hapol
Wlóczykij
Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 10:24, 19 Lis 2018 Temat postu: [LUBLIN] Dożynki po Drace - 1250pts |
|
|
W imieniu Klubu Gier Bitewnych "Wschodnia Rubież", chciałbym Was serdecznie zaprosić na ostatni już turniej lokalny w tym sezonie organizowany przeze mnie! Zapraszam na DOŻYNKI PO DRACE!
Turniej powstaje przy wsparciu [link widoczny dla zalogowanych].
Sponsorzy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce:
Cytadela Syriusza, Lwowska 12, Lublin
Termin:
Turniej odbędzie się w dniu 24 listopada 2018r.
Zgłoszenia i płatności:
Aby wziąć udział w turnieju należy potwierdzić udział wysyłając maila z informacją na adres: [link widoczny dla zalogowanych] wraz z rozpiską, gdzie gracz powinen wskazać tylko ekwipunek jakiego używa model/modele, który został wymieniony w stosunku do bazowego stanu oraz wskazać warlorda. Rozpiska powinna zostać wysłana do 21.11.2018 do 22:00 (+5DP na koniec turnieju, przesłąnie jej po tym termienie gwarantuje uzuskanie 2DP). Wejściówka na turniej wynosi 10zł przeznaczone w pełni na nagrody dla wszystkich uczestników. Poprawny schemat rozpiski:
Cytat: |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ARMY FACTION: ...
+ PLAYER: ...
+ PLAYER LEAGUE NO: ...
+ TOTAL COMMAND POINTS: ..
+ TOTAL ARMY POINTS: ...
+ ARMY FACTIONS USED: ...
+ TOTAL REINFORCEMENT POINTS: ...
+ TOTAL MODELS: ...
+ TOTAL KP: ...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== XxX Detachment == [1.234 Points] +yCP
HQ1: 1 Szef(70), uber giwera(4) - [74pts]
E1: 5 elyt(100) - [100pts]
E2: 2 wieśmaków, co się wybiło (20), każdy wymienił widły na widelce(0) - [20pts]
E3: ...
itd.
|
Sędziowanie:
Główny: @"hapol" - grający w celu dobicia do parzystej ilości graczy
Kompozycja armii:
Każdy gracz ma do dyspozycji:
- 1250pkt
- max 3 detachmenty
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play: psychic focus, tactical reserves, strategic discipline,
- FW niedopuszczony
- niedopuszczona jest zasada Understrenght Units
General rules:
- gramy na zasadach 8 edycji, z uwzględnieniem wszystkich codexów, FAQ, Chapter Approved oraz [link widoczny dla zalogowanych], wydanych do dnia 20 listopada 2018 r. włącznie, obowiązują zasady beta rules, zapis uwzględnia beta rules z BIG FAQ 2
- jeżeli armia posiada codex, może korzystać z datasheetów ujętych w indexie tylko pod warunkiem nieposiadania aktualnego w codexie
- WYSIWYG niewymagany, proxy dozwolone - jednak na poziomie rozpiski proszę wskazać braki oraz jakich proxy używacie
- stoły 60" x 48"
- karty taktyczne z RB, z tym, że D3 = 2, jeśli przeciwnik się zgodzi można użyć kart codexowych
- tereny na stołach rozstawiają sędziowie
- gracz powinien posiadać zasady armii, z której korzysta w formie umożliwiającej przeciwnikowi i sędziemu zapoznanie się z nimi w sposób sprawny, ew. braki (czyli brak możliwości wglądu sędziego w treść zasady) rozpatrujemy, jakby danej zasady nie było
- od decyzji głównego sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może grozić karnymi albo dyskwalifikacją
- wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- o ile gracze nie dogadają się inaczej, wszystkie sytuacje sporne powinny być zgłaszane do sędziego
- od decyzji sędziego nie można się odwołać, awanturnictwo grozi dyskwalifikacją
- jeżeli jakaś zasada nie ma jeszcze interpretacji to najlepiej się o nią dopytać przed grą, aby potem nie było problemów
- każde 5 min spóźnienia w oddaniu wyników oznaczają -3DP do klasyfikacji końcowej
Advanced rules:
