Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 19:10, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
a jak jest z zasadmii armii jeśli gramy na 500p???? czy w przypadku gdy musimy wziąć lorda który ma 3W - można wziąć innego takiego co ma 2??
->chodzi mi o to ze 13kompania ma napisane przy wolf lordzie 1 co oznacza ze zawsze musi być. I co w takim przypadku??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Nie 6:39, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zasady patrolu zabraniają, to go po prostu niebierzesz. HQ tylko 2 woundowe może być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 6:18, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
W zasadach patrolu nie musi byc HQ przeciez - chyba ze cos zmieniliscie !!!!!
PS
WROCILEM Z MAZUR !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Pon 18:48, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Standard HQ= 0 - 1
Cosik ludziska wiaterku szukają :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziel0ny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wytrzasnąć kase na piwo?
|
Wysłany: Pią 18:23, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak inni, ale ja nie mam zadnego doswiadczenia z citifajtem. Co prawda nowy kodex mialem w rekach, ale raczej ogladalem obrazki niz czytalem zasady . Mysle, ze nie zaszkodzi aby przed samym turniejem ktos, kto ma juz jakies obeznanie w temacie rozegral jakas blyskawiczna bitewke pokazowa z mniej wiecej wyjasnieniem nowych zasad. Tak aby reszta mogla sie lepiej obeznac z tematem walk ulicznych.
Co Wy na to?
--
"Chaaaos is greaaaat."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Pią 20:01, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Spokojnie zrobimy wprowadzenie i Kieleckie Klaryfikacje Zasad. KKZ :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karol
Aspiring Beer Master
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 20:53, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Proponuje 1 punkt do KKZ - misje zawsze są rozgrywane w nocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Pon 7:44, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
WARHAMMER 40,000
03.08.2006 Czwartek
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 1777 pts
wpisowe 10pln
ZASADY:
1.WYSIWYG.
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Proszę posiadać własny Codex
4. Kości , templaty i miarki
5. Gramy 4 bitwy po 6 tur lub 100 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Przed rozpoczęciem meczu rozdane zostaną karty z rozkazami dla "generałów" (9 sztuk). W danej rozgrywce trzeba będzie zagrać 2 karty. Po ich wykorzystaniu należy je podrzeć lub oddać sędziemu (każda karta może zostać użyta tylko 1 raz !!!). Szczegółowe omówienie działania kart na turnieju.
9. Scenariusze wybierane losowo z rulebooka (Victory Points+Dusk&Down, dozwolony deepstrike i infiltrate)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Wto 9:29, 25 Lip 2006 Temat postu: Czekam na sugestie co do kart !!!!!!!!!!!!! |
|
|
Do trzech razy sztuka …
Zagraj w dowolnym momencie.
Możesz dokonać 3 dowolnych, dodatkowych przerzutów, swoich nieudanych rzutów na trafienie/save w ciągu całej bitwy.
Nie można przerzucać – przerzutów.
A masło nie jest maślane. :)
Eksperymentalna broń
Zagraj po rozstawieniu jednostek.
Wybrany przez ciebie oddział otrzymuje +1 do S dla swoich broni i/lub modeli na całą bitwę.
Jednakże z powodu niestabilnej i eksperymentalnej natury użytych materiałów/stymulantów, każdy rzut = „1” na trafienie, oznacza konieczność wykonania jednego save’a dla oddziału lub jednego rzutu na tabeli „glance” dla pojazdów. :)
Neurostymulanty
Zagraj po rozstawieniu jednostek:
Wybrany przez ciebie oddział (nie pojazd) otrzymuje zdolność „Feel No Pain” do końca bitwy. Jednakże każdy jego rzut na trafienie/strzał = „1” oznacza „przegrzanie mózgu” i strzał/atak w swoją jednostkę z aktualnym profilem, a dla jednoosobowych jednostek atak na najbliższą swoją jednostkę w zasięgu. Nie działa na modele posiadające już FnP. :)
Dywersja
Zagraj po rozstawieniu jednostek.
Możesz zamienić miejscami do 4 swoich jednostek. Nie wolno jednakże zamieniać miejscami oddziałów wystawionych w infiltracji z jednostkami nieposiadającymi jej. :)
Pułapka – zaminowany teren
Zagraj przed rozstawieniem jednostek.
Wybierz w tajemnicy przed przeciwnikiem 3 fragmenty terenu i zanotuj ich położenie.
Każdy model przeciwnika przechodząca w czasie bitwy przez taki teren otrzymuje na 4+ trafienie S6 AP- . Pojazdy traktowane są jako trafiane w tylny pancerz. Dotyczy również jednostek unoszących się nad powierzchnią. :)
Ukrycie przed wrogiem
Zagraj po rozstawieniu jednostek.
Każda z twoich jednostek - dopóki nie wykona ruchu lub ataku – spostrzegana jest przez przeciwnika na zasadach „Night Fightingu”. :)
Bombardowanie taktyczne
Użyj na początku dowolnej tury. Nie dotyczy samotnych modeli o wys. max 2.
Rzuć K6:
1 – złe namiary - każda z jednostek na polu walki na 4+ otrzymuje D6 ran;
2-5 – każdy oddział przeciwnika oraz twój w promieniu 2D6” od niego na 4+ otrzymuje D6 ran;
6 – jak wyżej, lecz każdy udany save należy wykonać ponownie. :)
Zakłócenie łączności
Zagraj po rozstawieniu jednostek.
Nie dotyczy jednostek wystawianych w rezerwach.
Przesuń 2 jednostki przeciwnika o max 6” w obrębie jego strefy rozstawienia.
Jednostki wystawione w infiltracji mogą zostać przesunięte poza tym obszarem.
Warpstorm
Użyj na początku dowolnej tury.
Rzuć K6:
1-2 – w tej rundzie jednostki wchodzące z deepstrike’u znoszone są o dodatkowe D6 dla „scatteru” i „hit’a”; wchodzące z krawędzi również są scatterowane 2D6 i jeżeli wypadną 1” od przeciwnika lub poza stołem, to są opóźniane o 1 turę;
3-4 –wszystkie rezerwy otrzymują -1 do rzutu w tej rundzie;
5-6 –wszystkie rezerwy otrzymują +1 do rzutu w tej rundzie. :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Śro 9:34, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
WARHAMMER 40,000
12.08.2006 Sobota
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 1500 pts
wpisowe 10pln
ZASADY:
1.WYSIWYG (modele nieposiadające odwzorowania sposobu poruszania, i/lub broni traktowane są jakby nie posiadały ew. latania, bądź broni!!!).
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Zasady co do których nie posiada się poparcia "na piśmie" nie obowiązują !!!
4. Wymagane kości , templaty i miarki.
5. Gramy 3 lub 4 bitwy po 6 tur lub 100 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Scenariusze oraz ich poziom wybierane losowo z rulebooka dla danego stołu przed rozpoczęciem gry (teren rozkładany będzie po wylosowaniu konkretnych misji).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Pon 6:23, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
WARHAMMER 40,000
17.08.2006 Czwartek
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 750 pts na zasadach "Cities of Death"
wpisowe 10pln lub mniej
ZASADY:
1.WYSIWYG.
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Proszę posiadać własny Codex.
4. Przynosimy: Kości , templaty i miarki!!!
5. Gramy 4 bitwy po 6 tur lub 90 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Scenariusze wybierane losowo z rulebooka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Nie 7:50, 27 Sie 2006 Temat postu: Zamknięcie szkolnych wakacji |
|
|
WARHAMMER 40,000
31.08.2006 Czwartek
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 1999 pts
wpisowe 10pln
ZASADY:
1.WYSIWYG (modele nieposiadające odwzorowania sposobu poruszania, i/lub broni traktowane są jakby nie posiadały ew. latania, bądź broni!!!).
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Zasady co do których nie posiada się poparcia "na piśmie" nie obowiązują !!!
4. Wymagane kości , templaty i miarki.
5. Gramy 3 lub 4 bitwy po 6 tur lub 100 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Scenariusze oraz ich poziom wybierane losowo z rulebooka dla danego stołu przed rozpoczęciem gry (teren rozkładany będzie po wylosowaniu konkretnych misji).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Śro 21:10, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
WARHAMMER 40,000
16.09.2006 Sobota
godz. 10.00
Sklep GRACZ
Punkty: 1888 pts
wpisowe 10pln
ZASADY:
1.WYSIWYG.
2. Nie wolno używać proxów i odlewów.
3. Proszę posiadać własny Codex
4. Kości , templaty i miarki
5. Gramy 4 bitwy po 6 tur lub 100 minut.
6. System szwajcarski.
7. Gramy wg. Polskiej Klaryfikacji Zasad
8. Przed rozpoczęciem meczu rozdane zostaną karty z rozkazami dla "generałów" (9 sztuk). W danej rozgrywce trzeba będzie zagrać 2 karty. Po ich wykorzystaniu należy je podrzeć lub oddać sędziemu (każda karta może zostać użyta tylko 1 raz !!!). Szczegółowe omówienie działania kart na turnieju.
9. Scenariusze wybierane losowo z rulebooka (Victory Points)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 9:36, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mam prośbę - czy moglibyście zamieszczac ogłoszenia o turniejach z tygodniowym wyprzedzeniem a nie 3 dniowym jak ostatnio - brak czasu nie pozwala mi sie wpasować z terminem w przeciągu 3 właśnie dni.
Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekbeer
Beer Master
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki
|
Wysłany: Sob 18:25, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Biję się w pierś.
Misiek jest leniwy. Będę zamieszczać z 2 tyg. wyprzedzeniem :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|