Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Co gramy? |
Piechota |
|
75% |
[ 9 ] |
Paraliż |
|
25% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
misiekbeer
Beer Master

Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Śro 10:50, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ja sugeruję jakieś misje z Altar of War np. oraz cięcie niewidek, FNP, klonowania, etc.
Więcej z tej gry nie wyrzeźbisz dopóki edycja się nie zmieni koło czerwca (a chodzą pogłoski o unbound i sojuszach... meh), a reszta to już kombinacje alpejskie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 11:11, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ludzie, jakby to miał być turniej na normalnych zasadach to nie robił by go Bruno tylko ja.
Skoro już Bruno wymyślił takiego dziwolągą to zamiast wciskać mu cięcia powszechnie stosowane w całej Polsce usiłując zrobić z tego normalny turniej lepiej pokmińcie jak zbalansować te zasady które zaproponował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:40, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ale sam się pytał co ludzie by pozmieniali i otrzymał odpowiedz. Dodatkowo pojawiły sie propozycje na kolejne dwa lokale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:47, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Do 10 grudnia (turniej w Ostrowcu Świętokrzyskim) jest czas spokojnie podyskutować kto co chce i komu co się podoba. Potem spróbuję zebrać jakoś to wszystko w całość. Wolałbym żeby dopieszczać i ulepszać zaproponowane przeze mnie zasady, ale jak ktoś ich kompletnie nie może zdzierżyć, to dobrze że pisze że nie może ich zdzierżyć, przynajmniej wiemy na czym stoimy.
Turniej jest dla graczy nie dla organizatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misiekbeer
Beer Master

Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Śro 13:50, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ja dziękuję że się komuś chce. W sumie niezależnie od zasad i tak najprawdopodobniej się pojawię :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:08, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Aha, zastanowiłem się jeszcze raz nad kwestią Imperialnej Gwardii.
Jest z nimi lepiej niż myślałem.
Obawiałem się że ktoś powie PARALIŻ: Leman Russ i cała gwardia leży. Ale teraz jak patrzę to przecież: TANK COMMANDER i LEMAN RUSS SQUADRON to są osobne jednostki, więc nie można sparaliżować ich wszystkich na raz. Bardziej może boleć sparaliżowanie PLUTONU gwardii (zakładając że drugi troops to weterani w Chimerze), bo czołgi stracą oponkę przeciw szarżom wroga. Ale i to da się obejść. Jak ktoś z gwardzistów chcę to mogę mu pożyczyć bloba 40 fenrisiańskich piesków, które są równie dobrym tarpitem a szybciej zajmują objectivy. Wtedy przeciwnik gwardii będzie miał zagwostkę: paraliżować pół czołgów, pluton czy bloba psów?
Da się grać gwardią mimo Paraliżu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:39, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Tylko ile gwardii w gwardii wtedy będzie. Jakich ograniczeń w kompozycji armii (a paraliż jest niczym zakaz dublowania) by nie wprowadzać to tym słabszym dostaje się najbardziej. Jak już pisałem wydaje mi się, że podobne skutki można osiągnąć innymi metodami.
Juz lepszy bylby ten zakaz dublowania jednostek bo na 1850 punktów grało by mi 1850 punktów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Śro 14:50, 30 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 15:04, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
To może tak:
Co turę można sparaliżować jedne rodzaj jednostki z ograniczeniem że nie można paraliżować dwa razy pod rząd tego samego rodzaju jednostki.
Boli zarówno Death Stary jak i MSU.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 15:06, 30 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mijagi
Woźny
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:16, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Jakich ograniczeń w kompozycji armii by nie wprowadzać to tym słabszym dostaje się najbardziej. |
Ciagle sie z tym zgadzam.
Cytat: |
Da się grać gwardią mimo Paraliżu |
Orkami tez, tylko pytanie co to bedzie za gra?
Z drugiej strony, wystawienie takiego totalnego miszmaszu moze byc zabawne.
Cytat: |
To może tak:
Co turę można sparaliżować jedne rodzaj jednostki z ograniczeniem że nie można paraliżować dwa razy pod rząd tego samego rodzaju jednostki.
|
Jak dla mnie bardzo fajny pomysl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
WRU
Kasjer
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 15:57, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Drążycie temat, a im dalej w las tym więcej drzew.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:58, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
WRU nie do końca jednak uważam, że warto rozmawiać ;) Najlepsze są proste cięcia. Może być ich dużo byle proste i łatwo przyswajalne.
Z takimi ekstra zasadami jak paraliż zawsze jest ten problem, że jeden pamięta drugi nie co rzutuje na pojedyncze wyniki a tym samym na wynik całego turnieju.
Nie ma idealnego rozwiązania. Gra się bez żadnych modyfikacji to wpada się w szambo jakie serwuje nam GW. Tnie się to zawsze ktoś będzie pokrzywdzony. No ale nie zmieniać nic to też tak sobie.
Zawsze można ingerować w treść codeksów jak to robią na warszawskich krucjatach i podobno o dziwo ludzie w to grają [link widoczny dla zalogowanych].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
WRU
Kasjer
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 17:30, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że jestem za modyfikacjami jeśli chodzi o turnieje, ale jednak zasady typu PARALYSE moim zdaniem nie sprawdzą się. Z drugiej strony Bruno chce zrobić turniej z czymś zupełnie innym niż zwykłe ograniczenia kompozycji armii czy osłabianie paru zasad więc może tak trzeba na to patrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nihildefoe
Woźny
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
|
Wysłany: Czw 8:11, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
sławny napisał: |
To może tak:
Co turę można sparaliżować jedne rodzaj jednostki z ograniczeniem że nie można paraliżować dwa razy pod rząd tego samego rodzaju jednostki.
Boli zarówno Death Stary jak i MSU. |
no to jakiś pomysł wystarczy jeszcze napisać zasadę paraliż
może tak,
korzystając z zasady paraliż należy wskazać unit lub unity muszą posiadać tą samą nazwę. Wskazane jednostki nie mogą wykonywać żadnych akcji do początku swojej następnej tury. Rzuty obronne wszelkiego typu obowiązują nadal, ale nie obowiązują FnP protokoły i przeżuty oraz inne zasady takie jak generowanie warp chargy itd. Nie można dwa razy podrząd wskazać tych samych jednostek. Sparaliżowana jednostka w rezerwie pozostaje w niej, od następnej tury i gra normalnie rzut na rezerwę itp itd. Na koniec gry sparaliżowane jednostki w rezerwie liczą się jako zniszczone.
do tego ograniczenia o które prosimy :
obcięcie niewidki WS/BS do 1
broń z siłą D do maks 1szt na unit
obcięcie protokołów i FnP
zmniejszenie przerzutów
i powinno być całkiem okej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nihildefoe dnia Czw 8:17, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 9:08, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Problemy z flayerami, z jednostaki w dropach itp. dalej pozostaje nie rozwiazany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Czw 9:13, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Paraliż odpala się na początku fazy ruchu? Wtedy rozwiazujemy problem rezerw i drop podow a sparalizowany flayer może poprostu przejsc do hoowera albo zachowywać się jak przy immobilu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|