|
BITEWNE.FORA.PL Świętokrzyskie Forum Gier
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nihildefoe
Woźny
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
|
Wysłany: Wto 7:39, 24 Lis 2015 Temat postu: 5 grudnia 2015 turniej w Mielcu |
|
|
Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka ma przyjemność zaprosić na kolejny turniej Warhammera 40.000 w mikołajowo-świątecznym klimacie :-P
Termin: 5 grudnia 2015 r
Miejsce: SDK w Mielcu ul. Kusocińskiego 13a
Wpisowe: 10 zł
Start: 9:00,
Gramy na stołach 72x48
Ilość bitew: 3
Czas na bitwę: 2,5h
Turniej zostanie zgłoszony do ligi.
1. ARMIE i Rozpiski:
- Format: 1.500 pkt
BUDOWA ARMII:
1. Rozpiski: Każdy gracz ma możliwość posiadania dwóch rozpisek na bazie jednego kodeksu bez sojuszu lub jednej jednej z sojusznikami i fortyfikacjami .Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.
2. 1.500 punktów do wykorzystania na rozpiskę/rozpiski
3. Schemat organizacyjny armii:
- tylko i wyłącznie CAD: 1-2 HQ, 2-4 Troops, 0-3 Elites/Fast/Heavy
- 1 Allied Detachment: 1 HQ, 1-2 Troops, 0-1 Elites/Fast/Heavy
- zakaz triplowania slotów (poza Troops)
- zakaz korzystania z kodeksowych FOC,
- zakaz korzystania z formacji - w jakiejkolwiek formie
- zakaz fortyfikacji
Rozpiski należy nadesłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] w terminie do dnia 4 grudnia 2015 r. Gracz, który nie nadeśle rozpiski w terminie, otrzymuje karę -1 DP.
2. Każdy gracz zobowiązany jest posiadać ze sobą:
- Czytelną (najlepiej wydrukowaną) rozpiskę/rozpiski
- Miarkę, kostki, templatki itp. używane przez niego podczas gry
- Kodeks własnej i sojuszniczej armii oraz aktualne FAQi dla obu armii
Za brak każdego z w/w przedmiotów, gracz otrzymuje - 1 DP.
3. TERENY i STOŁY:
Tereny na stołach zostaną ustawione przez organizatorów i nie ma możliwości ich przemieszczania w trakcie gry.
Tereny:
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna; oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać.
- W ruinach levele od 2 w górę traktujemy jako Impassable Terrain. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako Impassable Terrain.
- Wodę w kanałach/rzekach traktujemy jako teren trudny i niebezpieczny.
Mysterious Forest/Objective: rodzaj lasu/objectivu sprawdzamy gdy jednostka znajdzie w odległości 6 cali od celu
4. Ocena malowania:
- Podstawki (0-2 DP)
-Wszystkie podstawki wymodelowane i wymalowane 1 DP
-Wszystkie podstawki w jednym schemacie (sojusz może mieć inny rodzaj). 1 DP
Malowanie armii (0-5 DP)
-Wszystkie modele pomalowane na podstawowym poziomie 1 DP
-Modele pomalowane na wyższym niż podstawowy poziom, z dbałością o szczegóły i zastosowaniem kilku technik modelarskich 1 DP
-Modele pomalowane na wysokim poziomie z zastosowaniem wielu zaawansowanych technik modelarskich 1 DP
-Dodatkowe punkty uznaniowe przyznawane przez sędziego dla armii wyróżniających się na tle innych/zawierających przyciągające oko konwersje/wybitnie pomalowane modele itp. (0-2 DP)
Oznaczenia oddziałów(0-2 DP)
-Część oddziałów jest oznaczona tak, że da się je odróżnić od siebie 1 DP
-Wszystkie oddziały są oznaczone tak, że na pierwszy rzut oka da się je odróżnić od siebie 1 DP
Schemat armii (0-1 DP)
-Wszystkie modele pomalowane w jednym schemacie (poza jednostkami sojuszniczymi) 1 DP
WYSWIG (0-3) - 1 DP za każde odstępstwo (nie można otrzymać punktów ujemnych)
5. MISJE
Misja 1
Rozstawienie: Vanguard Strike
Czas gry: 6 tur, 7 na 5+
Cel główny: Anilhilacja – 1 vp za każdą zniszczoną wrogą jednostkę (HQ, Troops, Elites, Heavy, Fast, Dedicated Transports)
Cel poboczny: Slay The Warlord, Linebreaker, First Blood - po 1vp każdy
Misja 2
Rozstawienie: Dawn Of War
Czas gry: 6 tur, 7 na 5+
Cel główny:
D3+2 znaczników, po 1 we własnej strefie rozstawienia warte 2 vp, pozostałe w odległości minimum 12 cali od siebie i własnej strefy rozstawienia, każdy wart 4 vp.
Cel poboczny:
Slay The Warlord, Linebreaker, First Blood - po 1vp
Zasady Specjalne Misji: Mysterious Forest, Mysterious Objective
Misja 3
Rozstawienie: ćwiartki
Czas gry: 5 tur, 6 na 4+, 7 na 5+
Cel główny:
2 znaczniki, na środkach stref wystawienia (warte 2vp w swojej strefie, 4 w strefie przeciwnika), 2 znaczniki 24" od krótkich krawędzi i 12" od długich krawędzi (warte po 3vp)
Cel poboczny:
Slay The Warlord - 2vp, line breaker oraz first blood - po 1vp
Zasady Specjalne Misji: Deep Strike, Mysterious Forest
OBLICZANIE WYNIKÓW:
Różnica zdobytych przez graczy podczas bitwy vp:
0 = 10:10
1 = 11:9
2 = 12:8
3 = 17:3
itd.
Maksymalny wynik: 20:0.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nihildefoe
Woźny
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
|
Wysłany: Wto 7:40, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Byłoby nam bardzo miło gdyby ktoś z Kielc pojawił się na naszym małym turnieju :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|