Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Czw 21:10, 09 Lis 2017 Temat postu: TIME OF LEGENDS 3 - 25.11.2017 - 1200 pkt |
|
|
Data: 25.11.2017
Lokacja: Muzeum Zabawek i Zabawy - pl. Wolności 2
Punkty: 1200
Stoły: 60x48 cali
Czas bitwy: 150 minut
Wpisowe: 8 PLN
PLAN
Zapisy - 8:30
Pierwsza bitwa - 9:00 - 11:30
Druga bitwa - 11:45 - 14:15
Trzecia bitwa - 14:30 - 17:00
Czwarta bitwa - w knajpie po ogarnięciu sali
ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 8 edycji WH40k wraz z ewentualnymi FAQami.
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
- Każdy gracz musi posiadać INDEX / CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza).
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Indexy / Codexy, Imperial Armour.
- Nie korzystamy z zasad: Planetstrike, Cities of Death, Stronghold Assault, Death From The Skies.
- Gramy bez proxów.
- Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG.
- Sędzia: Łukasz "Sławny" Sławiński
KOMPOZYCJA
- Format: Matched Play - 1200 pkt
- Armie Battle-forged.
- Każdy gracz może wystawić maksymalnie 1 detachmenty.
- Garmy bez LoW.
- Flyers 0-2 w armii.
- Modele z IA do max 31 Power Level/model (modele mają być "oryginalne", konwersje po wcześniejszym uzgodnieniu z sędzią).
ZASADY SPECJALNE
Time Of Legends - Każdy gracz musi umieścić w rozpisce przynajmniej jeden model imienny (Draigo, Orikan, Eldrad, Ghazkull, Pask itp. ), dodatkowo musi on być wyznaczony na WARLORDA armii.
Wróżba - Na początku tury gracz rzuca D6, na wyniku "6" zyskuje 1CP natomiast na wyniku "1" traci 1CP. Tego rzutu nie można przerzucić w żaden sposób.
ZASADY DODATKOWE
Boots On The Ground: modele/unity z battle field role - Flyer, nigdy nie trzymają znacznika (nawet w trybie hover).
Objective Secured: wszystkie unity/modele z battle field role: troops jeśli są w odległości do trzymania znacznika, trzymają go niezależnie od liczby modeli w 3" od jego centrum, chyba, że wrogi unit/model ma taką samą, bądź podobną zasadę.
- Lasy zawsze zasłaniają w 50% i sięgają do nieba.
PUNKTACJA
Na wynik bitwy składają się:
a) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6VP).
b) Eternal War.
c) Tactical Objectives.
d) First Blood, Linebreaker, Slay the Warlord.
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1-2 vp różnicy
12:8 – 3-4 vp różnicy
13:7 – 5-6 vp różnicy
14:6 – 7-8 vp różnicy
15:5 – 9-10 vp różnicy
16:4 – 11-12 vp różnicy
17:3 – 13-14 vp różnicy
18:2 – 15-16 vp różnicy
19:1 – 17-18 vp różnicy
20:0 – 19+ vp różnicy
Ocena modelarska (max 5 DP):
- Pomalowane 50% modeli - 1 DP
- Pomalowane 75% modeli - 2 DP
- Pomalowane 100% modeli 3 DP
- Zrobione 100% podstawek - 2 DP
Punkty karne:
- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP.
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -10 DP.
- Brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP.
- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP.
- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, karty, kodeks itp, itd (nie ważne którego) -5 DP.
- Granie niezgodną lub nielegalną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec.
- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – za każde zaczęte 5 minut -5 DP, po 15 minutach 0:0 za bitwę dla obu graczy.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od
-3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.
KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
2. Rzut na wybór strony.
3. Wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę).
4. Wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę).
5. Rzut na Night Fight (rzuca gracz, który nie wybierał strony).
6. Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony.
7. Rzut na zaczynanie. Gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu. Gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę.
8. Rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
9. Vanguard Moves.
10. Początek właściwej rozgrywki.
SCENARIUSZE
- Jeżeli jakaś karta nie może zostać wykonana w danej bitwie odrzucamy ją i losujemy nową.
- Ma koniec swojej tury można odrzucić dowolną ilość kart.
- Na kartach D3 = 2, D6 = 4.
- Można korzystać z kart Codexowych.
- Misje zgodnie z Rulebookiem (ewentualnie zmiany będą opisane przy danym scenariuszu).
- We wszystkich bitew obowiązuje zasada NIGHT FIGHT - na 5+ w 1 turze obu graczy obowiązują zasady: "Low Visibility", "Fog of War" oraz stratagem "Light 'Em Up".
- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Battle Round 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Battle Round 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.
BITWA 1
WYSTAWIENIE: Vanguard Strike
CEL 1: Eternal War: Relic - 4VP, +4VP jeśli doniesiemy go do własnej strefy wystawienia
CEL 2: Maelstrom of War: Contact Lost
BITWA 2
WYSTAWIENIE: Hamer and Anvil
CEL 1: Eternal War: Big Guns Never Tire - 4 znaczniki po 3VP, +1VP za każdy zniszczony HS
CEL 2: Maelstrom of War: Cleanse and Capture
BITWA 3
WYSTAWIENIE: Dawn of War
CEL 1: Eternal War: No Mercy - +1VP za każdą jednostkę przeciwnika. NIE OBOWIĄZUJE ZASADA "KILL POINTS"
CEL 2: Maelstrom of War: Tactical Escalation
LISTA GRACZY
1. Sławny
2. Toshi
3. Mijagi
4. Wru
5. Fol
6. Misiek
7. Emilian
8. Zator
9. Hapol
10. Bierbar
11. Ertai
12. Maro
13 Nihildefoe
14. Cornic
15. Loker
16.
CZELENDŻE
1.
2.
3.
ZASADY MOGĄ ULEC ZMIANIE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 23:52, 22 Lis 2017, w całości zmieniany 12 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mijagi
Woźny
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:17, 09 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Postaram sie byc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WRU
Kasjer
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 21:58, 09 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
wpisz mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fol
Szef
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce??
|
Wysłany: Czw 22:17, 09 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Wpiszta i mnie :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Pią 14:57, 10 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Piszę się :)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiekbeer dnia Pią 16:27, 10 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Emilian Korzeniowski
Beer Master
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Nie 11:28, 12 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Proszę dopisać ,tym razem nic głupiego wypaść nie może.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 17:25, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Bede :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hapol
Wlóczykij
Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 14:31, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
wpadam z Zatorem i może jeszcze jedną osoba, chętnie wezmę czelka z kimś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 16:14, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Dopiszcie też Bierbara :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 18:34, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Scenariusze ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hapol
Wlóczykij
Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 14:51, 16 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
czy ktoś ma może pożyczyć jednego hive tyranta ze skrzydłami i 4x hive guard?
Sławny może za mnie zaręczyć :P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hapol dnia Czw 14:55, 16 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nihildefoe
Woźny
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
|
Wysłany: Czw 19:05, 16 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Proszę na listę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 22:10, 16 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zapisz Mara na listę :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CorniC
Pomocnik
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:54, 21 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Też się pojawie ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Loker
Bywalec
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:03, 22 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśli można to też poproszę na listę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|