Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowinki ze świata mrocznego milenium
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 59, 60, 61  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:50, 08 Sie 2013    Temat postu:

Wtf?
Czekalem na codex sm bo naprawde chcialem wrocic do 40k i zaczac zupelnie od podstaw.Po totalnej moim zdaniem klapie modeli i codexu csm ,i ostatecznym dobiciu chaosu w postaci lord of fucking skulls , teraz widze tych transformerow.
Niestety porazka a szkoda. Jeszcze ma byc wersja centurionow strzelajacych , moze ci beda nieco lepsi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pią 7:58, 09 Sie 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
wiecej fotek :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pią 9:17, 09 Sie 2013    Temat postu:

Te Łaziki centurionowe to będą takie SM- Oblity wg mnie.

W sumie jakieś tam uzupełnienie do armii na termosach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:04, 10 Sie 2013    Temat postu:

mi się podobają może nie w malowaniu ultrasów itp ale do takich iron handsów czy innego zakonu blisko związanego z AM w sam raz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:19, 06 Lis 2013    Temat postu:

Nie do końca 40k
Dla poszukujących alternatywy dla FW do grania w Zone Mortalis _ absolutne Must See.
Dla reszty nadal interesujące a pewnie nawet kuszące i to bardzo ;)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Śro 21:24, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:15, 04 Gru 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Adwentowy kalendarzyk od GW, codziennie coś nowego. Be’lakor syte zasady aż miło, że mam model za to formacje imo taki nietrafiony pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 21:17, 04 Gru 2013    Temat postu:

formacje rzeczywiscie slaby pomysl, ale Be'lakor syty :D dzisiaj testowalem i calkiem fajnie sie sprawdza :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:03, 06 Gru 2013    Temat postu:

formacje były by ok jakby mogły funkcjonować w obrębie swojego dexu i focu tzn że wystawiając odpowiednią kombinację jednostek dostaje się jakiś fajny bonusik wdedy było by ok choć tau i tak przegięte ale samolociki fajne ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:53, 08 Gru 2013    Temat postu:

Nowe dodatki od gw
Edkalacja zasady są takie same jak w Apo jeśli chodzi o modele. Tylko są dwie zasady do grania vs nie w zwykłym 40k. Przeciwnik jeśli nie ma superakow to ma +1 do przejęcia inicjatywy i za każde wbite 3W lub hull point masz 1VP czyli ok tyle, że jeśli nie grasz ig to nie masz zasadniczo co wystawiać :( mogli by zrobić że wszelkie benkopodobne pojazdy są dostępne dla wszystkich imperialnych armii + chaosu. Dziwne jest też, że tacy eldarzy mają tytana a imperium już nie. Bardzo niedopracowana publikacja imo takie uboższe apo. Choć po dopracowaniu przez orga i turniejowo da się tego używać.

Stronghold mimo, iż zasady specjalne do budynków są lekko inne, niż w RB i tam piszą o zapytaniu się gracza, czy chce, czy nie chce ich używać, są naprawdę naprawdę dobre. Ciężko mi sobie wyobrazić nie używanie tej książki, gdzie jest masę terenów opisanych, nadal można w turnieju wykluczyć część fortyfikacji po prostu, ale generalnie miód malina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz
Pomocnik



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 18:21, 08 Gru 2013    Temat postu:

Maszta napisał:
Bardzo niedopracowana publikacja imo takie uboższe apo.



Łagodnie powiedziane. Dysproporcje pomiędzy tym, co dostały poszczególne armie są porażające. Bronie D - zero zabawy moim zdaniem, jaki sens wystawiać w tej chwili bohaterów, pojazdy itp. skoro to wszystko znika dotknięte tym dużym blastem. Serio nie mogę ciągle uwierzyć, że dali to jako oficjalne zasady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:14, 08 Gru 2013    Temat postu:

no ale siła D zawsze była mordercza no a teraz nie zadaje instantów tylko zabiera losową ilość w/hp choć jakby banować zabawki z siłą d to już jest w miarę ok
ale to takie ubogie apo bo o ile super heavy na obecnych zasadach nie stanowią aż takiego wyzwania bardziej już garganty

no i jak ktoś nie ma sh zawsze mogą mu pomóc traity do tego strata zabawki jest bolesna dla posiadacza bo zazwyczaj oznacza 3 VP w plecy

ale i tak dodatek taki niedorobiony choć nie niszczy balansu bardziej niż nowe tau


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Nie 19:31, 08 Gru 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pią 23:10, 14 Lut 2014    Temat postu:

imperial knight

[link widoczny dla zalogowanych]

codex: LoD

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pią 23:23, 14 Lut 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zator
Woźny



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 12:43, 15 Lut 2014    Temat postu:

Cytat:
Imperial Knight Titan: 1 kit will make all the versions.
Imperial Knight Titan Codex: Three armies in this book.
1st Army: Imperial Knight Army
2nd Army: Mechanicum Army
3rd Army: Freeblades Army (Mercs that can ally)

Warhammer 40k 7th Edition (Yes it is called 7th ed) in May.

Astra Militarium (Imperial Guard):
Stormtroopers (plastic)
Bullgryns (old Ogryns)
Commissar Squads
New Larger Transport

Stormtroopers, Commissar Squads, and Bullgryns are Astra Auxilary. These units may be taken as "plug-ins" to other Imperial armies.

Catachans and Cadians are covered in the new codex. Catachans are not going to direct only.

Orks are in June.


Cytat:
7th Edition arrives in May
-A "true" release
- Updated fortification fules
- Integrated super-heavy rules
- Clarifications and FAQed rules from 6th

Lower quality chatter speaks of:
-Overwatch altered to deny shooting next turn
-Unit to unit assault leaping via consolodation moves returning to the rulese


Czyli znow bije po kieszeni :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 15:33, 15 Lut 2014    Temat postu:

Spoko - nie jedno bicie się przeżyło, przeżyje się i to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz
Pomocnik



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 9:02, 18 Lut 2014    Temat postu:

Cena tyle co Baneblade, czyli jakoś się przeżyje. Co ciekawe kalki do tego będą sprzedawane osobno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 59, 60, 61  Następny
Strona 21 z 61

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin