Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TURNIEJE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Sob 15:44, 06 Sty 2007    Temat postu: Speciale domyślnie dozwolone

Ja już nic nie zaznaczam. Zgodnie z obecną polityką GW speciale są domyślnie dozwolone!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gildor
Wlóczykij



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Sob 19:45, 06 Sty 2007    Temat postu:

Mam pytanie odnosnie styczniowego turnieju a konkretnie pierwszego scenariusza. Czy skaterujemy ruch wykonany tylko w fazie ruchu czy tez szarze, fleeta, ruch ze scouta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziel0ny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wytrzasnąć kase na piwo?

PostWysłany: Sob 23:13, 06 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
4.Jezli sš to pojazdy- rozjeżdżajš pechowych delikwentów (inv. działajš normalnie)

ma sie rozumiec, ze to dotyczy pojazdow naziemnych, tak?
1 czy latacze tez rozjezdzaja?
2 co sie dzieje, jesli pojazd najedzie na pojazd?
3 po co ja zadaje te pytania, skoro i tak nie gram ?
Yellow_Light_Colorz_PDT_03

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 0:08, 07 Sty 2007    Temat postu:

I jeszcze edno-napisales ze invy dziazlaja normalnie. Cka sie nie slizgazy to ma oznaczac ze pojazd przejezdzajacy ignoruje armour sejvy? Bo jezeli tak to powinienes to powaznie przemyslec. Popieram tez pytanie Zielonego: co ze skimmerami? I jeszcze jedno ode mnie: czy jednostki, ktore ignoruja difficult terrain tez sie slizgaja? Dla mnie logiczne by bylo ze nie, skoro truudny teren ich nie spowalnia to czemu mialyby sie slizgac po lodzie? A, jeszcze jedno, slizganie sie za kazdym razem(pozza wyrzuceniem hita oczywiscie) troche uwala pare armii (np Tyranidow, ktorzy w wiekszosci sa na piechote), moze po ruchu powinno sie rzucac d6 1-3 jednostka sie slizga 4-6 jednostka sie nie slizga. Niby czemu za kazym razem "ten lod milaby byc pod sniegiem"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Nie 8:24, 07 Sty 2007    Temat postu:

Scenariusz jest autorstwa Karola. Moge dorobić "klaryfikacje" :)
Skimmery chyba wyłączymy ze ślizgania, a jesli chodzi o samo ślizganie to chyba jest powiedziane że rzucasz scatterem, jak wyrzucisz"central" to nic się nie dzieję - dopiszę to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 13:08, 07 Sty 2007    Temat postu:

Ok, z co z jednostkami ignorujacymi trudny teren?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 14:21, 07 Sty 2007    Temat postu:

Wydaje mi sie że one też ślizgają sie bo to nie jakieś gąszcze chrapy drzewiska gruzowiska czy coś żeby skocznie to ominąc tylko normalna płaska powierzchnia , piechota nie lewituje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 14:41, 07 Sty 2007    Temat postu:

Tak pytam, zeby to uscislic. Tez sadze, ze powinna, ale chcialem zeby sie organizator wypowiedzial Yellow_Light_Colorz_PDT_06 . I tak moim zdaniem szansa na poslizniecie jednostki jest zbyt duza, a armie combatowe na piechote to beda straszliwie plakaly(nie zebym narzekal, skoro nie mam zadnych pojazdow poza skimmerami Yellow_Light_Colorz_PDT_06 , a wszystkie moje combatowe jednostki sa w transportach). Zapewne wydluzy to rowniez troche gre, ale nic to, ostatnio nie bylo zadnych udziwnien wiec chociaz tym razem cos ciekawego sie bedzie dzialo. A i jeszcze tak dla totalnego debila: "rozponanie walka" to jak sie po angielskiemu nazywa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 14:59, 07 Sty 2007    Temat postu:

"rozponanie walka" - nie mam pojęcia jak po angielsku- Yellow_Light_Colorz_PDT_01 - to jest ta misja co trzeba dojść w mniej do strefy przeciwnika..... strona 83 z polskiego podreczika malego.
A co do misji- szanse na poślizg sa duze- poniewaz takich mamy drogowców Yellow_Light_Colorz_PDT_01 ...... może być śmiesznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 15:48, 07 Sty 2007    Temat postu:

No i wszystko jest ok 1 scenariusz dobry dla strzelanka a 2 do combatu sprawiedliwie ????????!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 16:40, 07 Sty 2007    Temat postu:

A czy ja mowilem, ze niesprawiedliwe? Ja tylko wspomnialem ze na pewno beda jakies lamenty. Dzieki Karol, teraz wiem przynajmniej przed napisaniem rozpiski i zakupami co bede musial zrobic w drugiej bitwie Yellow_Light_Colorz_PDT_02 . Ogolnie mnie sie podoba Yellow_Light_Colorz_PDT_06 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol(ultra)
Moderator
Moderator



Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 19:44, 07 Sty 2007    Temat postu:

dobra kto ma pozyczyć rhino albo 2??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Nie 20:01, 07 Sty 2007    Temat postu:

no masz prawdopodobieństwo 2/3 że coś rozjedziesz. Gorzej tylko będzie jeśli to twoi chłopcy będą :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gildor
Wlóczykij



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 20:06, 07 Sty 2007    Temat postu:

Powtarzam swoje pytanie bo moze umknelo po tych kilku wiadomosciach. Czy skaterujemy ruch wykonany tylko w fazie ruchu czy tez szarze, fleeta, ruch ze scouta?

Ja mysle tak:

Fleet to ruch tyle, ze ignoruje ciezki teren wiec raczej tez scater.

Szarza to tez ruch co z tego, ze mocno zdeterminowany ku wlasnorecznemu zabijaniu.

Scout ruch przed bitwa wiec nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pon 8:00, 08 Sty 2007    Temat postu:

Dopisałem już wczesniej do zasad scenariusza "ruch w dowolnej fazie" - czytaj wszystkie jego rodzaje - będzie śmieszniej :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 8 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin