Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CorniC
Pomocnik
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:22, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
patrykus2010 napisał: |
to jest toporne, komiksowe i bezsensowne :/
|
I o to właśnie chodzi, wszak mamy tu najbardziej komiksową i przerysowaną armię (obok orków). Jak ktoś lubi taką konwencję (vide ja), to nowe wilki są mu bardzo w smak (bądź jego brak).
Siłą wilków jest właśnie ich nietuzinkowość, a mnie modele bardzo się podobają i w kontekście moich Czerwonych Korsarzy z Fenerisian Wolve, to będzie ładne uzupełnienie armii :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pon 2:24, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
patrykus2010 napisał: |
A nie jak nowe "krasnoludy" szmatki między nogi i huzia do bitwy :P |
Bo przecież w "starym świecie" zabójcy byli ciężką piechotą zakutą w gromrilowe pancerze :P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pon 10:13, 25 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 3:27, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ale prawie wszyscy mieli gacie prawilności ;)
no i byli mniejsi i mieli irokezy na głowie a nie na hełmie ... i byli krasnoludami bo Ci jak mi wiadomo już krasnoludami nie są w AoS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fol
Szef
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce??
|
Wysłany: Pon 7:31, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Pomysł hełmu z irokezem daje na +, wykonanie na -
Pomysł przepasek biodrowych daje na ---
Brak krasnoludzkiej dumy w nich :D
Ale my tu gagu gadu, a tu gdzieś po necie toczy się info o nowym imperial armor z Eldarskimi piratami?
Wyszło to to czy dopiero wychodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pon 10:04, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wyszło tylko skanów nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykus2010
Woźny
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 16:12, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
CorniC napisał: |
patrykus2010 napisał: |
to jest toporne, komiksowe i bezsensowne :/
|
I o to właśnie chodzi, wszak mamy tu najbardziej komiksową i przerysowaną armię (obok orków). Jak ktoś lubi taką konwencję (vide ja), to nowe wilki są mu bardzo w smak (bądź jego brak).
Siłą wilków jest właśnie ich nietuzinkowość, a mnie modele bardzo się podobają i w kontekście moich Czerwonych Korsarzy z Fenerisian Wolve, to będzie ładne uzupełnienie armii :) |
Ten z lodoszponami bedzie robił za pięknego possesta :D
Rozumiem, lubisz styl komiksowy, ale to jest świat GRIMDARKOWY. Jestem w stanie zrozumieć steampunkowe skitari, wilki na wilkach czy inne dziwactwa. Ale kiedy zaginioną kompanię, od lat walczącą z chaosem, korzystającą z jego uzbrojenia robią na męskich striptizerów to nie jest fajne.
Ale w sumie nie interesuje sie wilkami to mi tam wisi :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CorniC
Pomocnik
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:08, 26 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Lodoszpony to akurat bardzo stary design :) Cóż na grimdark skladaja się wilki z prospero; brutalni i nieokrzesani barbarzyńcy mordujący wrogów imperium (i w to 13 się wpisuje), jak i groteskowi i karykaturalni wikingowie ( i tu tez 13 pasuje)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:49, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie ma wilków na Fenris ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 20:26, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jakby kto jeszcze nie widział.
WULFEN RULES! In German...
Special rules:
Berserker
Know no Fear
Curse of the Wulfen
Counterattack
Sharp senses
Feel no Pain
Bulky
Todesraserei/Deathfrenzy: If a modell in this unit is killed it can move up and attack at the end of the current initiative step. This even applies if the model already has attacked.”
Weite Sprünge/Leaping Bounds: This unit can run and attack. It also rerolls failed charge rolls.
Options:
May contain up to 5 more Wulfen…. 30p/m
Each model may take a salvo grenade launcher 2p/m
Each model may take one of the following:
Two Handed Frost Axe 8p/m
Two Wolf Claws 12p/m
Thunderhammer and Stormshield 20p/m
One Wulfen can be upgraded to Wulfen-Pack Leader with two Frost Claws 20p
This unit may take a stormwolf as a dedicated transport
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 20:27, 27 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:12, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zasady adekwatne do wyglądu modeli :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patrykus2010
Woźny
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 12:33, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Maszta napisał: |
Zasady adekwatne do wyglądu modeli :D |
Pierwszy raz w życiu dziękuje Gw za słabo napisane zasady :P Przynajmniej nie będzie trzeba ich na stole oglądać ;)
Btw może jednak kogoś zainteresuje [link widoczny dla zalogowanych]
wygląda ciekawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:58, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jednostka Wulfenów wypada lepiej od terminatorów bo Wulfen z młotkiem i tarczą kosztuje 50p. a ma siłę 10, mniej bolą go gravy, ma 2 zycia, ma FnP i może swobodnie przeprawadzić sweeping advanca + bije przeciwnika także wtedy kiedy nie żyje.
Po cichu liczę na jakiś relikt/formację dającą Wulfenom Hit & Runa to może wtedy zobaczycie tych kudłaczy na stole...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Czw 13:13, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Algirdas napisał: |
Jednostka Wulfenów wypada lepiej od terminatorów bo Wulfen z młotkiem i tarczą kosztuje 50p. a ma siłę 10, mniej bolą go gravy, ma 2 zycia, ma FnP i może swobodnie przeprawadzić sweeping advanca + bije przeciwnika także wtedy kiedy nie żyje.
Po cichu liczę na jakiś relikt/formację dającą Wulfenom Hit & Runa to może wtedy zobaczycie tych kudłaczy na stole... |
S6 z młotkiem, tam jest 3 a nie 5 ;)
Więcej plotów
Curse of the Wulfen.
All non-vehicle models within 6" is affected. For Blood/Sky/swift claws it is 12", for Long Fangs it is 3".
Wulfen, Servitors and units that starts in a transport are not affected.
At the start of the player turn, roll a single dice for all units. The effect lasts until your next player round.
Units outside of combat gains the Hunt tables effect, units in combat gains the Kill effect.
Hunt
1-3: re-rolls failed charges and... Smashdown? Don't know. EDIT: Just read a translation that said it was Hamer of Wrath, which makes more sense.
4-5: Add 3" when you move, run or charge. Basically dunestrider.
6: All models gain Furios Charge and gains 1d3 attacks for charging, unless they have Rage.
Kill:
1-4: +1 initiative.
4-5: Re-rolls to wound.
6: If killed, you may attack before being removed, even if you already fought in an earlier Initiative step.
Wargear.
Helfrost pistol. I will laugh if that thing ends up being 15 points and straight up better then plasma pistols.
Grenade launcher is 12", S4 Ap5 assault 3. Or assault D3?
I think they don't even need to fire it to benefit from assault grenades in close combat.
Frostclaws are +1S, AP2, Shred.
Stormhammer have Helfrost
Twohanded frost-axe is S+3 AP2. "Merciless swing?"
Strike at normal initiative when charging, otherwise at I1. That is 5 S8 AP2 attacks at initiative 5. But hey, who needs instakill T4 when you can drown the opponent in S6 AP2.
EDIT: Huh, nobody among the wulfen have access to helfrost pistol. Are we getting some character model as well?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Czw 13:14, 28 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 13:39, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Najdroższe mięso armatnie a całej tej grze :) to co je ratuje to tarcza i młotki ale w dalszym ciagu to jest s6 i i1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Czw 14:39, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Poczekajmy na formacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|