Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Wto 11:40, 18 Lut 2014 Temat postu: Scenariusze na marzec |
|
|
Jako że zostałem nominowany do wyprodukowania scenariuszy na marcowy turniej zamieszczam ich wersje beta
Mile widziane sugestie, konstruktywna krytyka i ofiary dla bogów chaosu :P
BITWA 1
WYSTAWIENIE: Dawn of War
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Fast Recon (slot FA punktuje, 1VP za zniszczenie)
ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+
ZNACZNIKI: Po 2 znaczniki dla każdego gracza rozlokowane wedle standardowych zasad w strefie wystawiania danego gracza. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP.
„ZA LINIĄ WROGA”: Za każdą jednostkę punktującą lub denial, która na koniec gry znajduje się w całości w strefie wystawienia przeciwnika gracze otrzymuje 1VP.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker
BITWA 2
WYSTAWIENIE: Ćwiartki
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Heavy Metal (slot HS punktuje, 1VP za zniszczenie)
ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+
ZNACZNIKI: 3 znaczniki rozlokowane równomiernie wzdłuż przekątnej stołu. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP. Dodatkowo każdy gracz wystawia 1 znacznik w swojej strefie wystawienia wedle standardowych zasad, na koniec gry znacznik ten wart jest 1VP dla gracza, który go wystawił oraz 2VP dla przeciwnika.
„PRZEJĄĆ I UTRZYMAĆ”: Jeśli na koniec gry w poszczególnych ćwiartkach stołu znajdują się jednostki punktujące tylko jednego gracza otrzymuje on 1VP za każdą kontrolowaną przez siebie ćwiartkę.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker
BITWA 3
WYSTAWIENIE: Vanguard Strike
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Masters of War (slot HQ punktuje)
ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+
ZNACZNIKI: 4 znaczniki rozlokowane na środkach ćwiartek stołu. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 1VP. Dodatkowo na środku stołu znajduje się Relikt będący Starożytnym Artefaktem (str. 106). Relikt wart jest 5VP dla kontrolującego go gracza.
„BLOOD FOR THE BLOOD GOD”: Każda zniszczona jednostka watra jest 1VP Dodatkowo za każdy wygrany przez Warlorda challenge gracze otrzymują 1VP.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Wto 13:28, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 22:21, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
bitwa 2 - dalbym wiecej VP za znacznik we wrogiej cwiartce.
Ograniczenia wystawiania znacznikow przydaloby się usnąć chociaż z jednego scenariusza.
Chyba Ci sie pomylilo wystawienie w dwoch ostatnich bitwach.
No ale to tylko takie moje uwagi. Pozdro :)
EDIT: faktycznie zauwazylem VP za zabite jednostki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zator dnia Wto 22:36, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Wto 22:34, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nic mi sie nie pomyliło z wystawieniem, Vanguard Strike to wystawienie z obecnego rulebooka natomiast "Ćwiartki" to wystawienie ze starego rulebooka :)
VP za różnice w KP są w każdym scenariuszu tak jak na poprzednich turniejach (Kill Points w zasadach specialnych) :P
W 2 bitwie i tak można już ugrać max 12VP na samych znacznikach więc chyba starczy :)
Co do rozlokowania znaczników to masz racje, można coś z tym jeszcze pokombinować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Wto 22:37, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 22:38, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
sławny napisał: |
Nic mi sie nie pomyliło z wystawieniem, Vanguard Strike to wystawienie z obecnego rulebooka natomiast "Ćwiartki" to wystawienie ze starego rulebooka :)
|
Tak tylko, że w sceneriuszu nr 2, jest napisane wystawienie ćwiartki, a rozlokowanie znaczników typowe dla Vanguard Strike i na odwrót.
Chyba, że to taka Twoja wariacja to spoko :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Wto 22:48, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
hmm możliwe xD przynajmniej jest jakoś inaczej :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz
Pomocnik
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 12:30, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jak będzie z dopuszczalnością Imperial Knights?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Wto 13:15, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ja nie widze problemu :)
ale wypadalo by tez wtedy dopuscic eskalacje i stronghold assault
zobaczymy co reszta powie :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:56, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja bym był za dopuszczeniem Imperial Knightów (bardzo mi się podobają modele), pod warunkiem że uzbrojeni będą w inną broń niż D-cośtam. W takim wypadku będzie można grać jak dotąd bez Eskalacji itp.
+ scenariusze Sławnego są OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 20:06, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tu chodzi o to że w 2 scenariuszu rozlokowujesz 3 znaczniki równomiernie w przekątnej pomiędzy graczami tzn ćwiartkami graczy, a ten jeden znacznik w swojej strefie dowolnie gdzie chcesz. Taka luźna koncepcja.
W tym turnieju IK i typom tej maści mówimy nie.
Jeśli będziecie chcieli to zrobimy następny turniej z wykorzystaniem takiego badziewia ale już na 2k z hakiem, żeby to miało sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:07, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
a ja widzę problem jeśli jedno super heavy jakim jest knight to czemu nie inne jeśli sh to czemu nie garganty itd
turniej z eskalacją się zrobi kiedyś na męskie punkty
a jeśli ktoś chce pograć z zabawkami zawsze możemy w apo pyknąć tam jest miejsce dla tego typu zabawek
z drugiej strony dla tau i eldarów również nie ma miejsca w normalnej grze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Wto 20:25, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:24, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
C'mon, przesadzacie z tym narzekaniem na Tau i Eldarów. Zobaczcie jakie armie wygrywały ostatnie turnieje:
22.02.2014 Demony (Marek aus Krakau)
25.01.2014 Demony + Tau (Misiek)
25.11.2013 i 21.09.2013 Starzy Tyranidzi (biedny Bilu)
22.07.2013 Demony (Sławny)
Na stołach w muzeum rządzą latające cyrki typu Demony czy Tyranidzi a nie kampujące plutony egzekucyjne gości ze spiczastymi uszami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:18, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
bo to że nikt w ck nie ciśnie tau i eldarami to inna sprawa
mi tam zasadniczo wisi i powiewa mogę grać z tytanami i innymi bo jak dla mnie balansu to nie zmienia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Śro 17:19, 05 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 19:08, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja też nie rozumiem tych 'eldarzy i eldarzy'. Popatrzcie na wyniki wiekszych truniejow. Ok w topce zazwyczaj sa eldarzy ale tak samo jak demony, space'si, tyranidzi, nekroni i jeszcze kilka innych. Słowem wiadomo, że 40tka z balansem nie ma nic wspólnego, ale nie można mówić, że jakaś armia jest power gamingiem samym w sobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:24, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety można są armie które bardziej wybaczają błędy niż inne wiadomo zawsze to skill gracza decyduje ale codex to też dużo, W poprzedniej edycji długo topowe były wilki itp a teraz mamy eldarów czy tau które wyróżnia się na tle innych większą giętością oraz tym że dużo wybaczają
dodaj do tego że te dwie armie się kombują ze sobą na najwyższym możliwym poziomie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Śro 20:58, 05 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|