów z muzykiem i krótkimi łukami potrafia przyprawic niektórych o ból głowy, a czasem nawet lekki zawał ( pierwsza tura moja incjatywa wyjazd 18" i strzał w RBT zabicie obsługi i jestm juz do przodu z punktami za nich)

- Spider Riders - powiedzmy że j.w. choć moze ciut wolniej za to przez las bez ograniczeń takze dobra sprawa na WE

- Gobliny - no cóź nikt na nich u nas nie gra ja również nie jestem jakimś wyjątkiem i z tego co się oriętuje to nie sa to zbytnio grywale oddziały

- Night Gobliny - koszt wzrósł w porównaniu z 6-ką ale nadal fajna jednostka, fanole w oddziałach i nowe zasady sietkarzy poprostu bomba na każdą kawalerię w połączeniu z fanolem super sprawa!!

- Snotlingi - po pierwsze nie mamy juz Unbreakable tylko Stubborn a to jest niefajne, po drugie z Ld 10 zmiana na Ld 4 - mam pisac dalej??
poza tym dość przyzwoity i tani screen

- Black Orcs - elita z nowa zasada dotycząca broni i cięzkie zbroje za te pkt to mega rewelacja - niestety special ale bardzo dobra jednostka choć dziwnie siągająca na siebie ogień RBT i Archerów - zupełnie nie wiem dlaczego??

- Boar Boyz - pzepraszam że może kogos urażę tym co napisze ale obecnie jest to kawaleria która chyba nie jest do końca udana. niby koszt niewielki choć 22 pkt w O&G to prawie garnizon gobosów ale uważam że ruch dość skromny M 7" co nie sprawia że są demonami szybkości - magia jakoś czesto ich nawala w łebek i ogólnie nie sa lubiani - drodzy w zakupieniu i pkt ale warci swojej ceny

- Savage Boar Boyz - mega full wypas ale na duże pkt. niestety min - 10 szt w oddziale inaczej bedzie tzw. ściana płaczu czyli wszystko co strzela strzela właśnie do nich. ładny AS i Ward 6+ co prawda ale bardzo lubię jak RBT odbija się od klaty takiego koleżki :) Frenzy na nowych zasadach daje 2 ataki naszej śwince wiec w szarży 2A 5S z dzika!!

- Orc Boar Chariot - rydwan to rydwan koszt niczego sobie można spokojnie zastanowić się nad wystawieniem do supportów piechoty

- Night Goblin Squig Hoppers - mega jednostka na wszelkiego typu suchodupce leśne i inne krzaki do łażą czasem po stole no może poza Treeman-em - 3D6 ruchu w określonym kierunku jak wpada to jest szarża - na WE rewelka a z popychaczkami w pierwszej turze jesteś po drugirj stronie stołu przy wysokich rzutach zasadniczo jedyny skirmisz jaki mamy ale za to bardzo dobry!

- Night Goblin Squig Herders - takie małe badziewie co biega i zabija dobre do screenów i wypadów do przodu ale specjalnie nie mam dla nich zastosowania

- Goblin Wolf Chariot - maszynka do mielenia mięsa - za te ptk. to mega fajna jednostka i oczywiście mądrale z GW zabrali w 7-ce zasadę 2 modeli na slot co niestety nie pozwala wystrawiać ich inaczej niż mounty dla bohaterów

- Rock Lobba - katapulta osobiście nie lubie i nie gram!!

- Goblin Spear Chukka - super tania i wchodzą 2 na slot co daje nam możliwość dobrej inwestycji w slot special aż 70 pkt. fajnie się strzela w Treeman-y i inne duże ustrojstwa oraz w kawalerię, i pancernych piechurów polecam wszystkim dobra inwestycja

- Trolle - fajne choć drogie z Ironclaw-em beda ślicznie prze stół ganiać nieźle walczą i maja regenerację a to nawet za te pkt się opłaca

- Doom Diver Catapult - kolejna maszyna do uśmiercania z daleka jak pisałem nie lubie choć moze warto się przełamać??

- Snotling Pump Wagon - 2 na slot za 80 pkt to nie jest nawet koszt a kosiarka na WE pancerna - bardzo ładnie przejeżdza przez Wardancerów i inne patyki oraz ludziki na piechotkę, jeszcze nie testowałem na większych celach (czyt. Ogry ) ale na wszystko przyjdzie pora

- Gigant - przyciąga strzały, szybko dość się porusza, fajnie atakuje i pomaga flankować ale jest drogi jak k...a mać!! Mam i czasem używam choć wszystko zależy od ilości pkt na jaka gramy


Przekrojówka chyba całkiem sympatyczna więc jak ktoś ma wątpliwoći to niech się z Shamanem na brain wymieni i może pojmie w czym rzecz - WAAAAGH!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MADD_DOGG
Bywalec



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Da Bigg Ord

PostWysłany: Śro 12:44, 07 Mar 2007    Temat postu:

Prośba do wszystkich graczy O&G o wypowiadanie się w tym temacie bo po to on jest, po to jest on, po to on jest - Kononowicz Rulezz!! Yellow_Light_Colorz_PDT_09
Oraz druga sprawa zapraszajcie do nas na forum ludzi którzy jeszcze o nim nie wiedzą, a grają coś w naszym regionie. Ja czy Bastor niedawno dołączyliśmy i staramy sie żeby jakoś nasza Battlowa część wyglądała przyzwoicie - nie mówie już o naszym szacownym Moderatorze który zawsze musi naubilżać mojej orkowej matce! Yellow_Light_Colorz_PDT_08


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duartuss
Wlóczykij



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Pon 23:40, 13 Lip 2009    Temat postu:

Witam...

Jestem początkującym w temacie bitewniaków, jednak od kilku lat pogrywam w WFRP (teraz mam przerwę), pasjonuję się fantastyką, a i dobrą planszówką nie pogardzę. Mam zamiar stać się dość aktywnym członkiem świętokrzyskiej społeczności w tym temacie. Jak tylko dojdzie mi mój Battle for the Skull Pass, bo na razie to jedyny element, który nie pozwala mi na rozpoczęcie WFB-owej kariery... Yellow_Light_Colorz_PDT_05

No i mam od razu pytanie, dość otwarte, ale jasne i raczej nietrudne dla weteranów zielonoskórych band. Które jednostki O&G z tego często chwalonego za bogatą zawartość zestawu będzie stanowić w przyszłości coś, co zaważy o mojej zwycięstwie na polu walki? Co warto uzupełniać o kolejne regimenty, a co sobie odpuścić i używać tylko jako ewentualnych "zapychaczy"? Co jest warte poprowadzenia do wielkiego WAAAAGH! , a co powinno siedzieć na tyłku i ubezpieczać tyły?

Jakiekolwiek porady, oprócz tych, które znaleźć można na pierwszym, lepszym forum z googli?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 5:53, 14 Lip 2009    Temat postu:

Spraw sobie podręcznik do O&G jeśli nie posiadasz (obecnie 7ed nawet w wersji PL) - wczytaj się w niego i wybierz to co Ci pasuje, czym chciałbyś grać.
Ja gram klimatyczną armią Nocnych Goblinów z dodatkiem małym tego co goblińskie np Doom Diver oraz jednym oddziałem Black Orcs - który zazwyczaj nic nie robi. Nie jestem raczej fanem turnieji więc nie siedzę i nie kombinuję rozpisek PORNOGRAJÓW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Rozpiski i taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin