Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
docent
Pomocnik
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:01, 05 Maj 2007 Temat postu: Nowy Codex:Chaos |
|
|
Oto co udało mi się wygrzebać na Warseerze i B&C (rumors ofkoz)
HQ
Daemon Prince - nie bedzie mozna mu założyc instant killa ,nie bedzie mogl miec demonic speed
Chaos Lord (2 nowe modele all plastic - choas lord multi part coś w stylu commandera do sm i nowy chaos raptor lord)
Chaos Sorcerer (force weapon jako standard)
Elites
Possessed Chaos Space Marines (nowe modele - plastik)
Dreadnoughts (trafiają do elity ,nadal frenzy)
Veterans (jedyna jednostka z możliwościa infiltracji!!!! - pierwsza poważna zmiana)
Terminators – bedą mogli mieć mark of chaos ,nowe modele - all plastik ,zrównają się w punktach z imperialnymi)
Troops – wszyscy dostana bolter ,bolt pistol ,ccw i fragi w standardzie)
Cult Marines
Khorne Bezerkers (stracą khornate chainaxy - kicha)
Plague Marines (stracą plague weapony)
Noise Marines (zmiany w sonic weaponach)
Thousand Sons (save 3+/4+ inv!!! boltery z inferno boltami jako standard)
Fast Attack
Raptors – moga mieć mark of chaos ,koniec z 0-1
Bikes – mogą mieć mark of chaos
Heavy Support
Obliterators – teraz w heavy, moga miec mark of chaos ,Sila 4 ,Taf 4 ,koniec z 0-1 ,
Defiler – straci indirect fire!!!
Vindicator - dla wszystkich
Bazyl - koniec
Misc Rumours
Bedzie 5 kodexów - najpierw chaos undivided potem kolejne
Nowa jednostka - chaos spawn (1-3) nowy model all plastic
Uproszczone mark of chaos
Khorne - +1A Nurgle +1 T ,Slaanesh +1I Tzeentch +1 inv save
Special characters – wszyscy powrócą + nowy Huron Blackheart
end
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 17:56, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
kurde tzencz z inwem. bez sexu. jakby mial inwa i wunda to by bylo super. i demon prince bez spida...........pozatym podoba mi sie ze tyle nowych modeli ma wyjsc już sie ślinie na spawny :) ale może to tylko ploty z niektórymi zmianami. indajrekt na defilerze jest fajny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lesiu
Woźny
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce/Kraków
|
Wysłany: Sob 18:06, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Czytając te newsy odniosłem wrażenie, że Chaos zostanie lekko ucięty. Wniosek jest jeden, to muszą być plotki, GW ucinające swój ukochany Chaos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
docent
Pomocnik
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:37, 05 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie ze to tylko ploty i sie okaże ,ale co do tzencza to moze byc prawda ,strasznie duzo ludzi narzekało ze Thousand Sonsi sa niegrywalni. Taka zmiana z 4+ inv sejwem mialaby sens ,w koncu to chodzące pancerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToxicMarine
Bywalec
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 11:50, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To co udało mi się wygrzebać
- Daemon summoning to remain basically the same
- All daemonic gifts are gone
- most god specific wargear is gone
- Veteran skill upgrades are gone
- books of chaos are gone
- no special rules for any specific legion
- Marks/Icons work as follows Khorne +1A, Tzeentch 5+ invul save or +1 to existing invul save, Slaanesh +1I, Nurgle +1T. The units which can take them are identified as such below
- Daemon weapons are generic, simply give +1S and +D6 attacks, but if a 1 is rolled something bad happens
- there may be "upgrades" to the basic daemon weapons for the 4 specific gods, but that is a discrepancy between 2 sources
- daemonic steeds do exist, simply giving IC's which are given them stat bonuses. A juggernaught of Khorne gives the character +1S and +1A, but he takes up 2 spots in a land raider. Others include tzeentch discs, steeds of slaanesh, and nurgle palanquins
- most troops come with a bolter, bolt pistol, ccw, and frag and krak grenades as standard (yes, all of those)
- Rhinos reduced in points cost, as in the Dark Angels codex.
- No teleport homers in the list, but there will be an option with similar effects.
HQ
Lord
- comes with daemonic aura as standard
- can be marked
Sorcerer
- can be marked,
- there is one god specific psychic power for each god (except Khorne) and many of the existing psychic powers remain
- new power 'warp time' allows re-rolls to hit and to wound in close combat
- nurgles rot acts like a pandemic staff
- bolt of change is AP1
Daemon prince
- may be marked
- may have pychic powers
Generic Greater Daemon
- does not take HQ slot
- does not fly
- CANNOT be marked
ELITE
Possessed
- have a randomly generated ability (nothing, fleet, power weapons, furious charge, rending, feel no pain)
Terminators
- one reaper autocannon
- may all be upgraded to aspiring champions with +1A
- can be marked
Chosen
- only unit with infiltrate
- can be marked
Dreadnaughts
- may be given 2ccw
- frenzy table still exists but is slightly changed
TROOPS
Chaos space marines
- can be marked
- min size need for some weapon upgrades
- aspiring champion limited to basic wargear upgrades (PW, PF, PP)
Khorne Beserkers
- have the +1A over normal marines, WS5 and furious charge
- no bloodfrenzy or chainaxes
Plague Marines
- +1T, blight grenades, feel no pain
Noise Marines/Emperors children
- +1I and access to sonic weapons
- doomsiren AP3
- blastmaster on max power is a small blast krak missile
Thousand Sons
- slow and purposeful on 1 dice
- AP 3 bolters (inferno bolts)
- 4+ invul save
- only 1 wound
- sorcerer sergeant with 2 psychic powers, but no power fist option, and allows 2d6 for slow and purposeful
Generic Lesser Daemons
- do not take up a troop slot
- CANNOT take marks
FAST ATTACK
Raptors
- no more hit and run
- can be marked
- price reduced
Spawn
- may be beasts/cavalry
Bikers
- can be marked
HEAVY SUPPORT
Obliterators
- CANNOT be marked
- S and T 4
- no longer 0-1
- possibly lose power fists for power weapons (contested)
- possibly only access energy weapons, not ballistic weapons (ie lascannons but not bolters)
Vindicator
- currently highly contested between two sources
Defiler
- no more indirect fire
- WS3
- can trade in some of its shooting weapons for more CCW having up to 6A
- can be given fleet
Havocs
- Can be marked
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 12:38, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No to może teraz docent zamiast półtorej godziny zagrasz z godznie czterdziesci w porywach do godzina cztredziesci pięć ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spejsu
Pomocnik
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 13:44, 09 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Taaa, jak ci wjada 3 defilce do combatu dzieki fleetowi to inaczej bedziesz spiewal .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 20:07, 09 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Spejsu napisał: |
Taaa, jak ci wjada 3 defilce do combatu dzieki fleetowi to inaczej bedziesz spiewal . |
MILCZ ! powergamer'ze !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
docent
Pomocnik
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:50, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no nie mogę ,i kto to mówi, a czym się różnią 3 defilce od 3 bazyli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 12:33, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
wylądem chociażby? defiler rządzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spejsu
Pomocnik
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 13:51, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Defilce potrafia przypie****** jak ktos im zaklada meltabombe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToxicMarine
Bywalec
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 15:04, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Nowe chaosowe wypraski. Gdzieś na dole strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 17:02, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
wyglądają obiecująco......... ale gdy zwalą kodex to raczej będzie male pocieszenie.
ale ramka lorda niam niam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
docent
Pomocnik
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:02, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak wy ,ale dla mnie zawsze przy okazji nowego kodexu liczą się tylko nowe figurki - zasady to mam w d....
Poczekajcie ,szukam szczęki na podłodze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToxicMarine
Bywalec
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 22:18, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mnie cieszy duża ilość ładniusich bitsów. Ramka z ikonami podobno zastapi dotychczasowa wypraske dowodczo-specjalna w standardowym boxie. Ta ze skrzydłami to nowi possessed.
A tak patrząc na te wszystkie zasady to sądze, żę większość graczy przemaluje swoje armie na niebiesko-złoto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|