Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej 22.03.14 - 1650pkt
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 19:47, 04 Mar 2014    Temat postu: Turniej 22.03.14 - 1650pkt




Data: 22.03.2014( sobota)
Lokacja: MZIZ ( sala konferencyjna)
PKT: 1650pkt
Stoły: 48x72 cali
Wpisowe: 7zł ( drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 120 minut

1.Plan
8.30 – 9.00 - zapisy
9.10 - 11.10 - I bitwa
11.20 - 13.20 II bitwa
13.40 - 15.40 III bitwa
16:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce

2. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ
- Gracz dysponuje czytelną drukowaną rozpiską
- Dopuszczone są modele i jednostki z IA za wyjątkiem SH i Gargantów - wymagane jest posiadanie wydrukowanych statystyk modelu i broni
- NIE GRAMY - dodatków z stronghold assault, escalation, imperial knight.
- Dopuszczone Dataslate'y

3. Oddziały punktujące w scenariuszach to: jednostki podstawowe i wymienione w misjim wliczając pojazdy ze slotów wymienionych w misjach(transporty dedykowane nie punktują).
Flyer's punktują jeśli "zejdą" do hover'a.

4. Punktacja
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy

- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

W przypadku takiej samej ilośći DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.

5. Punkty dodatkowe
VP za różnicę w KILL POINTACH:
0-2 – 0VP
2-4 – 1VP
4-6 – 2VP
6+ – 3VP

Karanie odjęciem DP za :


- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
- granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec

Wymagana są rozpiski czytelne(drukowane). Top3 po turnieju jest zobowiązany zostawić swoje rozpiski orgom!
NIE GRAMY NA PROXACH ! Bez wyjątków !


6. Kolejność rzeczy losowych przed bitwą:
1). Rzut na wybór strony.
2). Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia osoba, która wybierała stronę jako pierwsza, następnie naprzemiennie.
3). Losowanie Warlord Trait’ów, generowanie mocy z Rulebook’a, tabelek demonicznych, chaosowych, etc.
4). Rzut na to kto wystawia swoją armię jako pierwszą (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia).
5). Rzut za Night Fight.
6). Wystawienie armii, następnie wystawienie Infiltratorów, pod koniec Scout Moves.
7). Przejęcie Inicjatywy.


7. Scenariusze

BITWA 1
WYSTAWIENIE: Dawn of War
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Fast Recon (slot FA punktuje, 1VP za zniszczenie)
ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+
ZNACZNIKI: Po 2 znaczniki dla każdego gracza rozlokowane wedle standardowych zasad w strefie wystawiania danego gracza. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP.
„ZA LINIĄ WROGA”: Za każdą jednostkę punktującą lub denial, która na koniec gry znajduje się w całości w strefie wystawienia przeciwnika gracze otrzymuje 1VP.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord

BITWA 2
WYSTAWIENIE: Ćwiartki
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Heavy Metal (slot HS punktuje, 1VP za zniszczenie)
ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+
ZNACZNIKI: 3 znaczniki rozlokowane równomiernie wzdłuż przekątnej stołu. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP. Dodatkowo każdy gracz wystawia 1 znacznik w swojej strefie wystawienia wedle standardowych zasad, na koniec gry znacznik ten wart jest 1VP dla gracza, który go wystawił oraz 2VP dla przeciwnika.
„PRZEJĄĆ I UTRZYMAĆ”: Jeśli na koniec gry w poszczególnych ćwiartkach stołu znajdują się jednostki punktujące tylko jednego gracza otrzymuje on 1VP za każdą kontrolowaną przez siebie ćwiartkę.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker

BITWA 3
WYSTAWIENIE: Vanguard Strike
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Masters of War (slot HQ punktuje)
ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+
ZNACZNIKI: 4 znaczniki rozlokowane na środkach ćwiartek stołu. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 1VP. Dodatkowo na środku stołu znajduje się Relikt będący Starożytnym Artefaktem (str. 106). Relikt wart jest 5VP dla kontrolującego go gracza.
„BLOOD FOR THE BLOOD GOD”: Każda zniszczona jednostka warta jest 1VP Dodatkowo za każdy wygrany przez Warlorda challenge gracze otrzymują 1VP.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker

Lista chętnych:
1. Sargo
2. sławny
3. Toshi
4. Misiek
5. Algirdas
6. Zator
7. Karol
8. Billu
9. Emilian
10. Shadow
11. Uruk
12. Wróbel
13. Bzezio
14. Nuno
15.
16.
17.
18.
19.
20.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Pią 18:24, 14 Mar 2014, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Wto 19:50, 04 Mar 2014    Temat postu:

zglaszam sie :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toshi
Woźny



Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Wto 20:01, 04 Mar 2014    Temat postu:

zapisz mnie :D w końcu będę na turnieju :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:48, 05 Mar 2014    Temat postu:

Melduję się na turnieju. Toshi naprawdę zaczyna się utożsamiać ze swoimi Eldarami (nowy awatar z symbolem Iyanden). A to znaczy, że możemy się spodziewać zemsty Ynneada - eldarskiego boga zmarłych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zator
Woźny



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 19:09, 05 Mar 2014    Temat postu:

Na listę ze mną, co prawda nie obiecuję, że przybędę na 1000%.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:56, 06 Mar 2014    Temat postu:

Po turnieju w Lublinie wyszła kwestia strzelania z dedyków. Tam traktowali dedicated transport jako osobny unit, który może strzelać do innego celu niż pasażerowie których przewozi. Stąd moje pytanie jak my będziemy grać:

1. Czy dedyk i pasażerowie mogą strzelać do innych celów?
2. Czy gdy strzelają do tego samego FMC i rzucą szóstki, latacz musi zrobić jeden grounding test czy dwa (za dedyk i za pasażerów).

Niezależnie od wersji wydarzeń którą przyjmiemy wydaje mi się że lepiej to uściślić przed turniejem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bilu
Woźny



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 16:18, 06 Mar 2014    Temat postu:

Jeśli załoga siedzi w dedyku to strzelamy wtedy z fire pointów innej możliwości nie widzę, a jak siedzi poza pojazdem to strzela niezależnie od pojazdu i traktujemy to jako 2 osobne unity na potrzeby strzelania :D Ja się z innym traktowaniem dedyków nie spotkałem, ale wałek co do darmowego split fire albo 2 testów z jednego oddziału nie przejdzie :P

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bilu dnia Czw 16:20, 06 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:34, 06 Mar 2014    Temat postu:

W zasadach nie ma zapisu ze dedyk musi strzelac w tem sam oddzial co wkladka albo na odwrot, sa to 2 ODZIELNE unity wiec kazdy moze strzelac gdzie chce o ile ma losa i zasieg. Przy ztrzale wkladka + transport do FMC o ile te 2 unity trafia FMC zdaje 2 testy bo te unity strzelaja oddzielnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:50, 06 Mar 2014    Temat postu:

łysy dobrze prawi
strzelają w osobne cele to dwa osobnie unity niezależnie czy wkładka w srodku czy nie wyjątek to overwach gdzie wkładka może strzelać jak jest w środku szarżowanego pojazdu i shejk który przenosi się na odział i zmusza do snapowania itd


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Czw 18:02, 06 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:00, 06 Mar 2014    Temat postu:

i pojazd musi byc opentoped

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bilu
Woźny



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 17:00, 06 Mar 2014    Temat postu:

Aż musiałem doczytać no i zgadzam się w pełni, hehe no i po co ja wyłaziłem wkładką żeby do demonów strzelać :D Chociaż w Tyrkach mnie to nie boli bo i tak od latajek się odzwyczajam bo za szybko schodzą :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:25, 06 Mar 2014    Temat postu:

Jak wrobel bedzie mial wolna sobote i znowu przeloza mi operacje to lublin powinien przyjechac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:04, 09 Mar 2014    Temat postu:

dopiszcie mnie uruka i wrobla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:57, 14 Mar 2014    Temat postu:

i dodajcie jeszcze Bzezia i Nuna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:40, 18 Mar 2014    Temat postu:

jakbym napisał gdzie indziej pewnie nikt by nie zobaczył ale można wybrać koordynatorów do ligi dla kielc

[link widoczny dla zalogowanych]

jak ktoś chce niech się zgłasza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin