Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WRU
Kasjer
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 22:03, 01 Mar 2017 Temat postu: GOOD OLD DAYS - 25.03.2017 - 1560 pkt |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Data: 25.03.2017
Lokalizacja: Lokacja: Muzeum Zabawek i Zabawy - pl. Wolności 2 (sala konferencyjna)
Punkty: 1560
Stoły: 72x48 (60x48 w przypadku dużej liczby chętnych)
Czas bitwy: 140 minut
Wpisowe: 7 PLN (w całości idzie na klub)
Nagrody: Ufundowane przez Muzeum Zabawek i Zabawy
PLAN
Zapisy - 8:30 - 9:00
Pierwsza bitwa - 9:00 - 11:20
Druga bitwa - 11:30 - 13:50
Trzecia bitwa - 14:10 - 16:30
ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi GW, ETC FAQ.
- ETC FAQ - [link widoczny dla zalogowanych]
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji, jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza).
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, Imperial Armour.
- Lista dopuszczonych jednostek z Imperial Armour : [link widoczny dla zalogowanych]
- Niedopuszczone: Fortyfikacje, Apocalype, Escalation, Death from the Skies, Stronghold Assault, Planetary Onslaught.
- Niedopuszczone: Super Heavy i/lub Gargantuan Creature
- Gramy bez proxów.
- Obowiązuje "pełny" WYSIWYG.
Wsparcie sędziowskie - Sławny
KOMPOZYCJA
- Punkty: 1560
- Armia może zawierać tylko jeden DETACHMNET TURNIEJOWY:
1-2 HQ
2-6 Troops
1-3 Elites
1-3 Fast Attack
1-3 Heavy Support
0-1 LoW
0-3 Jednostki nie zajmujące slotu
- Zakaz powtarzania jednostek poza transportami dedykowanymi (dotyczy również wszelkiego rodzaju pojawiania się nowych jednostek w trakcie gry).
- Armie posiadające w Codexie tylko jedną jednostkę typu Troops mogą ją zdublować.
- Po wystawieniu w armii wszystkich dostępnych w Codexie jednostek Troops można je potem zdublować.
- Siłę D traktujemy, jako S:10 AP1.
- Siłę D-1 traktujemy, jako S:8 AP2.
- Niewidzialność: bijemy/strzelamy z WS/BS 1 zamiast snapshotów.
- Pink Horrory i Blue Horrory po zniszczeniu nie dzielą się.
- Za pomocą mocy typu Summoning można przyzwać maksymalnie jedną jednostkę na turę.
- Zakaz przestawiania terenów z Geomancji / chaosowej wersji Geomancji.
- Zakaz szarży po mocach zmieniających miejsce modeli.
- Armour/Cover/Inv Save 2+ może być przerzucony maksymalnie na 4+.
- Maksymalny Feel no Pain to 4+.
- Maksymalny Reanimation Protocol to 5+.
- Maksymalnie 2 modele typu Flying Monstrous Creature/Flyer (dotyczy również wszelkiego rodzaju pojawiania się nowych jednostek w trakcie gry).
- Oddziały Monstrous Creature mogą zawierać maksymalnie 2 modele.
- Maksymalny rozmiar blasta to 5".
- Hellstorm i Apocalyptic Barrage Template niedopuszczone.
- Wszelkie niejasności, co do zasad/rozpiski należy wyjaśnić przed turniejem, inaczej w trakcie turnieju będą automatycznie rozstrzygane na niekorzyść gracza.
PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy
Punkty za modelarke (max 5 DP):
- Pomalowane 50% modeli +1 DP
- Pomalowane 75% modeli + 2 DP
- Pomalowane 100% modeli + 3 DP
- Zrobione 100% podstawek + 2 DP
Punkty karne:
- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP.
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -5 DP.
- Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP.
- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP.
- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) - 5 DP.
- Granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec.
- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.
KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz.
2) Rzut na wybór strony.
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting.
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza, który wystawia armię jako pierwszy.
6) Wystawienie armii.
7) Rzut decydujący kto wystawia pierwszy infiltratorów.
8) Gracz, który wystawiał się pierwszy wybiera kto zaczyna grę.
9) Rzut decydujący kto pierwszy wykonuje scout redeployment.
10) Rzut na przejęcie inicjatywy.
11) Rozpoczęcie bitwy.
SCENARIUSZE:
W każdej bitwie obowiązują zasady : Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy cele, które jesteśmy w stanie wykonać oraz zajmujemy znaczniki
- We wszystkich bitwach obowiązuje Random Game Length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+
BITWA 1 : SOLARFALL
WYSTAWIENIE: Dawn of War
ZNACZNIKI: 5 znaczników. 3 muszą być rozlokowane w strefie niczyjej. 2 pozostałe gracze na przemian rozmieszczają w swoich strefach wystawienia. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP.
CELE DODATKOWE :
I : Gracz otrzymuje 2VP za każdą zniszczoną wrogą jednostkę ze slotów TROOPS i ELITES, 1VP za każdą inną.
II : Gracz otrzymuje 3VP za zniszczenie jednej wrogiej jednostki o największej wartości punktowej według rozpiski.
BITWA 2 : LOST WISDOM
WYSTAWIENIE: Vanguard Strike
CEL PODSTAWOWY: 3 relikty. Pierwszy należy umieścić na środku stołu, dwa następne rozmieszczane są w odległości 12 cali od pierwszego wzdłuż przekątnej stołu. (Patrz mapka). Za każdy kontrolowany relikt na koniec gry, gracz otrzymuje 3VP. Relikty mają takie zasady jak w rulebooku.
ĆWIARTKI : Za każdą kontrolowaną ćwiartkę stołu gracz otrzymuje 2VP. Aby kontrolować ćwiartkę należy posiadać w niej więcej modeli niż przeciwnik.
CEL DODATKOWY :
I : Gracz otrzymuje 2VP za każdą zniszczoną jednostkę ze slotów HEAVY SUPPORT i FAST ATTACK, 1VP za każdą inną.
BITWA 3 : ZONE OF DEAD
WYSTAWIENIE: Spearhead (stare ćwiartki)
Night Fight działa w 1 turze bez potrzeby rzutu.
ZNACZNIKI: 4 znaczniki rozmieszczone wedle standardowych zasad. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP.
CELE DODATKOWE :
I : Za każdą zniszczoną wrogą jednostkę w 1 turze gracz otrzymuje 3VP, za każdą zniszczoną wrogą jednostkę w 2 turze gracz otrzymuje 2VP. W kolejnych turach za każdą zniszczoną wrogą jednostkę gracz otrzymuje 1VP.
II : Za wykonanie Slay the Warlord gracz otrzymuje 2VP.
ZGŁOSZENIA:
1. Sławny KI029
2. Toshi KI028
3. WRU KI024
4. Karol KI037
5. Misiek KI016
6. Mijagi KI076
7. Nihildefoe RZ072
8. Emilian KI021
9. Kenu KI078
10. Maszta KI013
11. Conan1979 RZ082
12. Patrykus2010 KI051
13. Andrzej KI032
14. Fire KI077
15.
16.
CZELENDŻE:
1. Mijagi vs. Misiek
2. kENu vs. WRU
3. Toshi vs. Nihildefoe
4.
REGULAMIN MOŻE ULEC ZMIANIE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WRU dnia Pon 22:47, 20 Mar 2017, w całości zmieniany 24 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Czw 14:00, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Piszę się :)
Tylko czy w regu nie powinno być zastrzeżenie iż Troopsy wolno dublować po wykorzystaniu wszystkich możliwości? W przeciwnym wypadku dla np. SM wystawisz tylko 2wa Troopsy - Scoutów oraz Taktycznych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiekbeer dnia Czw 14:03, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mijagi
Woźny
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:45, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wpisik na liste obecnosci prosze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mijagi dnia Czw 15:04, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mijagi
Woźny
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:35, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Misku, moze tak czalenczyk w koncu? :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Czw 16:14, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
OK. Więc Mijagi - Challange!
Mam nadzieję, że również w 4tej bitwie :)
I jeszcze jedno pytanie co to jest: Detachment Tuniejowy???
Bo nie jest to z nazwy CAD czyli jak rozumiem nie ma OB-SEC a na troopsach ani przerzutu Warlord-Traita?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiekbeer dnia Czw 16:20, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nihildefoe
Woźny
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
|
Wysłany: Czw 16:19, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
proszę na listę czy można triplować jednostki ? np elite
-elite - trolujesz chyba (tylko troopsy są wymienione przeca)- Misiek :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Czw 16:29, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
@Misiek
Nie ma Obseca i nie ma przerzutu.
@Nihil
Skoro nie można dublować to triplować tym bardziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WRU
Kasjer
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 17:16, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Scenariusze pojawią się jutro.
@Misiek
słuszna uwaga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WRU dnia Czw 23:20, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fire
Wlóczykij
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:40, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jeżeli wystawiam 10 skautów, dziele ich na combat squady, to czy pelerynki muszę dokupić wszystkim dziesięciu czy mogę w obrębie Combat Squadu?
(W opisie pelerynki napisane jest, że muszę kupić całemu squadowi, ale nie sprecyzowano któremu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Czw 22:48, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wykupujesz na cały oddział.
Oddział dzielisz na combat squady przed wystawieniem a nie w rozpisce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Czw 22:50, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Emilian Korzeniowski
Beer Master
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Czw 23:03, 02 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Obecny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kENu
Stały Klient
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: Pią 2:59, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Gotowy do akcji;) Wru w sumie nie gralismy. Czelendzyk?;)
Ps. Fajne ograniczenia. Lubie takie turnieje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kENu dnia Pią 3:01, 03 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:30, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
misiekbeer napisał: |
Piszę się :)
Tylko czy w regu nie powinno być zastrzeżenie iż Troopsy wolno dublować po wykorzystaniu wszystkich możliwości? W przeciwnym wypadku dla np. SM wystawisz tylko 2wa Troopsy - Scoutów oraz Taktycznych. |
I motory ;) zakaz dublowania bez wyjątków jest git bo i tak przy braku obj secura troopsy niepotrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mijagi
Woźny
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:33, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
OK. Więc Mijagi - Challange! |
Super.
Cytat: |
Mam nadzieję, że również w 4tej bitwie :) |
Postaram sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pią 9:07, 03 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Zmiana
Cytat: |
- Po wystawieniu w armii wszystkich dostępnych w Codexie jednostek Troops można je potem zdublować |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|