Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 10:57, 29 Paź 2014 Temat postu: Turniej 29.11.2014 - 900pkt |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Data: 29.11.2014 (sobota)
Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna)
PKT: 900
Stoły: 48x48cali
Wpisowe: 6zł (drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 80minut
Zapraszamy punktualnie na 8:30
PLAN
8.30 - 9.00 - zapisy
9:00 - 10:20
10:30 - 11:50
12:00 - 13:20
13:30 - 14:50
ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza), dozwolona jakakolwiek wersja za wyjątkiem "pamięciowej".
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, IA
- Niedopuszczone: Escalation, Stronghold Assault, Formacje
- Fortyfikacje: brak
- Gramy bez proxów
- "Pełny" WYSIWYG
KOMPOZYCJA
- Punkty: 900
- 0-1 HQ, 1-4 TROOPS, 0-2 ELITA, 0-2 FAST, 0-2 HS
- 0-2 pojazdy, maszyny etc, etc lub 0-1 szwadron pojazdów(tu może być wiecej niż 2 pojazdy) - żaden z pojazdów nie może mieć więcej niż 4HP - ograniczenie dotyczy całej armii
- Nie wystawiamy: Lords of War,
- 0-1 oddziałów z save'em 2+ - nie może być to HQ
- max 2 wounds na model, 1 model w armii możne mieć 3 wound'y
- można mieć tylko 4 kostki podstawowe magii + d6
- ograniczenia dotyczą wszystkich wystawianych detachment'ów
- gramy tylko na 1 podstawowym FOC (Primary Detachment)
PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy
Slaughter - wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się, ułamki zaokrąglamy na korzyść przeciwnika):
ponad 25% - 2VP
ponad 50% - 3VP
ponad 75% - 4VP
100% - 5VP
Punkty karne:
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
- granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec
- przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta
W przypadku takiej samej ilości DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.
Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji.
KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz
2) Rzut na wybór strony
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy
6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna
7) Przejęcie inicjatywy
SCENARIUSZE:
W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden cel (znacznik/ćwiartkę/teren), w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który zajmuje dany oddział.
We wszystkich misjach obowiązują rezerwy i walka w nocy na zasadach podręcznika.
We wszystkich misjach obowiązuje losowa ilość tur czyli 5 tur, 6 na 4+
We wszystkich misjach obowiązują przełamanie linii (Linebreaker), pierwsza krew (First Blood) i zabicie dowódcy (Slay the Warlord).
W przypadku braku dowództwa (HQ), jego rolę przejmuje wyznaczony charakter (np. sierżant)
Misja 1
Rozstawienie: Dawn of War
Zasady Specjalne: night fighting, rezerwy,
Cel główny: D3+1 znaczniki rozstawione przez graczy wg standardowych zasad - każdy znacznik na koniec gry warty jest 3VP.
Misja 2
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Zasady Specjalne: rezerwy
Cel główny: 3 znaczniki rozmieszczone w strefie niczyjej co 12" - Mysterious Objectives - warte 3VP
Cel poboczny: Linebreaker +1 dodatkowy punkt
Misja 3
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Zasady Specjalne: night fighting, rezerwy,
Cel główny: na środku strefy niczyjej RELICT - kontrolowany na koniec daj 3VP a we własnej strefie wystawienia 5VP
Cel poboczny: Slay the Warlord dodatkowo +1VP
Misja 4
Rozstawienie: Dawn of War
Zasady Specjalne: rezerwy,
Cel główny: 1 znacznik we własnej strefie wart 1VP , w strefie przeciwnika 3VP
Cel poboczny: Za każdą zniszczoną jednostkę dodatkowo 1VP (dedyk+ wkładka liczą się razem jako 1VP). Linebreaker - nie jest punktowany!
ZGŁOSZENIA:
1. Algirdas
2. WRU
3. Frost
4. Sławny
5. Toshi
6. Bilu
7. Fol
8. Karol
9. Sargo
10. Tymotekh
11. Emilian
12. patrykus2010
13. nihildefoe
14. CorniC
15. Anonim
16. sir_stafford
17. Gęba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Pon 8:36, 24 Lis 2014, w całości zmieniany 14 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 11:01, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mamy rezerwację sali na 29.11.14.
