Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dobrego w Herezji Horusa?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:26, 13 Lis 2015    Temat postu: Co dobrego w Herezji Horusa?

Pomimo niezbyt udanego startera do HH który wyszedł ostatnio i wątpliwej jakości promocji na Fordż Łorldzie: [link widoczny dla zalogowanych]
Herezja Horusa wydaje się być bardzo fajnym suplementem do 40k.

Dlatego chciałem wrzucić tu parę rzeczy, na które natrafiłem, a nie wszystkim chce się tego szukać:

1. Crysos Morturg z Death Guardu to psyker który z automatu dostaje Endurance z biomancji (4+ Fnp Eternal Warrior na cały unit). Dobre na każdą armię.
2. Primarch Mortarion rusza się 6 cali potem jak zda test liderki rusza się do 10 cali, a potem może szarżować. Biorąc pod uwagę jego 7 Woundów T7, 2+/4++ Fnp (z przerzutami) może przyjąć na klatę overwatcha z całej armii Tau i zacząć ich klepanie już od 1 tury.
3. Najlpeszą armią przeciw demonom nie są Grey Najci tylko Word Bearersi. Jeśli gramy XVII Legionem wszyscy psykerzy przeciwnika traktują każdego wounda od perila jako Instant Death. Z resztą nie tylko demony to zaboli. Eldarzy i imperialne conclavy też nie lubią tego legionu.
4. Primarch Lorgar zna z bazy Niewidkę Shrouded i Lewitację lub co tam chcecie z Telepatii i Telekinezy. Większość graczy 40k przeszłoby na stronę chaosu gdyby też dostało z bazy niewidkę i shrouda.
5. Command Squady wszystkich legionów w HH mają 2+ sejwa, motorki i dają Fearlessa wszystkim swoim w promieniu 6 cali.
6. Primarch Perturabo może wprowadzać całą swoją armię z rezerw od pierwszej tury. Można zrobić całą armię na lataczach i urządzić sobie rajd Walkirii z „Czasu Apokalipsy”. Zmasowane latacze najbardziej zabolą Eldarów.
Na razie tyle. Jak macie jakieś inne fajne rzeczy z HH (szczególnie jak wyjdzie coś nowego) to chętnie poczytam wasze posty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Pią 10:36, 13 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:16, 13 Lis 2015    Temat postu:

trochę pomarudzę
HH to zajebisty klimat, epickość, świetne modele itp ale (bo ale musi być) niestety mechanika zwykłej 40k. Dla mnie to jest największy ból, bo mogli zrobić z tego osobny system z troszkę inną mechaniką. Nawet nie musiały by być coś wielce innowacyjnego. Bo przy obecnej masowości gry mechanika oparta na k6 ma sens tak przy grach 4K+ gdzie losowość aż przestaje boleć.
Ale dynamizm rozgrywki gorszy od szachów to już troszkę nie teges ta naprzemienność aktywacji jednostek to coś co odświeżyło by tą grę i pozwalało na jakąkolwiek kontrę/reakcję na poczynania przeciwnika a nie bierne kulanie na sejwy i zdejmowanie modeli.

Bo w obecnej sytuacji to HH jest takim suplementem do 40k z bardzo drogimi modelami :/

Co by nie było że anty jestem to milicja ma bardzo fajne zasady coś jak stara gwardia z doktrynami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:24, 13 Lis 2015    Temat postu:

W takim razie muszę doczytać milicję HH bo dotąd pomijałem...

Dla mnie główną wadą Herezji jest jej niekompletność. Z Chaosu brakuje Thousand Sonsów, a z Lojalistów brakuje aż 4 Legionów: Blodki, Wilki, Dark Angele, Blizny.

Natomiast coraz bardziej zastanawiam się nad zrobieniem "odwrotnej" armii. Kupić sobie naramienniki, brzuchy i drzwi rhinosów od Alpha Legionu 30k, ale wystawiać to jak Battle Company marianów 40k. No chyba że za wczasu wyjdą zasady do VI Legionu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:40, 13 Lis 2015    Temat postu:

ale 40k też jest niekompletne masz armie z 7 ed i te z 6 ed z tego tylko 4 są grywalne.

gdyby z hh poeksperymentowali to mogła by być to jakaś nowa jakość a tak to kiszka

sam zbieram IW z myślą o wystawianiu jako MEQ w 40k


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 19:33, 13 Lis 2015    Temat postu:

Serio, starter słaby? Dobra rozumiem że "Gw zue hcieć nasza pieniondze :D", ale co do starteru oraz przywróceniu specialist games to jak na razie robi, głownie same przyjazne ruchy. Szczególnie patrząc na ostatnią kampanie marines Vs kosmiczni komuniści, a zawartość i cenę HH.

Może rzeczywiście trochę boli cena 475 złoty oraz dred z padaczką (bo to pierwsza myśl jaka mi przyszła na myśl jak go zobaczyłem :P), ale nie jest źle. Szczególnie patrząc na ceny forga.

Albo jestem po prostu zbyt miękki i nie umiem porządnie się wkurzyć na tą firmę :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:05, 13 Lis 2015    Temat postu:

po tym co pokazali w DV to przy HH się nie postarali

nie bój się z gw się wyrasta bo to takie bitewniakowe przedszkole ;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Pią 20:07, 13 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:42, 15 Lis 2015    Temat postu:

Jest więcej fajnych rzeczy w HH:

7. Ultramarinsi mają dostęp do Assault marinsów z Jump Packami i sejwem na 2+ i Fearless (Legion Standard), nazywają się Invictarius Suzerain Squad.
8. Word Bearersi mają najlepszy relikt w HH: Conversion Dissonator. Raz w ciągu gry obniża inva o -2 w promieniu 12 cali, czyli Storm Shield spada do 5+, a szeregowym demonom spada do 0.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:34, 15 Lis 2015    Temat postu:

tylko jaki jest sens rozpatrywania hh w porównaniu 40k ? to dwie różne gry jednak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:16, 15 Lis 2015    Temat postu:

Horus Heresy = nie
Great Crusade = tak

Napierniczanie się Marinsów na Marinsów to istna katorga. Rzecz robi się ciekawa kiedy wystawia się Marinsów przeciw reszcie świata. Naprawdę podoba mi się taka kombinacja (30k vs Orki albo Eldar to byłby prawdziwy klasyk). Poza tym nawet jak ktoś lubi Maran vs Marian, to porównywanie 30k (mało znanego systemu) do 40k (bardzo znanego sysytemu) daje ludziom wyobrażenie ile te cudoki są naprawdę warte.

I miałeś rację zasady milicjantów z HH są naprawdę dobre. Obawiam się że przy ilośćiach Fearlessa jakie dostają herezyjni gwardziści, to można się spodziewać żenujących obrazów w których blob gwardzistów wgniata spanikowanych marinesów (nie mają ATSKNF) w ziemię...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:51, 15 Lis 2015    Temat postu:

nadal armie xenos powinny być do 30k inne niż te w 40k. Bo sm w 30k mocno odbiegają od tych w z 40k.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:21, 15 Lis 2015    Temat postu:

A przepraszam Word Bearersi mogą jako allies wystawiać Demony Chaosu i jako tacy tworzą najpotężniejszą armię ze wszystkich 30k.

+ z innej beczki mam takie pytanko. Dalczego te zestawy marinsów
[link widoczny dla zalogowanych]
i te zestawy marinsów
[link widoczny dla zalogowanych]

są takie ładne?

a te zestawy marinsów
[link widoczny dla zalogowanych]

są takie trefne, że aż ręce opadają?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:27, 15 Lis 2015    Temat postu:

polityka gw... fanbaza i tak kupi :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 23:08, 15 Lis 2015    Temat postu:

Pierwszy i chyba najważniejszy argument- spójrz na cenę tych z forge worlda. Zresztą kwestia gustu, mi się mało co ze starych zbroi podoba. Tak naprawdę fajna to dla mnie jest tylko i wyłącznie mark III, a Mr. II i IV-
akceptowalne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:02, 19 Lis 2015    Temat postu:

Dalsze dobre rzeczy:

9. ObSec. Wg najnowszego FAQ na stronie FW
[link widoczny dla zalogowanych]
armie HH grające przeciw armiom 40k dostają zasadę Objective Secured na troopsach i innych dodatkowych jednostkach. W porównaniu z 40k można wystawiać armie z większymi ilościami Obseca bo w 40k odebrano większości armii opcję „wystaw dowódcę X a oddział Y staje się troopsem”.

10. Termosy niektórych legionów są prawie że grywalni.
Większość z nich nosi Cataphracti armour i ma przez to leszego Inva (4+).

a w szczególe:

- Tyrant Siege Terminatorzy Iron Warriorsów mają dużo firepowera. Każdy w oddziale nosi cyclon missle launchera, sierżant ma omniscopa, a strzelać mogą i z rakiet i z bolterów jednocześnie. Wliczając wyrzutnie rakiet tanio wychodzą.
- Fulmentarus Terminatorzy Ultramarinsów. Mogą kupować cyclony na cały oddział jak IW, ale mogą też wybrać reaper autocannony. Mają BS 5 , night vision, tank hunter i obniżają cover przewciwnika o 1. + dokrtyna XIII legionu pozwala strzelać snapshoty na BS2 co zawsze pomaga…
- Firedrake Terminatory Salamandrów to koksy. 2 woundy, WS 5 , po przystępnej cenie.
- Deathshroud terminatorzy Death Guardów mają każdy po miotaczu ognia (najlepsza broń do CC) a ich kosy też nie są słabe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Czw 15:06, 19 Lis 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:37, 27 Lis 2015    Temat postu:

11. Nathaniel Garro. Nowy koks do HH:
[link widoczny dla zalogowanych]

i jednocześnie zapowiedź nadchodzącej , szóstej części HH. Będzie się działo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin