Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy Codex:Chaos
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:01, 05 Maj 2007    Temat postu: Nowy Codex:Chaos

Oto co udało mi się wygrzebać na Warseerze i B&C (rumors ofkoz) Yellow_Light_Colorz_PDT_18

HQ
Daemon Prince - nie bedzie mozna mu założyc instant killa ,nie bedzie mogl miec demonic speed
Chaos Lord (2 nowe modele all plastic - choas lord multi part coś w stylu commandera do sm i nowy chaos raptor lord)
Chaos Sorcerer (force weapon jako standard)

Elites

Possessed Chaos Space Marines (nowe modele - plastik)
Dreadnoughts (trafiają do elity ,nadal frenzy)
Veterans (jedyna jednostka z możliwościa infiltracji!!!! - pierwsza poważna zmiana)
Terminators – bedą mogli mieć mark of chaos ,nowe modele - all plastik ,zrównają się w punktach z imperialnymi)

Troops – wszyscy dostana bolter ,bolt pistol ,ccw i fragi w standardzie)
Cult Marines
Khorne Bezerkers (stracą khornate chainaxy - kicha)
Plague Marines (stracą plague weapony)
Noise Marines (zmiany w sonic weaponach)
Thousand Sons (save 3+/4+ inv!!! boltery z inferno boltami jako standard)

Fast Attack

Raptors – moga mieć mark of chaos ,koniec z 0-1
Bikes – mogą mieć mark of chaos

Heavy Support

Obliterators – teraz w heavy, moga miec mark of chaos ,Sila 4 ,Taf 4 ,koniec z 0-1 ,
Defiler – straci indirect fire!!!
Vindicator - dla wszystkich
Bazyl - koniec

Misc Rumours
Bedzie 5 kodexów - najpierw chaos undivided potem kolejne
Nowa jednostka - chaos spawn (1-3) nowy model all plastic
Uproszczone mark of chaos
Khorne - +1A Nurgle +1 T ,Slaanesh +1I Tzeentch +1 inv save
Special characters – wszyscy powrócą + nowy Huron Blackheart

end

Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 17:56, 05 Maj 2007    Temat postu:

kurde tzencz z inwem. bez sexu. jakby mial inwa i wunda to by bylo super. i demon prince bez spida...........pozatym podoba mi sie ze tyle nowych modeli ma wyjsc już sie ślinie na spawny :) ale może to tylko ploty z niektórymi zmianami. indajrekt na defilerze jest fajny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lesiu
Woźny



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce/Kraków

PostWysłany: Sob 18:06, 05 Maj 2007    Temat postu:

Czytając te newsy odniosłem wrażenie, że Chaos zostanie lekko ucięty. Wniosek jest jeden, to muszą być plotki, GW ucinające swój ukochany Chaos? Yellow_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:37, 05 Maj 2007    Temat postu:

pewnie ze to tylko ploty i sie okaże ,ale co do tzencza to moze byc prawda ,strasznie duzo ludzi narzekało ze Thousand Sonsi sa niegrywalni. Taka zmiana z 4+ inv sejwem mialaby sens ,w koncu to chodzące pancerze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToxicMarine
Bywalec



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 11:50, 07 Cze 2007    Temat postu:

To co udało mi się wygrzebać

- Daemon summoning to remain basically the same
- All daemonic gifts are gone
- most god specific wargear is gone
- Veteran skill upgrades are gone
- books of chaos are gone
- no special rules for any specific legion
- Marks/Icons work as follows Khorne +1A, Tzeentch 5+ invul save or +1 to existing invul save, Slaanesh +1I, Nurgle +1T. The units which can take them are identified as such below
- Daemon weapons are generic, simply give +1S and +D6 attacks, but if a 1 is rolled something bad happens
- there may be "upgrades" to the basic daemon weapons for the 4 specific gods, but that is a discrepancy between 2 sources
- daemonic steeds do exist, simply giving IC's which are given them stat bonuses. A juggernaught of Khorne gives the character +1S and +1A, but he takes up 2 spots in a land raider. Others include tzeentch discs, steeds of slaanesh, and nurgle palanquins
- most troops come with a bolter, bolt pistol, ccw, and frag and krak grenades as standard (yes, all of those)
- Rhinos reduced in points cost, as in the Dark Angels codex.
- No teleport homers in the list, but there will be an option with similar effects.

