Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 22:33, 30 Lip 2013 Temat postu: Turniej WH40k 21.09.13 + 1500pkt |
|
|
TURNIEJ WH40k
"Na luziku!"
Data: 21.09.2013( sobota)
Lokacja: MZIZ ( sala konferencyjna)
PKT: 1500pkt
Stoły 48x60 cali
Wpisowe: 7zł ( drobne plis)
Czas bitwy: 120 minut
1.Plan
9.00 – 9.30 - zapisy
9.45 - 11.45 - I bitwa
12.00 - 14.00 II bitwa
14.15 - 16.15 III bitwa
16.40 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce
Pomiędzy bitwami jest 15 minut, będziemy skracać jeśli wszystko będzie gotowe na czas.
Wymóg turnieju - przynajmniej jeden oddział podstawowy (troops) musi być pomalowany. Wymagane przynajmniej 3 kolory i zrobiona podstawka(czyli nie goła). Poobijane modele nie liczą się, trzeba je odświeżyć - lifting !
Najładniej pomalowany oddział zostanie nagrodzony. Oceniać będą orgi - chyba że złapiemy osoby niezależne - proponuję się starać bo nagroda będzie fajna !
2. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ
- Gracz dysponuje czytelną drukowaną rozpiską
- Dopuszczone są modele i jednostki z IA za wyjątkiem SH i Gargantów
3. Oddziały punktujące w scenariuszach to: jednostki podstawowe i wymienione w misji
4. Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
oraz:
VP za różnicę w KILL PIONTACH:
0-2 – 0VP
2-4 – 1VP
4-6 – 2VP
6+ – 3VP
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
W przypadku takiej samej ilośći DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.
5. Punkty dodatkowe - BRAK
I karanie odjęciem DP za :
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
- granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -5pkt karnych na koniec
NIE GRAMY NA PROXACH ! Bez wyjątków !
6. Kolejność rzeczy losowych przed bitwą:
1). Rzut na wybór strony.
2). Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia osoba, która wybierała stronę jako pierwsza, następnie naprzemiennie.
3). Losowanie Warlord Trait’ów, generowanie mocy z Rulebook’a, tabelek demonicznych, chaosowych, etc.
4). Rzut na to kto wystawia swoją armię jako pierwszą (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia).
5). Rzut za Night Fight.
6). Wystawienie armii, następnie wystawienie Infiltratorów, pod koniec Scout Moves.
7). Przejęcie Inicjatywy.
7. Scenariusze
Ogólne: Walka Nocą, Rezerwy, Infiltracja, Deep Strike
*Zasada Nemezis - jednostka która wykonała First Blooda otrzymuje zasadę Nemezis. Jeżeli przeciwnik zabije jednostkę z zasadą Nemezis otrzymuje on +1VP.
BITWA I
Czas gry: 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 4+
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Zasady specjalne: Walka Nocą, Rezerwy, Infiltracja, Deep Strike
Cel misji: na środku stołu znajduje się Relikt, który posiada wszystkie zasady z misji "The Relic" z Rulebooka(str.131), dodatkowo ma środkowej lini stołu w odległości 12" od krawędzi znajdują się 2 obj, warte po 3vp. Kontrolowanie Reliktu daje nam 4 vp, kontrolowanie w naszej strefie wystawienia 5 vp, w strefie przeciwnika 6vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
BITWA II
Czas gry: 5 tur, 6 tura na 4+, 7 tura na 5+
Strefy Wystawienia: Szpica - 5ed scenariusz
Zasady specjalne: Walka Nocą, Rezerwy, Infiltracja, Deep Strike , HS jest "scoring'iem".
Cel misji: 5 znaczników rozlokowanych przez graczy wg zasad z Rullbooka(str.121)
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis, każdy zniszczony slot HS jest wart 1vp.
BITWA III
Czas gry: 5 tur, 6 tura na 5+, 7 tura na 6+
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Zasady specjalne: Walka Nocą, Rezerwy, Infiltracja, Deep Strike
Cel misji: 3 znaczniki rozlokowane równomiernie w ziemi niczyjej warte 3 vp, każdy. Po jednym znaczniku w strefie wystawienia gracza wartym 2vp, przeciwnika 4vp. Ten sam oddział nie może zdobyć vp za zanczniki i Linebreaker ! Znaczniki w strefie wystawienia to Tajemnicze Cele (str.125)
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Zapisy:
1. Sargo
2.Teclis
3.Łukasz
4.Karol
5.Algirdas
6.Bilu
7.Misiek
8.Maszta
9.zator
10.
11.
12.
ZAPRASZAMY !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Pią 22:39, 20 Wrz 2013, w całości zmieniany 13 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Toshi
Woźny
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Wto 23:12, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zapisz mnie :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Wto 23:12, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
wpisz mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 9:03, 31 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
i mnie też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:57, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Zapiszcie i mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bilu
Woźny
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 18:57, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wpisz i mnie, tak na marginesie to jeśli ktoś chciałby mieć ładnie pomalowany oddział i chciałby jakiejś pomocy albo gotowego malowania to zapraszam do mnie :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Emilian Korzeniowski
Beer Master
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Pon 9:28, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Też się zgłaszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 21:53, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Są już scenariusze i plakacik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:57, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
może dać choć jeden scenariusz gdzie będą vp za zabite jednostki + znaczniki ostatnio tego brakowało trochę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Wto 23:23, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a moze cos takiego dodac
VP za różnicę w KILL PIONTACH:
0-2 – 0VP
2-4 – 1VP
4-6 – 2VP
6+ – 3VP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 6:20, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Można - decydujcie co i jak to się zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Śro 21:36, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Propozycja Sławnego ma duży sens jeżeli nie przewidujemy misji na Kill-pointy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:46, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A w pierwszej bitwie, jeśli ktoś przejął oddziałem relikt, to może iść 6" i normalnie strzelać czy tylko na snap shotach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Czw 13:17, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
normalnie strzelasz, relikt tylko ogranicza ruch do max 6 cali na ture
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Czw 13:17, 08 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zator
Woźny
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 9:15, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Prosze o zapisanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|