Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
White Lion
Woźny
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 7:13, 30 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
zgadzam się z Miśkiem.
Nie chcę grać w nocnym turnieju.
Wolę zwykłe sparringi z ciekawymi nieturniejowymi scenariuszami.
Rubens będzie już miał nowe makiety więc da się poszaleć.
:p
komentarz do miśka: " aha "
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Pią 8:03, 30 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Pią 7:29, 30 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Same rozgrywki można turniejowo rozliczać (punkty), ale w momencie gdy gra się tylko "for fun" (brak wpisowego - niezaleznie od wysokości); jest chyba znacznie przyjemniej i mniej konfliktowo (tę kaskę to lepiej na jedzenie i picie :) przeznaczyć ).
Wieczorze weteranów wróć!!! :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
furion
Gość
|
Wysłany: Pon 14:35, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tak ... pomysły, pomysły i jeszcze raz pomysły! .... i bardzo dobrze! Ten ostatni z grą nocną, "for fun" jest bardzo dobry.
Tyko że my mamy pomysły jak grać, ale terminu to ciągle nie ma, wiec moze piszmy juz o terminach (nasze propozycje) i coś sie potem z tego wyklaruje.
Ja pierwszy : noc z niedzieli na poniedziełek w święta ;-)
A tak na poważnie, moze z piątku na sobote 13 na 14, lub 14 na 15 sobota/niedziela
|
|
Powrót do góry |
|
|
White Lion
Woźny
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 8:44, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
13/14 i 14/15 kwietnia mi pasuje !
:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
White Lion
Woźny
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 11:11, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ehh zero odzewu.
szkoda. byłaby fajna nocka ...
i rubens by sobie zagrał....
eh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gracz
Wlóczykij
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:58, 08 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
21/22 - kwietnia
PKT: 3000
Gramy: 3 bitwy po 6 tur lub 180 minut
wpisowe:10zł
godz.20.00 - sklep GRACZ - NIE SPÓŹNIAĆ SIĘ !
ZASADY:
1. Można wynająć jednostki Dogs of War jako jednostki Rare
- Min . 1 Lord / Boh Specjalny
- Max. 2 takich samych slotów Rar
- Max. 3 takich samych slotów Special
- Max. 4 takich samych slotów Core
2. Nie korzystamy z rozpisek hobbystycznych oraz SoC i Lustria.
3. Nie wolno używać odlewów lub proxów modeli istniejących.
4. Proszę posiadać CZYTELNE rozpiski, miarki, kości , wzorniki oraz księgi armijne,aktualne FAQ swojej armii.
5. Gramy systemem szwajcarskim.
Za brak rozpiski lub takiej ,której nie będzie dało się odczytać lub będzie wzbudzać obrzydzenie, będą odejmowane pkt karne od całości uzyskanych pkt podczas turnieju.
Za niesportowe zachowanie będą przyznawane pkt karne lub w przypadku powtarzania sie incydentu dyskwalifikacja.
UWAGA !
Niedozwolone są rozpiski hobbystyczne - rozpiski z wszelkich dodatków, zamieszczonych na stronie GW, z końca podręcznika/Army Book/, White Dwarf, oraz wszelkiej innej maści.
WYSWYG - co widze to jest - oddziały musze miec broń w nia wyposarzona - wyjątek stanowi hand weapon bo jest to niejaki standard. W obrebie oddziału mogą byc jakieś modyfikacje ale jako wyróżniające co poniektóre modele - tu czytaj FCG/champion oddziałowy,sztandar, muzyk/. Nie ma figurki ze sztandarem lub muzyka to nie ma i już.
PUNKTACJA W TURNIEJU:
1.Punkty armijne – za zniszczone jednostki lub „społowienie” ich – 0 - ........
2.Za zabicie generała armii – 100pkt.
3.Za zdobycie sztandaru wg standardowych zasad podręcznika do 7 edycji/str.80 „Sztandary” – 100pkt
4.Zajęcie ćwiartki stołu przez oddział „scorujący” – 50pkt.
Teren
-Wzgórza są równej wysokości. Z poziomu ziemi nie widać, co jest za wzgórzem. Ze wzgórza widać za innym wzgórzem. Duże cele są widoczne za takimi wzgórzami i same widzą. Oddziały na wzgórzu zasłaniają widok dużym celom za wzgórzem.