HQ
Lord
- comes with daemonic aura as standard
- can be marked

Sorcerer
- can be marked,
- there is one god specific psychic power for each god (except Khorne) and many of the existing psychic powers remain
- new power 'warp time' allows re-rolls to hit and to wound in close combat
- nurgles rot acts like a pandemic staff
- bolt of change is AP1

Daemon prince
- may be marked
- may have pychic powers

Generic Greater Daemon
- does not take HQ slot
- does not fly
- CANNOT be marked

ELITE
Possessed
- have a randomly generated ability (nothing, fleet, power weapons, furious charge, rending, feel no pain)

Terminators
- one reaper autocannon
- may all be upgraded to aspiring champions with +1A
- can be marked

Chosen
- only unit with infiltrate
- can be marked

Dreadnaughts
- may be given 2ccw
- frenzy table still exists but is slightly changed

TROOPS
Chaos space marines
- can be marked
- min size need for some weapon upgrades
- aspiring champion limited to basic wargear upgrades (PW, PF, PP)

Khorne Beserkers
- have the +1A over normal marines, WS5 and furious charge
- no bloodfrenzy or chainaxes

Plague Marines
- +1T, blight grenades, feel no pain

Noise Marines/Emperors children
- +1I and access to sonic weapons
- doomsiren AP3
- blastmaster on max power is a small blast krak missile

Thousand Sons
- slow and purposeful on 1 dice
- AP 3 bolters (inferno bolts)
- 4+ invul save
- only 1 wound
- sorcerer sergeant with 2 psychic powers, but no power fist option, and allows 2d6 for slow and purposeful

Generic Lesser Daemons
- do not take up a troop slot
- CANNOT take marks

FAST ATTACK
Raptors
- no more hit and run
- can be marked
- price reduced

Spawn
- may be beasts/cavalry

Bikers
- can be marked

HEAVY SUPPORT
Obliterators
- CANNOT be marked
- S and T 4
- no longer 0-1
- possibly lose power fists for power weapons (contested)
- possibly only access energy weapons, not ballistic weapons (ie lascannons but not bolters)

Vindicator
- currently highly contested between two sources


Defiler
- no more indirect fire
- WS3
- can trade in some of its shooting weapons for more CCW having up to 6A
- can be given fleet

Havocs
- Can be marked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 12:38, 07 Cze 2007    Temat postu:

No to może teraz docent zamiast półtorej godziny zagrasz z godznie czterdziesci w porywach do godzina cztredziesci pięć ???? Yellow_Light_Colorz_PDT_08

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 13:44, 09 Cze 2007    Temat postu:

Taaa, jak ci wjada 3 defilce do combatu dzieki fleetowi to inaczej bedziesz spiewal Yellow_Light_Colorz_PDT_04 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 20:07, 09 Cze 2007    Temat postu:

Spejsu napisał:
Taaa, jak ci wjada 3 defilce do combatu dzieki fleetowi to inaczej bedziesz spiewal Yellow_Light_Colorz_PDT_04 .


MILCZ ! powergamer'ze !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:50, 10 Cze 2007    Temat postu:

no nie mogę ,i kto to mówi, a czym się różnią 3 defilce od 3 bazyli?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 12:33, 10 Cze 2007    Temat postu:

wylądem chociażby? defiler rządzi. Yellow_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 13:51, 10 Cze 2007    Temat postu:

Defilce potrafia przypie****** jak ktos im zaklada meltabombe Yellow_Light_Colorz_PDT_04

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToxicMarine
Bywalec



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 15:04, 11 Cze 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Nowe chaosowe wypraski. Gdzieś na dole strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 17:02, 11 Cze 2007    Temat postu:

wyglądają obiecująco......... ale gdy zwalą kodex to raczej będzie male pocieszenie.
ale ramka lorda niam niam Yellow_Light_Colorz_PDT_09


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:02, 11 Cze 2007    Temat postu:

Nie wiem jak wy ,ale dla mnie zawsze przy okazji nowego kodexu liczą się tylko nowe figurki - zasady to mam w d....

Poczekajcie ,szukam szczęki na podłodze.

Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToxicMarine
Bywalec



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 22:18, 11 Cze 2007    Temat postu:

Mnie cieszy duża ilość ładniusich bitsów. Ramka z ikonami podobno zastapi dotychczasowa wypraske dowodczo-specjalna w standardowym boxie. Ta ze skrzydłami to nowi possessed.
A tak patrząc na te wszystkie zasady to sądze, żę większość graczy przemaluje swoje armie na niebiesko-złoto Yellow_Light_Colorz_PDT_03


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin