Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakalaka
Wlóczykij
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:00, 20 Sie 2008 Temat postu: dark eldar - co na początek |
|
|
Zamierzam zacząć grać w warhammera 40k i wybór padł na armie dark eldarów, dlatego mam kilka pytań do bardziej doświadczonych graczy:
-co warto kupić na początek, powiedzmy żeby zebrać te 1000-1500 punktów
-jakie jednostki są dobre w tej armii i czy jest to armia bardziej do walki czy strzelająca
- i może jakieś taktyki na początek co do gry
z góry dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 13:44, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Co byś nie kupił na początek i tak masz przesrane .
Armia może być jaka chcesz, ale moim zdaniem nie ma zabawy bez kombatu. Trzeba mieć czym strzelać, a jakchcesz tylko strzelać to lepiej zainteresowac sie TAU.
( w Ved coś niecoś sie zmenia- ale jak zwykle deldarzy dostaną po tyłku)
jednostki które moim zdaniem są na początek dobre, zebyś sie nie zniechęcił
1. troopsy- czyli wariorzy - oddział 10 z dwoma dark lancami jest boski
- wariorzy w raiderze z portalem- jeśli zamierzasz grać portalu
2. archon z shadow fieldem, dragami i agonizerem na motorku- mój ulubiony
3. wychki- super oddział- ale problem jest z kupieniem + raider
4. talosy - ilość 2 albo 3. :)
5. ravager- super sprawa :) dobre połączenie to 2 talosy i ravager
6. jetbajki- też całkiem spoko
taktyka - oddziały strzelajace strzelają :) a oddziały do cc jak najszybciej do cc, wystawienie się na ostrzał oznacza ze własnie przegrałeś i można zdejmować figsy ze stołu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Czw 13:49, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 14:10, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no taka zla to ta armia nie jest - ma braki jak kazda armia ktora nie doczekala się jeszcze nowego codexu ale troszki trzeba się pomęczyć zeby dać sobie rade z tak szybką armią i nie chodzi tu ze IG się ze wszystkim meczy no moze nie z Chaosem - bo to naprawde miekka armia ten Chaos.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
docent
Pomocnik
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:18, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym poczekał na nowy codex , a do tego czasu wybrał coś innego. Póki co DE to chyba najbardziej zaniedbana armia ze strony wydawcy.
Figsy słabiutkie a zasady nie nadążają za resztą.
Jeśli zaczynasz dopiero przygodę z WH40k to weź Marynarzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azrael88
Moderator
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 15:27, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
bleee... marynarze, to się robi niesmaczne:)
DE maja fajny klimat, to armia która stawia przed graczem wyzwania, jeśli chodzi o figurki to fakt - jest mało ciekawych wzorów... ale przeciez właśnie wyszły nowe dark elfy do batla, plastikowe bitsy w sam raz nadają się do arcyciekawych konwersji dark eldarów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 16:03, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
DE maja najsuperniejszy klimat- niema bata.
Może trochę zniechęciłem kolegę- wiec postaram sie porawić.
Jak każdą armia tak i de da sie grać i wygrywać.
Słabe strony to mi. T3, oraz w większości Sv5+
(aczkolwiek INCUBI sa tu wyjątkiem )
Ale dzięki rajderom jednostki są szybkie.
Naprawde niektóre jednostki są mega przegięte- np. Archon - pamiętam kiedyś przyjął szarżę od świniaka korna... ale ze miał wyższą inicjatywę to świniak nie zdążył zaatakować... a inv na 2+ też jest przyjemną sprawą.