-Ze wzgórz nie widać, co jest za lasami. Nad lasami można latać, chyba, że ruch ten zmusiłby jednostkę latającą do lądowania. Widać 2" "z lasu" oraz "do lasu", nie widać natomiast przez las, bez względu na jego szerokość (patrza rolebooku).
-Nie wolno rozstawiać rydwanów i podobnych im jednostek na terenach nie przekraczalnych lub zadających im obrażenia w wyniku ruchu.
-Rzeki traktujemy jako trudny teren dla wszystkich jednostek (z wyjątkiem jednostek eterycznych, aquatic ).Jednostki przekraczające rzeke testują wytrzymałość każdy nie udany test oznacza jedno obrażenie dla jednostki bądz bohatera.Bez żadnych ochron.
Jednostki uciekające przez rzeke automatycznie niezdają testu wytrzymałości.
Jednostki goniące zdaja test wytrzymałosci normalnie.
Rzeki są nieprzekraczalnym terenem dla maszyn bojowych, rydwanów, czołgu itp. i nie można ustawić tam kowadła itp.
-Brody traktujemy jako teren trudny bez modyfikacji.
-Mosty traktowane są jako teren normalny.
3 Bitwa
Czerwone Wydmy
Obie armie podążają za sobą od wielu dni. Jedna z nich uparcie unika otwartego starcia a druga do niego dąży. Uciekająca armia trafiła w końcu na pustynię i po dwóch spędzonych tam dniach stało się oczywiste że bitwę trzeba przyjąć albo pustynia zabije ludzi szybiej i okrutniej niż wróg.
Obie armie mają coraz mniej wody i są wyczerpane dwudniowym marszem przez rozgrzane piaski. Z pustyni powróci tylko jedna z nich. Bitwa się rozpoczyna..
zasady specjalne:
Teren : w bitwie nie ma żadnych terenów. WE nadal mają swój lasek.
- na początku każdej swojej tury gracz rzuca k6 za każdą swoją jednostkę oraz za każdego bohatera. test to 6+ w 1R, 5+ w 2R, 4+ w 3, 3+ w 4R,
2+ w 5R, 1+ w 6R. Oddział któremu "wyszedł" rzut ogarnia wyczerpanie.
Otrzymuje on -1 do rzutu na trafienie i przebicie, oraz -1 do
współczynnika ruch.
Zasada ta nie dotyczy jednostek eteralnych oraz nie umarłych.
- testy wyczerpania przeprowadza każda jednostka. nawet magiczna,
nieumarła albo będąca maszyną.
- oddział która raz oganie wyczerpanie jest wyczerpany do konca gry, nie
przeprowadza kolejnych testów.
- bohater będący wewnątrz oddziału przeprowadza test oddzielnie.
2 Bitwa
Ulewne Deszcze
Pogoda była wiosenna. Świeciło słońce. Zapowiadała się piękna bitwa. Ciemna linia chmur na choryzoncie nie zapowiadała tego co nadeszło.
Armie ustawiły się na przeciwległych wzgórzach po dwóch stornach równiny. Nadeszły pierwsze chmury i spadły pierwsze krople deszczu.
Ktoś w drugim szeregu pikinierów powiedział "przyjemnie jest walczyć z lekkim chłodnym deszczem na karku..."
Oddziały z wolna rozpoczęły marsz w kierunku wroga.
Nagle zagrzmiał grom. I otworzyło się niebo a z niego w strugach lejącej się wody zaczęły uderzać pioruny.
zasady specjalne:
Teren: 2 Górki + 2 Lasy na stole.WE nie wystawiaja dodatkowego lasu.
- od początku pierwszej tury i przez całą grę wszytskie modele uważa się za przemoczone. Oddziały przemoczone otrzymują modyfikator -1 do BS. Zasięg strzelania ograniczony jest o 25% (np. z 30' na 21').
Pociski wystrzelone na zasadach płonących strzał tracą płonącą właściwość.
- czary oparte na ogniu (wywołujące płomienie) otrzymują +2 do stopnia trudności rzucenia.
- czary oparte na błyskawicach otrzymują -2 do stopnia trudności rzucenia.
- lasy są terenem trudnym
- wzgórza są terenem trudnym
- ruiny budynków są trudnym
- oddziały latające mają zasięg lotu obniżony do połowy.
- ze wzgledu na wszechobecne bloto każdy szarżujący, uciekający lub goniący oddział (lub najeżdżający) rzuca kością i na 1-3 odejmuje k3' od dystansu w/w ruchu, na 4-6 dodaje k3
1 Bitwa:
zasady specjalne:
Teren : 2 górki + 2 lasy + rzeka + most WE wystawiają dodatkowy las.
Dodatkowe punkty :
1.Za zabicie generała armii – 200pkt.
2.Zajęcie ćwiartki stołu przeciwnika przez oddział „scorujący” – 250 pkt.
-Rzeki traktujemy jako trudny teren dla wszystkich jednostek (z wyjątkiem jednostek eterycznych, aquatic ).Jednostki przekraczające rzeke testują wytrzymałość każdy nie udany test oznacza jedno obrażenie dla jednostki bądz bohatera.Bez żadnych ochron.
Jednostki uciekające przez rzeke automatycznie niezdają testu wytrzymałości.
Jednostki goniące zdaja test wytrzymałosci normalnie.
Rzeki są nieprzekraczalnym terenem dla maszyn bojowych, rydwanów, czołgu itp. i nie można ustawić tam kowadła itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gracz dnia Czw 10:36, 12 Kwi 2007, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 14:40, 08 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Zakładam ze nie liczymy do ligi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gracz
Wlóczykij
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:15, 08 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
oczywiscie ze nie liczymy go do ligi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 21:58, 08 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Szkoda że nie dam rady - pracuję do 20 w piątek i od 9 rano w sobotę - wielka szkoda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
White Lion
Woźny
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 13:40, 09 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ok ja się wpisuję.
Tylko zasady boh specjalnych, armii i przedmiotów takie jak na zwykłych turniejach?
żadnych SoC ani Lustrii ani White Dwarfów. Czysty armybook plus GW.?
a co z annualami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
White Lion
Woźny
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 7:23, 11 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
to jak z tym turniejem? bo podobno jest w następnym tygodniu?
Rubens napisz tu coś bo ja zaraz zaczynam walczyć w pracy o wolne więc jeśli się dowiem za parę godzin że jednak jest w tym tygodniu to zostawię ślady zębów na biurku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
furion
Gość
|
Wysłany: Śro 17:16, 11 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dzień dobry, ja tez sie pisze. Druga bitwa typowa na ofens, a defens jest głęboko w d. u. p. i. e.
Jak zrozumiałem tej właśnie soboty jest turniej ligowy, więc właściwie cała sobota i jej noc bedzie turlana na maxa!
|
|
Powrót do góry |
|
|
MADD_DOGG
Bywalec
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Da Bigg Ord
|
Wysłany: Pią 21:25, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Musze powiedzieć że nocka na 3000 była mega - ultra - hiper wyjebana w kosmos!!!!!!!
Rano nie wiedziałęm jak się nazywam, ale ... JA CHCE JESZCZE RAZ!!
Kiedy gramy nockę znowu??
Może w długi weekend??
to taka mała propozycja na przerwę w pracy!!
Co wy na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
furion
Gość
|
Wysłany: Nie 14:57, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak, a mie takie granie przeszło koło nosa, ale rodzina ważniejsza, to po pierwsze, a po drugie z takimi rzutami na pierwszym turnieju, to dobrze że nie zostałem na noc.
Ale jak sie oporządze z bitwą o Karzczówkę, to już chce tez grac na nocki... może wytrzymam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gracz
Wlóczykij
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:38, 30 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nadszedł czas ostatecznej ,decydującej bitwy miedzy siłami zła w której hordy dowodzone przez demonicznych Generałów zetrą się z hufcami wolnych ras w zażartej walce. Bitwy która wyniszczy obie strony.
Kto wygra ? Dołącz do Armagedonu
Po sukcesie ostatniego nocnego turnieju postanowiliśmy uczynić takie spotkania cyklicznymi oraz nadal utrzymywać je w formule turniejowej w związku z tym rusza liga Armagedon równoległa od ligi sklepowej.
Regulamin dostępny jest [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|