Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TURNIEJE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 19:10, 15 Lip 2006    Temat postu:

a jak jest z zasadmii armii jeśli gramy na 500p???? czy w przypadku gdy musimy wziąć lorda który ma 3W - można wziąć innego takiego co ma 2??
->chodzi mi o to ze 13kompania ma napisane przy wolf lordzie 1 co oznacza ze zawsze musi być. I co w takim przypadku??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Nie 6:39, 16 Lip 2006    Temat postu:

Jeżeli zasady patrolu zabraniają, to go po prostu niebierzesz. HQ tylko 2 woundowe może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 6:18, 17 Lip 2006    Temat postu:

W zasadach patrolu nie musi byc HQ przeciez - chyba ze cos zmieniliscie !!!!!

PS
WROCILEM Z MAZUR !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pon 18:48, 17 Lip 2006    Temat postu:

Standard HQ= 0 - 1
Cosik ludziska wiaterku szukają :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziel0ny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wytrzasnąć kase na piwo?

PostWysłany: Pią 18:23, 21 Lip 2006    Temat postu:

Nie wiem jak inni, ale ja nie mam zadnego doswiadczenia z citifajtem. Co prawda nowy kodex mialem w rekach, ale raczej ogladalem obrazki niz czytalem zasady Yellow_Light_Colorz_PDT_07 . Mysle, ze nie zaszkodzi aby przed samym turniejem ktos, kto ma juz jakies obeznanie w temacie rozegral jakas blyskawiczna bitewke pokazowa z mniej wiecej wyjasnieniem nowych zasad. Tak aby reszta mogla sie lepiej obeznac z tematem walk ulicznych.

Co Wy na to?

--
"Chaaaos is greaaaat."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pią 20:01, 21 Lip 2006    Temat postu:

Spokojnie zrobimy wprowadzenie i Kieleckie Klaryfikacje Zasad. KKZ :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 20:53, 23 Lip 2006    Temat postu:

Proponuje 1 punkt do KKZ Yellow_Light_Colorz_PDT_15 - misje zawsze są rozgrywane w nocy Yellow_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pon 7:44, 24 Lip 2006    Temat postu:

WARHAMMER 40,000

03.08.2006 Czwartek
godz. 10.00

Sklep GRACZ
Punkty: 1777 pts

wpisowe 10pln

ZASADY:

1.WYSIWYG.
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Proszę posiadać własny Codex
4. Kości , templaty i miarki
5. Gramy 4 bitwy po 6 tur lub 100 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Przed rozpoczęciem meczu rozdane zostaną karty z rozkazami dla "generałów" (9 sztuk). W danej rozgrywce trzeba będzie zagrać 2 karty. Po ich wykorzystaniu należy je podrzeć lub oddać sędziemu (każda karta może zostać użyta tylko 1 raz !!!). Szczegółowe omówienie działania kart na turnieju.
9. Scenariusze wybierane losowo z rulebooka (Victory Points+Dusk&Down, dozwolony deepstrike i infiltrate)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Wto 9:29, 25 Lip 2006    Temat postu: Czekam na sugestie co do kart !!!!!!!!!!!!!

Do trzech razy sztuka …

Zagraj w dowolnym momencie.

Możesz dokonać 3 dowolnych, dodatkowych przerzutów, swoich nieudanych rzutów na trafienie/save w ciągu całej bitwy.
Nie można przerzucać – przerzutów.

A masło nie jest maślane. :)


Eksperymentalna broń

Zagraj po rozstawieniu jednostek.

Wybrany przez ciebie oddział otrzymuje +1 do S dla swoich broni i/lub modeli na całą bitwę.
Jednakże z powodu niestabilnej i eksperymentalnej natury użytych materiałów/stymulantów, każdy rzut = „1” na trafienie, oznacza konieczność wykonania jednego save’a dla oddziału lub jednego rzutu na tabeli „glance” dla pojazdów. :)


Neurostymulanty

Zagraj po rozstawieniu jednostek:

Wybrany przez ciebie oddział (nie pojazd) otrzymuje zdolność „Feel No Pain” do końca bitwy. Jednakże każdy jego rzut na trafienie/strzał = „1” oznacza „przegrzanie mózgu” i strzał/atak w swoją jednostkę z aktualnym profilem, a dla jednoosobowych jednostek atak na najbliższą swoją jednostkę w zasięgu. Nie działa na modele posiadające już FnP. :)


Dywersja

Zagraj po rozstawieniu jednostek.

Możesz zamienić miejscami do 4 swoich jednostek. Nie wolno jednakże zamieniać miejscami oddziałów wystawionych w infiltracji z jednostkami nieposiadającymi jej. :)


Pułapka – zaminowany teren

Zagraj przed rozstawieniem jednostek.
Wybierz w tajemnicy przed przeciwnikiem 3 fragmenty terenu i zanotuj ich położenie.
Każdy model przeciwnika przechodząca w czasie bitwy przez taki teren otrzymuje na 4+ trafienie S6 AP- . Pojazdy traktowane są jako trafiane w tylny pancerz. Dotyczy również jednostek unoszących się nad powierzchnią. :)



Ukrycie przed wrogiem

Zagraj po rozstawieniu jednostek.

Każda z twoich jednostek - dopóki nie wykona ruchu lub ataku – spostrzegana jest przez przeciwnika na zasadach „Night Fightingu”. :)


Bombardowanie taktyczne

Użyj na początku dowolnej tury. Nie dotyczy samotnych modeli o wys. max 2.
Rzuć K6:
1 – złe namiary - każda z jednostek na polu walki na 4+ otrzymuje D6 ran;
2-5 – każdy oddział przeciwnika oraz twój w promieniu 2D6” od niego na 4+ otrzymuje D6 ran;
6 – jak wyżej, lecz każdy udany save należy wykonać ponownie. :)




Zakłócenie łączności

Zagraj po rozstawieniu jednostek.
Nie dotyczy jednostek wystawianych w rezerwach.

Przesuń 2 jednostki przeciwnika o max 6” w obrębie jego strefy rozstawienia.
Jednostki wystawione w infiltracji mogą zostać przesunięte poza tym obszarem.


Warpstorm

Użyj na początku dowolnej tury.
Rzuć K6:
1-2 – w tej rundzie jednostki wchodzące z deepstrike’u znoszone są o dodatkowe D6 dla „scatteru” i „hit’a”; wchodzące z krawędzi również są scatterowane 2D6 i jeżeli wypadną 1” od przeciwnika lub poza stołem, to są opóźniane o 1 turę;
3-4 –wszystkie rezerwy otrzymują -1 do rzutu w tej rundzie;
5-6 –wszystkie rezerwy otrzymują +1 do rzutu w tej rundzie. :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Śro 9:34, 09 Sie 2006    Temat postu:

WARHAMMER 40,000

12.08.2006 Sobota
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 1500 pts

wpisowe 10pln


ZASADY:

1.WYSIWYG (modele nieposiadające odwzorowania sposobu poruszania, i/lub broni traktowane są jakby nie posiadały ew. latania, bądź broni!!!).
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Zasady co do których nie posiada się poparcia "na piśmie" nie obowiązują !!!
4. Wymagane kości , templaty i miarki.
5. Gramy 3 lub 4 bitwy po 6 tur lub 100 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Scenariusze oraz ich poziom wybierane losowo z rulebooka dla danego stołu przed rozpoczęciem gry (teren rozkładany będzie po wylosowaniu konkretnych misji).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pon 6:23, 14 Sie 2006    Temat postu:

WARHAMMER 40,000

17.08.2006 Czwartek
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 750 pts na zasadach "Cities of Death"


wpisowe 10pln lub mniej

ZASADY:

1.WYSIWYG.
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Proszę posiadać własny Codex.
4. Przynosimy: Kości , templaty i miarki!!!
5. Gramy 4 bitwy po 6 tur lub 90 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Scenariusze wybierane losowo z rulebooka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Nie 7:50, 27 Sie 2006    Temat postu: Zamknięcie szkolnych wakacji

WARHAMMER 40,000

31.08.2006 Czwartek
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 1999 pts

wpisowe 10pln

ZASADY:

1.WYSIWYG (modele nieposiadające odwzorowania sposobu poruszania, i/lub broni traktowane są jakby nie posiadały ew. latania, bądź broni!!!).
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Zasady co do których nie posiada się poparcia "na piśmie" nie obowiązują !!!
4. Wymagane kości , templaty i miarki.
5. Gramy 3 lub 4 bitwy po 6 tur lub 100 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Scenariusze oraz ich poziom wybierane losowo z rulebooka dla danego stołu przed rozpoczęciem gry (teren rozkładany będzie po wylosowaniu konkretnych misji).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Śro 21:10, 13 Wrz 2006    Temat postu:

WARHAMMER 40,000

16.09.2006 Sobota
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 1888 pts


wpisowe 10pln

ZASADY:

1.WYSIWYG.
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Proszę posiadać własny Codex
4. Kości , templaty i miarki
5. Gramy 4 bitwy po 6 tur lub 100 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Przed rozpoczęciem meczu rozdane zostaną karty z rozkazami dla "generałów" (9 sztuk). W danej rozgrywce trzeba będzie zagrać 2 karty. Po ich wykorzystaniu należy je podrzeć lub oddać sędziemu (każda karta może zostać użyta tylko 1 raz !!!). Szczegółowe omówienie działania kart na turnieju.
9. Scenariusze wybierane losowo z rulebooka (Victory Points)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 9:36, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Mam prośbę - czy moglibyście zamieszczac ogłoszenia o turniejach z tygodniowym wyprzedzeniem a nie 3 dniowym jak ostatnio - brak czasu nie pozwala mi sie wpasować z terminem w przeciągu 3 właśnie dni.

Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Sob 18:25, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Biję się w pierś.
Misiek jest leniwy. Będę zamieszczać z 2 tyg. wyprzedzeniem :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Następny
Strona 2 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin