|
BITEWNE.FORA.PL Świętokrzyskie Forum Gier
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 17:45, 28 Sty 2014 Temat postu: Turniej 22.02.14 - 500pkt - Wielkie Polowanie ! |
|
|
Data: 22.02.2014( sobota)
Lokacja: MZIZ ( sala konferencyjna)
PKT: 500pkt
Stoły: 48x48 cali
Wpisowe: 7zł ( drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 60 minut
1.Plan
9.00 – 9.20 - zapisy
9.30 - 10.30 - I bitwa
10.45 - 11.45 II bitwa
12.15 - 13.15 III bitwa
14.00 - 15.00 IV bitwa
2. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ
- Gracz dysponuje czytelną drukowaną rozpiską
2a. Niedopuszczone są:
~ bohaterowie imienni (speciale)
~ Imperial Armour
~ Fortyfikacje
~ Sojusznicy
~ Flyers (Samoloty), Flying Monstrous Creatures (latające monstra)
~ maszyny wszelkiej maści posiadające hull points
2b. Dopuszczone są:
~~ Wszystkie armie i jednostki oficjalne (w tym suplementy)
~~ maksymalny rzut obronny 3+
~~ max Mastery level 1
~~ max 2 Rany (wounds) na model
~~ max 45 wund'ów w armii
~~ niedopuszczone bronie z zasadą "Ordnance" („Artyleryjska”)
Żadne z tych ograniczeń nie może być przekroczone przez wszelkiej maści efekty losowe jak np moce psioniczne czy też gifty demonowe/chaosowe itp
3. Dodatkowe zasady:
~~ każda jednostka scoruje i jest warta 1VP
~~ FOC:
- 0-1 HQ, Elite, Fast, Heavy Support
- 1-4 Troops
~~ HUNTING - przed rozstawieniem, każdy przeciwnik, zapisuje w tajemnicy, który model/oddział wroga, będzie celem polowania - jeśli uda się wyeliminować go, dostajemy dodatkowe 2VP
4. Punktacja:
- za zniszczony scoring +1VP
- za udany Hunting +2VP
- za first blood +1VP
- za line breaker +1VP
- wynikające ze scenariusza
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
W przypadku takiej samej ilośći DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.
5. Punkty karne:
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
- granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -5pkt karnych na koniec
NIE GRAMY NA PROXACH ! Bez wyjątków !
6. Kolejność rzeczy losowych przed bitwą:
1). Rzut na wybór strony.
2). Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia osoba, która wybierała stronę jako pierwsza, następnie naprzemiennie.
3). Losowanie Warlord Trait’ów, generowanie mocy z Rulebook’a, tabelek demonicznych, chaosowych, etc.
4). Rzut na to kto wystawia swoją armię jako pierwszą (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia).
5). Rzut za Night Fight.
6). Wystawienie armii, następnie wystawienie Infiltratorów, pod koniec Scout Moves.
7). Przejęcie Inicjatywy.
7. Scenariusze:
I Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 5+
Strefy wystawienia: Dawn of War
Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight, infiltration,
Cel misji: 5 znaczników, wystawianych naprzemiennie przez graczy.
Każda jednostka może w trakcie swojej fazy ruchu sprawdzić, ile dany znacznik jest wart. Aby to zrobić, musi być Base to Base ze znacznikiem, rzucić D6 i sprawdzić wynik:
1-3: znacznik wart 0VP, "pusty"
4-5: znacznik wart 2VP
6: znacznik wart 4VP
Wartości znaczników: jeden za 4 VP, dwa za 2 VP i dwa za 0 VP
Jeżeli wynik na kolejnym znaczniku miałby przekroczyć ten limit, przerzuć wynik do skutku.
Cel drugorzędny: First Blood, Linebreaker, Hunting
II Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 5+
Strefy wystawienia: Vanguard Strike
Zasady specjalne: deep strike, reserves, infiltration,
Cel misji: Relikt(str.131) na środku stołu wart 4VP. Dodatkowo każdy gracz ma do ułożenia na stole znacznik wart dla niego 1VP a dla przeciwnika 2VP.
Cel drugorzędny: First Blood, Linebreaker, Hunting
III Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 5+
Strefy wystawienia: Stare Ćwiartki(scen.5ed)
Zasady specjalne: deep strike, reserves, infiltration,
Cel misji: 4 znaczniki wystawione naprzemiennie przez graczy. Każdy wart 3VP i będące Mysterious Objectives(str.125)
Cel drugorzędny: First Blood, Linebreaker, Hunting
IV Bitwa
Czas gry: 5 tur, 6 na 5+
Strefy wystawienia: Dawn of War
Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight, infiltration,
Cel misji: 2 znaczniki wystawione naprzemiennie przez graczy, są to Archeotech Artefacts(str.106). Nie mogą być położone w strefach wystawienia Każdy wart 3VP.
Cel drugorzędny: First Blood, Linebreaker, Hunting
LISTA GRACZY:
1. Sargo
2. Misiek
3. Sławny
4. Zator
5. Fol
6. Bilu
7. Karol
8. Shadow
9. Kumoter
10. Uruk
11. Algirdas
12. Rocho
13. Emilian
14. Skark
15. Dai
16. Łukasz
17. mlody7
18. Krzysiek
19.sir_stafforda
20. Bozo
21.
22.
23.
24.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Śro 18:38, 19 Lut 2014, w całości zmieniany 22 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 18:06, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja bym chyba był za patrolem na 500-600 pkt, tak żeby zagrać cztery bitwy, a jeśli to nie możliwe to coś koło 1500. :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 20:54, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
No dobra ale jeśli patrol to jak jest z HQ ? Czy jeśli musi być to mogę imiennych bohaterów wystawić bo tylko takich mam z 2 woundami? A jeśli tak to czy mogę takiego który może zmienić staty i mieć np przez turę czy dwie na 4 woundy ?
Niech ktoś zamieści zasady patrolu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Wto 22:14, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
hq 0-1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Wto 22:14, 28 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bilu
Woźny
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 22:33, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
No jakby nie było Tyrki: HQ-0, Heavy-0, Troops- Genki i Gaunty, Elite- Zoany jako jedyna dostępna synapsa, Fast- Gargoyle. W skrócie to 6 oblanych invów albo 3 na instantach i koniec gry :) Trochę nudą tutaj powiało jak na poprzednim patrolu, no ale zawsze to 10 punktów za Zoantropa i 2 za Devganta mniej :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 23:49, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamietam to:
0-1 HQ
1-4 troops
0-2 FA HS El
Tak to w zasadzie jest dowolnosc ale chyba praktycznie zawsze ogranicza sie Sv (2+) Taf i Pancerz Pojazdów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:57, 28 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
patrol to patrol rządzi się swoimi prawami i chyba nie ma zasad pod 6 ed
Foc 0-1 HQ, Elite, FA i HS
Max 2w i bez sv2+
pojazdy av max 33i brak ordnansów i lataczy
wszystko scoruje
ja bym dodał też max 45 modeli
jedni mają lepiej inni gorzej chyba że są tau/eldarami standard :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 6:42, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
to rozumiem, że barkę mogę wstawić bo, ma w statystyce 11/11/11 czyli 33 pomimo tego, że do pierwszej penetracji traktuje się jak 13/13/11 (przód/bok/tył) ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 9:34, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym był za turniejem na ok 1000 -1200p
1. blokada dublowania jednostek w slotach
- wyjątek - 2 takie same tropsy
2. brak pionu sojuszniczego
3. przyznawanie victory pointsów podpatrzone w necie
-Difference +0 / -0 Battle points 10 / 10
Difference 1 or 2 / -1 or -2 Battle points 11 / 9
Difference 3 or 4 / -3 or -4 Battle points 12 / 8
Difference 5 or 6 / -5 or -6 Battle points 13 / 7
Difference 7 or 8 / -7 or -8 Battle points 14 / 6
Difference 9 or 10 / -9 or -10 Battle points 15 / 5
Difference 11 or 12 / -11 or -12 Battle points 16 / 4
Difference 13 or more / -13 or less Battle points 17 / 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 12:08, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
tez bym wolal jakies wieksze punkty z ciekawymi ograniczeniami, np 1500 bez dublowania slotow (poza troops) i bez sojuszy :D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 12:29, 29 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bilu
Woźny
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 13:36, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To może zróbmy 1500 punktów, max 2x taki sam troops, reszta slotów 0-2 bez dublowania i sojuszy, wtedy było by nawet fajnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 13:40, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
I tak właśnie tworzy sie polhammer :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 14:20, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
sloty nie 0-2 tylko normalne :P
i nie polhammer bo nie ingerujemy w zasady :D tylko zmieniamy foc coby nie wystawiac w kolko tego samego :P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 14:23, 29 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 16:29, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
a czymże jest foc jak nie częścią zasad :P Dobra, już się nie czepiam. Ja się dostosuję do wszystkiego w zasadzie ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 18:29, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
zator napisał: |
I tak właśnie tworzy sie polhammer :) |
hehe - dobre i trafne.
Uwaga - zmieniamy zasady tego turnieju a nie wszystkich.
1500pkt z zakazem dublowania E,F,HS to bzdura moim zdaniem; 3 takie same to można ściąć.
Może jednak małe pkt - ten patrol to fajna pomysł - 4 bitewki i browar!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|