Ja czekam na nowe figsy i kodex... wtedy napewno moi deldarzy powróca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Czw 16:03, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:23, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tak nowe dark elfy załatwiają sprawę figurek wystarczy odrobina normalnych bitsów dark eldarowych i trochę dłubania i mamy bardzo ładne złe kosnmo elfy
co do samej armii i jej skuteczności nie jest źle śmiem twierdzić że jest nawet bardzo dobrze, może nie jest to typowy samograj jak chaos czy eldarzy lecz dobrze złożeni i grani są wstanie wygrać z każdym i to bez zbytniego sie męczenia
jest to armia którą można złożyć i na dobre walenie z bańki (Wych Cult)
jak i super strzelającą z milionem lanc, blasterów ii inego badziewia
co do rzeczy które są ci potrzebne to wszystko zależy od stylu gry na jaki się zdecydujesz jeśli sie zdecydujesz na grę Wych cultem to przygotuj się na zakup z 60 wychek (w tej armii zajmują one slot troops) i przynajmniej 6 riderów do podwózki a do tego potrzebne ci będą przynajmniej 3 oddziały wariorów też w rajderze jako wozicieli portalu (jest to rzecz bez której ta armia nie może się obyć)
wersja strzelająca to 6x 10 wariorów z 2 lancami oraz 3 odziały wychek w transporcie jako kontra do tego z 3 revengery w obecnej edycji taki cabal na lancach będzie jedną z lepszych armii
jeśli chodzi o jednostki przydatne w armii to Karol wymienił te najbardziej grywalne więc nie ma się co powtarzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalaka
Wlóczykij
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:34, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedz.
A wyche są dobre? Jeśli tak co w nich takiego jest bo wpadłem na pomysł by przerabiać wychki z wfb.
Teraz mam dylemat co złożyć czy taki wych cult czy może takich strzelających bo też wyglądają ciekawie.
Czyli do wych cultu to w elitach wariorów z lancami i portalem w riderze i tu mam pytanie ilu? to samo z czym i w czym dawać wyche.
No i co w heavy supporcie i w fast attacku dawać?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakalaka dnia Czw 16:40, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Leviathan69
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce - Piekoszki- Łódź
|
Wysłany: Czw 21:49, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
w HS na pewno talosy chyba 2 potrafia strasznie nabruzdzic, zwłaszcza ze teraz sie przydadza do krojenia czołgów (jakby tego miliona lanc było mało :D ), a co do archona to ja az za dobrze sie na nim przejechałem :D, ale i tak było wtedy smiesznie bo go berserkerzy po tej szarzy zastrzelili z bolt pistoli :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:09, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli masz zamiar zbierać wych cult to talosy odpadają jest to jedna z tych jednostek których w tym wariancie DE nie można używać
z drugiej strony talos jest cholernie wolny i nawet wypuszczając go z portalu może mieć problemy z dojściem w cc no chyba że portal otworzysz przy samym przeciwniku co nie jest łatwe
ravager siedzący w coverze jest jedyną sensowną opcją dla wych cultu
jeśli hq to archite z agozinerem jakimś pistolecikiem co by mieć +1A dragami z retinue wychów w riderze jest ok
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalaka
Wlóczykij
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:32, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Szkoda że wych cult nie może mieć tych talosów bo model mi się strasznie podoba.
Co do samych wychek to co w nich jest takiego fajnego bo na razie patrze na statystyki w kodeksie i jakoś nie widzę by były super mocne.
W Wh40k jestem zielony całkowicie więc jak powinna wyglądać taka rozpiska wych cultu co powinno się w niej znaleźć i w co powinny być wyposażone poszczególne modele?
Może moje pytania wydadzą się głupie ale gdzie jak nie na moim rodzinnym forum o bitewniakach mam szukać pomocy, szkoda tylko że w Kielcach nie ma sklepu z bitewniakami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakalaka dnia Sob 15:42, 23 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 16:09, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
wyche w close combacie mają inva na 4+, i takie tam wych wepony
- czy napewno masz codex second print ? bo jeśli nie to poszukaj na necie faka.
a że w CK nie ma sklepu... taki lajf cóż - żyjemy w czasach internetu i można jakoś dac rade, jest gdzie grać a to podstawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 16:14, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
co do wiedźm to na Maelstrom Games jest pokazany box [link widoczny dla zalogowanych].
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Sob 16:15, 23 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
docent
Pomocnik
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:43, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no niestety nie ma sklepu....
Popatrz na ten sklep o którym pisze Sargo , następne zamówienie właśnie o nich robimy na początku października , więc masz trochę czasu na wybranie jednostek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azrael88
Moderator
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 17:04, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
to zamówienie proponuję zrobic najdalej do 25 wrzesnia... od 29 września GW podnosi ceny na metalowe figsy, farbki, codexy i pomniejsze duperele...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|