Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
docent
Pomocnik
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:50, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wtf?
Czekalem na codex sm bo naprawde chcialem wrocic do 40k i zaczac zupelnie od podstaw.Po totalnej moim zdaniem klapie modeli i codexu csm ,i ostatecznym dobiciu chaosu w postaci lord of fucking skulls , teraz widze tych transformerow.
Niestety porazka a szkoda. Jeszcze ma byc wersja centurionow strzelajacych , moze ci beda nieco lepsi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pią 7:58, 09 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecej fotek :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Pią 9:17, 09 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Te Łaziki centurionowe to będą takie SM- Oblity wg mnie.
W sumie jakieś tam uzupełnienie do armii na termosach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:04, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
mi się podobają może nie w malowaniu ultrasów itp ale do takich iron handsów czy innego zakonu blisko związanego z AM w sam raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:19, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nie do końca 40k
Dla poszukujących alternatywy dla FW do grania w Zone Mortalis _ absolutne Must See.
Dla reszty nadal interesujące a pewnie nawet kuszące i to bardzo ;)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Śro 21:24, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:15, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Adwentowy kalendarzyk od GW, codziennie coś nowego. Be’lakor syte zasady aż miło, że mam model za to formacje imo taki nietrafiony pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 21:17, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
formacje rzeczywiscie slaby pomysl, ale Be'lakor syty :D dzisiaj testowalem i calkiem fajnie sie sprawdza :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:03, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
formacje były by ok jakby mogły funkcjonować w obrębie swojego dexu i focu tzn że wystawiając odpowiednią kombinację jednostek dostaje się jakiś fajny bonusik wdedy było by ok choć tau i tak przegięte ale samolociki fajne ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:53, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nowe dodatki od gw
Edkalacja zasady są takie same jak w Apo jeśli chodzi o modele. Tylko są dwie zasady do grania vs nie w zwykłym 40k. Przeciwnik jeśli nie ma superakow to ma +1 do przejęcia inicjatywy i za każde wbite 3W lub hull point masz 1VP czyli ok tyle, że jeśli nie grasz ig to nie masz zasadniczo co wystawiać :( mogli by zrobić że wszelkie benkopodobne pojazdy są dostępne dla wszystkich imperialnych armii + chaosu. Dziwne jest też, że tacy eldarzy mają tytana a imperium już nie. Bardzo niedopracowana publikacja imo takie uboższe apo. Choć po dopracowaniu przez orga i turniejowo da się tego używać.
Stronghold mimo, iż zasady specjalne do budynków są lekko inne, niż w RB i tam piszą o zapytaniu się gracza, czy chce, czy nie chce ich używać, są naprawdę naprawdę dobre. Ciężko mi sobie wyobrazić nie używanie tej książki, gdzie jest masę terenów opisanych, nadal można w turnieju wykluczyć część fortyfikacji po prostu, ale generalnie miód malina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 18:21, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Maszta napisał: |
Bardzo niedopracowana publikacja imo takie uboższe apo.
|
Łagodnie powiedziane. Dysproporcje pomiędzy tym, co dostały poszczególne armie są porażające. Bronie D - zero zabawy moim zdaniem, jaki sens wystawiać w tej chwili bohaterów, pojazdy itp. skoro to wszystko znika dotknięte tym dużym blastem. Serio nie mogę ciągle uwierzyć, że dali to jako oficjalne zasady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:14, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
no ale siła D zawsze była mordercza no a teraz nie zadaje instantów tylko zabiera losową ilość w/hp choć jakby banować zabawki z siłą d to już jest w miarę ok
ale to takie ubogie apo bo o ile super heavy na obecnych zasadach nie stanowią aż takiego wyzwania bardziej już garganty
no i jak ktoś nie ma sh zawsze mogą mu pomóc traity do tego strata zabawki jest bolesna dla posiadacza bo zazwyczaj oznacza 3 VP w plecy
ale i tak dodatek taki niedorobiony choć nie niszczy balansu bardziej niż nowe tau
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Nie 19:31, 08 Gru 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pią 23:10, 14 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
imperial knight
[link widoczny dla zalogowanych]
codex: LoD
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pią 23:23, 14 Lut 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 12:43, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Imperial Knight Titan: 1 kit will make all the versions.
Imperial Knight Titan Codex: Three armies in this book.
1st Army: Imperial Knight Army
2nd Army: Mechanicum Army
3rd Army: Freeblades Army (Mercs that can ally)
Warhammer 40k 7th Edition (Yes it is called 7th ed) in May.
Astra Militarium (Imperial Guard):
Stormtroopers (plastic)
Bullgryns (old Ogryns)
Commissar Squads
New Larger Transport
Stormtroopers, Commissar Squads, and Bullgryns are Astra Auxilary. These units may be taken as "plug-ins" to other Imperial armies.
Catachans and Cadians are covered in the new codex. Catachans are not going to direct only.
Orks are in June. |
Cytat: |
7th Edition arrives in May
-A "true" release
- Updated fortification fules
- Integrated super-heavy rules
- Clarifications and FAQed rules from 6th
Lower quality chatter speaks of:
-Overwatch altered to deny shooting next turn
-Unit to unit assault leaping via consolodation moves returning to the rulese |
Czyli znow bije po kieszeni :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 15:33, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Spoko - nie jedno bicie się przeżyło, przeżyje się i to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 9:02, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Cena tyle co Baneblade, czyli jakoś się przeżyje. Co ciekawe kalki do tego będą sprzedawane osobno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|