- table (tak samo jak sudden death), daje 5VP do 3 tury, od 4 tury daje 3VP, gracz dokonujący table'a dogrywa do 5 tury, jeśli table nastąpił w 5 bądź późniejszej turze, następuje normalnie rzut na 6 i 7 turę
- karta z numerami: 51, 52, 53, 62, 63, 64, 65 dociągnięta w turze, w której nie można jej już wykonać, ale można ją było wykonać od początku gry i została zrealizowana, liczona jest jako wykonana na koniec tury i ZAWSZE daje 1VP, gracz może zadecydować się na jej odrzucenie, ale robi to podczas doboru kart, niniejsze karty zostaną oznaczone w załączniku do rozpisek
- restrykcja w ORGANISED EVENTS dotycząca ilości takich samych datasheetów stosuje się na całą armię, zatem bez znaczenia na faction keywords/keywords
Tereny:
Na turnieju używane są tylko trzy rodzaje terenów:
- las, który zawsze daje 51% zakrycia modelu na potrzeby covera i jest odpowiednio wysoki
- ruiny, traktowane są dodatkowo jakby zasłaniały LoS do poziomu 1 piętra, pozostałe zasady zgodnie z RB
- wzgórza o wysokości powyżej 3", traktowane jak LoS blockery, same z siebie nie dają covera
Punktacja:
na końcowy wynik bitwy składają się:
- różnica w KP, max do 6VP
- VP zdobyte z obu scenariuszy składających się na jedną bitwę
- w każdej misji obowiązują dodatkowo: slay the warlord, linebreaker i first blood są warte po 1VP każde
- ostateczny wynik obliczamy na zasadzie:
Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0
W przypadku nieparzystej ilości graczy, pauzujący otrzymuje 10DP na potrzeby parowania (remis), natomiast do końcowego wyniku zamieniamy tę liczbę na średnią z pozostałych 2 bitew, nie mniejszą jednak niż 10DP.
na końcowy wynik na turnieju składają się:
- DP z bitew
- karne DP za awanturnictwo i opóźnienia
- dodatkowe DP za wysłanie rozpisek i wpłatę w terminie
Ramy czasowe:
10:00 – 10:10 zapisy
10:10 – 12:10 1 bitwa
12:20 – 14:20 2 bitwa
14:30 – 16:30 3 bitwa
Kolejność rzeczy przed bitwą:
- wybór wszystkich rzeczy, które w swoim zapisanie wskazują na wybór przed grą (via FAQ RB)
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór strony
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie
- rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz wygrywający poprzedni rzut zdecyduje się zacząć)
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki
Misje:
W każdej misji gramy używając 6ciu znaczników. Te znaczniki służą jednocześnie do misji Eternal War jak i Maelstorm of War.
Misja I
Rozstawienie: Search and Destroy
Eternal War: Dodatkowy znacznik ustawiany jest w środku stołu, jest kontrolowany, jeśli unit znajduje się w 3" od jego środka, modele <infantry> mogą przenosić znacznik (trzymać go) jeśli znajdą się b2b jednak nie więcej niż 9" na fazę, kontrolowany daje 5VP, trzymany 8VP.
Maelstorm of War: Gracze dociągają do3 kart i nie mogą odrzucać kart, których celem jest zniszczenie unitu przeciwnika, chyba, że jest niemożliwy do wykonania. Gracz dostaje dodatkowo 1VP za każdy zniszczony unit, w tej misji nie obowiązują dodatkowe VP za różnice w KP.
Misja II
Rozstawienie: Vanguard Strike
Eternal War: Gracz, który wykona przynajmniej 10 kart otrzymuje dodatkowo 5VP.
Maelstorm of War: Gracz na początku każdej tury dobiera maksymalnie do 3 kart.
Misja III
Rozstawienie: Dawn of War
Eternal War: Każdy kontrolowany znacznik daje 2VP na koniec gry.
Maelstorm of War: Gracz na początku swojej tury odrzuca wszystkie niewykorzystane karty i dobiera 3 nowe. Gracz wydając 2CP może zatrzymać na ręku do jednej karty, jednak nadal dobiera 3 nowe karty (maksymalnie do 4).
Zapisy:
1. Hapol
2. Juby
3. Marek
4. Haret
5. Farlog
6. Kuba
7. ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Pon 10:35, 19 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|