Ze względu na coraz większą ilość nowych graczy, robimy mały turniej. Pomyślałem o patrolu ale troszki większym niż ten z lutego dlatego zwiększone sloty wystawienia. Może tylko nie przekraczajmy 1k - taka moje propozycja.
Piszcie, wszelkie pomysły mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frost!
Pomocnik
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:12, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
na taki mały turniej to i może nawet się wybiorę :)
Proponował bym ograniczenie z Lataczami np 0-1 bo na takie pkt i takie ograniczenia mogą robić spore zniszczenie.
Co do 1000 pkt to chyba w sam raz
Możesz wstępnie mnie zapisać :)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 11:24, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
- 0-2 pojazdy, maszyny etc, etc nie przekraczające 33pkt front+bok+bok |
to może tak, w sumie to nie myślałem o lataczach , bardziej o barkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 11:30, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja bym jednak zrezygnowal z zasad patrolu i zrobil normalne 1000 pkt z obcietym FOC-em
Ewentualnie dodac ze max 1 3W model
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 11:42, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frost!
Pomocnik
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:47, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
SARGO napisał: |
Cytat: |
- 0-2 pojazdy, maszyny etc, etc nie przekraczające 33pkt front+bok+bok |
to może tak, w sumie to nie myślałem o lataczach , bardziej o barkach |
Dobry pomysł każdy ma wybór albo latacz albo jakiś transport działo etc
A mi się podoba to ze będzie to patrol
normalne zasady są często a taki patrol rzadko się zdarza
poza tym 3W model to juz taki koksik
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:59, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
a ja bym był za małymi punktami np 500-800 ale unbound
Skoro ma być dla nowych graczy to jak dla mnie unbound jest idealny bo pozwala wystawić co się ma i naprawdę początkujący gracze mogą zagrać.
ograniczenie może być co do W i pancerza na pojazdach ale i z tego bym zrezygnował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 12:02, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ooo Maszta dobrze prawi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 12:03, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frost!
Pomocnik
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:08, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
W sumie jak chcesz wcisnąć na tak małe pkt termosy 2+/3+/5+ FNP z jakim giętym bohem w landku
to spoko, ale nie wiem czy o to chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 12:17, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Trolom i ogrom o to chodzi właśnie.
Zagrajmy luzacki, potem chmielowy napój bo to Andrzejki. Niech ktoś ściągnie Kumotra alias Tomek alias Andrzej - co prawda żyła piwa nie postawi ale tak jakoś fajniej za zdrowie się napić.
PS
ZMOTORYZOWANI - nie są zmotoryzowani na turnieju! Prośba!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Śro 12:18, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 12:21, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Frost! napisał: |
W sumie jak chcesz wcisnąć na tak małe pkt termosy 2+/3+/5+ FNP z jakim giętym bohem w landku
to spoko, ale nie wiem czy o to chodzi. |
Zapomniales o niewidzialnosci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frost!
Pomocnik
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:21, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
SARGO napisał: |
Trolom i ogrom o to chodzi właśnie. |
Tak myślałem :D
SARGO napisał: |
PS
ZMOTORYZOWANI - nie są zmotoryzowani na turnieju! Prośba! |
Własnie nad tym pracuje ;p
sławny napisał: |
Frost! napisał: |
W sumie jak chcesz wcisnąć na tak małe pkt termosy 2+/3+/5+ FNP z jakim giętym bohem w landku
to spoko, ale nie wiem czy o to chodzi. |
Zapomniales o niewidzialnosci... |
Wybacz ale przyznam się coś czułem, że oczymś zapomniałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Frost! dnia Śro 12:23, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 12:29, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wracajac do patrolu. Dopuszczenie max 1 3W modelu pozwoli niekyorym armia wystawic jakiekolwiek HQ. Do tego dodac max inv 4+ i styknie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 12:31, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frost!
Pomocnik
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:33, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
3W ale tylko w HQ i inv max 4+ a sv max 3+
brzmi rozsądnie
ale i tak wiemy ze ten bohater będzie w gruncie rzeczy niewidzialny :D
Mam tylko prośbę aby przy zapisach podawać jaką armią się będzie grać.
to da przy okazji obraz tego jakie armie mamy w Kieleckim :D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Frost! dnia Śro 12:38, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toshi
Woźny
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Śro 13:38, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
też jestem za 3w itd :D
Najważniejsze zarezerwujmy stolik w Komitecie bo to andrzejki będą to wszystko zajęte będzie :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|