Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Co gramy? |
Piechota |
|
75% |
[ 9 ] |
Paraliż |
|
25% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:53, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Wywal jeszcze to i ogranicz jakoś sensownie detachemnty oraz formacje i można grać. |
Szczegółowe rozwiązania można jeszcze dogadać, na razie głosujemy nad ogólnym motywem turnieju: PARALIŻ czy PIECHOTA. Rozumiem, że Toshi jest na tak dla Piechoty.
GŁOSOWANIE
PARALYSE: 0
PIECHOTA: 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Nie 11:59, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Algirdas napisał: |
2. Tylko jednostki INFANTRY: TROOPS, ELITE, FA, HS kupione w rozpisce mogą denajować objectivy. |
Co z HQ na piechotę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kENu
Stały Klient
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagnańsk
|
Wysłany: Nie 12:09, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Piechota:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:12, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Boję się slotu HQ, bo tam gnieżdżą się olbrzymie pokłady OP. Nawet spieszone - Tiguriusy, Lothy, Draigo itp. cudoki mogą się zacząć teleportować i blokować wszystko.
Poza tym kiedy się myśli o czasach kiedy powstało powiedzenie "Piechota królową bitew" to widać całe (często duże) oddziały ścierających się ze sobą żołnierzy, a HQ ze swojej natury są singlami i trochę za mało pasują do ducha tego turnieju, żeby ich jeszcze premiować możliwościa denajowania.
GŁOSOWANIE
PARALYSE: 0
PIECHOTA: 4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Nie 12:12, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patrykus2010
Woźny
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 14:28, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ja już jie będę marudzic, ale na twoim miejscu przemyślałbym tylko denajowanie/zdobywanie znaczników dla jump i jet infrantry. Większość z tych jednostek i tak jesto rzadko wystawiana to dajmy tym crisisom czy assault squadom chociaż tyle :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:40, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Piechota i tylko piechota z troopsow punktująca to dobry pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:43, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ja akurat widuję u nas na stołach Jump/Jet Pack infantry bardzo często (Warp Spiders) i nie sądzę że wzmacnianie ich na turnieju byłoby celowe.
Na pocieszenie powiem że trzecia misja w turnieju - CLose Quarters ma
"CEL1: Honour Kill. + 1VP za każdą jednostkę przeciwnika zabitą przez nasze jednostki typu Infantry, Jump-JetPack Infantry w Close Combacie."
więc jeśli ktoś da radę Warp Spidersami/Assault Marinsami zabić kogoś w combacie to przynajmniej w 3 scenariuszu dostanie dodatkowe punkty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mijagi
Woźny
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:48, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie piechota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:22, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Po Maszcie i Mijagim updejtuję:
GŁOSOWANIE
PARALYSE: 0
PIECHOTA: 6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:17, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
sławny napisał: |
No i ogranicz jakoś detachmenty i formacje po bez tego marinowa battle compania wygrywa na 2+ ten turniej. |
To może bez formacji, tylko cad to chyba najprostsze rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Toshi
Woźny
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Nie 17:55, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Algirdas napisał: |
Ja akurat widuję u nas na stołach Jump/Jet Pack infantry bardzo często (Warp Spiders) i nie sądzę że wzmacnianie ich na turnieju byłoby celowe. |
Bardzo często - u mnie albo Zatora ah te złe spidery xD
Marines mają więcej :P
I tak jestem za :D Aż mnie intryguje co by tu wystawić bo piechoty Troops za dużo nie mam :D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Toshi dnia Nie 17:56, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patrykus2010
Woźny
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 18:46, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No ale jakie jump infrantry widzisz oprócz warp spider's? Twój turniej twoje zasady, ale te death company czy assault squads mogą sostac chociażby Buffa w postaci denajowania :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
nihildefoe
Woźny
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
|
Wysłany: Nie 19:46, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
patrykus2010 napisał: |
No ale jakie jump infrantry widzisz oprócz warp spider's? Twój turniej twoje zasady, ale te death company czy assault squads mogą sostac chociażby Buffa w postaci denajowania :) |
zawsze można ich wystawić bez jump pack'a
dla mnie obojętne co gramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:33, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Patryk ale przecież wystawić i tak można sobie jumpakowców poprostu nie będą scorować tak samo jak czołgi (też rzadki widok), bajki, latajki, bestie itd.
Coś musi zabijać a coś scorować można to np zbalansować poprzez odpowiednie scenariusze. Odpowiednie proporcje między wyrzynką a znacznikami i już jest lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lesiu
Woźny
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce/Kraków
|
Wysłany: Pon 10:37, 12 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Mam wrażenie, że zasada piechoty niewiele zmienia w większości armii, ot trzeba wziąć ze 2-3 troopsy więcej. Raczej nie wymusi to grania np. na 6x10 taktycznych, bo jak trafisz na mocną rozpiskę, w której będą trzy "5-tki" do scorowania zostawione w rezerwach to twoja armia wyparuje a przeciwnik nabije punkty na spokojnie w ostatnich turach.
Mój głos idzie na Paraliż, chociaż marne szanse, żeby wpłynęło to na wynik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|