Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal18
Bywalec
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Śro 21:19, 12 Kwi 2006 Temat postu: Jednostki przydatne w armiach |
|
|
Tu zamieszczajcie jednostki elity havy supporty które wam sie podobają i mają dużą siłe razenia oraz mozecie zamieścić ich plusy i minusy. Ja zaczne land speadery fajne modele szybko fruną no i są jeszcze jak dobrze słyszałem odporne na strzały jesli sie rusza o podwojony ruch ale same tez nie moga strzelac prosze o wasze opinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wojtek
Wlóczykij
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 12:28, 13 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Aż tak odporne to one nie są bo maja pancerz 10, 10, 10 ale znowu ja bardzo ich nie lubię bo są dobrze uzbrojone i jeden landek robi naprawde niezłe kuku a co dopiero 2 albo wiecej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol(ultra)
Moderator
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 20:18, 13 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Landki jeśli ruszą sie powyżej 6cali do 12 mogą strzelać i są odporne na penetracje czyli mozna im zrobic tylko rykoszety.maksymalny ruch land speederów to 24 cale na turbo booscie a normalnie moga 18 ale wtedy nie moga stzrelac!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Nie 11:50, 30 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj tylko że po ruchu powyżej 6" skimmer unieruchomiony idzie w piach. Co oznacza że przy glancach na 5+ idzie na złom :(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Nie 11:52, 30 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście najbardziej lubię termosów-tylko nie przy marszu na plasmy:)
Przy sensownych rzutach Assault Canony robią swoje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 7:54, 18 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
osobiście też lubie termosy ale zdecydowanie muszą wlazic pod melty:)a nie plazmy siakeiś.....a co do wypasionych jednostek to Obliteratory są mega fajne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 19:43, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
To moze i ja cos dodam od siebie
IG heavy weapon squad - heavy boltery w liczbie 10 sztuk zatrzymaja raczej wszystko z piechoty + wsparcie z lascanon'ow robi swoje w sumie nie duzy koszt a wymiata skutecznie
Wraca 243'cia do gry
W imie Imperatora na Zlotym Tronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Śro 5:06, 14 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No niech wraca. Tu Sargo ma rację, chłopaki z +1 do covera w bunkrze z laskami, są na strzelanie nie do zajechania.
Chyba że coś dobiegnie :) .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 23:08, 18 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Templaty znoszace cover takie jak barage i flamer sa zmora dla IG - jak cos dobiegnie to mozna jeszcze jakos powstrzymac - dobre rzuty - oczywiscie nie przeciwnika ale to wszytsko tylko polemika - na stole roznie bywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spejsu
Pomocnik
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 16:42, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja musze przyznac, ze czesto calkiem przydatnym dodatkiem do armii spejsow jest whirlwind. Po pierwsze jest tani, po dugie bardzo uniemila zycie tyranidom oraz-jak juz wspomnial SARGO-gwardii, nie mowiac juz o tau, ktorzy zawszae mi go probuja na poczatku upolowc. Moze i do pancernych behemotow nie nalezy ale to calkiem niezly pojazd wsparcia i bron psychologiczna(nikt nie lubi duzych plackow spadajacych na glowe ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Sob 10:05, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zwykły 10 osobowy tactical squad z Fistem. Przy odrobinie szczęścia nawet Krzysio z chaosu sie blokuje :) Niezwykle elastyczny na City Fighcie - tylko orki go "elastycznie" kroją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziel0ny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wytrzasnąć kase na piwo?
|
Wysłany: Sob 18:28, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
10 furii
plusy:
- 150 pkt
- przyzywane i lataja
- fajne statsy: ws4, i5, s5, a2
- niesamowicie dobre w cc, szczegolnie z mniej opancerzonymi przeciwnikami, choc zdarzało się, ze zjadały i termosów, prawda Misiek?
- 5+ nieczułego sejwa (ale tylko taki )
minusy
- jak coz zacznie w nie strzelac, to maja zwyczaj wyparowywac
- jak cos ma wieksza I, to moze bolec
- jak czegos jest na tyle duzo, ze odpowiada w cc, to tez poze bolec
- tylko 5+ sejwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spejsu
Pomocnik
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 19:42, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Falcon.
Dlaczego? No bo byc musi i koniec!!
A tak serio:
-sporo strzela
-odpowiednio wyposazony jest prawie nie do zniszczenia
-latwo moze dostarczyc jednostki do CC lub dragonow
-ma piekny model
-jest scorig unitem, ktory niezwykle czesto przezywa gre
Wady:
co? jakie wady?
koszt>200 pkt
BS3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol(ultra)
Moderator
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 15:52, 20 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Death Company:D
super panowie każdy po 3 ataki i feel no pain:Djak będą dobrze przechodzili ze zwykłych składów na 1500 pkt można wyciągnąć 5 fistow na 12 osobowy squad:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:15, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
MADBOYZ 7 punktów nieustraszone 4 ataki z choppy w szarży 4 siły 4 tafa a i na 3+ mają 5 siły to jest dopiero jednostka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|