Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:46, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jest "C'tan Shard of the Deceiver" i "C'tan Shard of the Nightbringer" więc w jakimś sensie C'tan Shard jest w nowym kodeksie. C'tany nie są takie OP jak Wrajty więc ta drobna różnica w nazwach nie zwróci niczyjej uwagi. A jak Sławny powiedział że możesz, to czekamy tylko na zdjęcia w rubryce warsztat kiedy wysmażysz swoje Dark Mechanicum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:28, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No to dobrze bo taki deepujący się w pierwszej turze Nightbringer z jednorazową niewidką może coś tam podziałać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Frost!
Pomocnik
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:10, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Yo
czy wszystkie maszyny z linków poniżej, można używać w 40tce w grach turniejowych jeśli będzie dozwolony FW?
i czy można je używać w bitwach takich normalnych ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Frost! dnia Wto 23:11, 29 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Wto 23:21, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Fellblade, Deimos Predator i Achilles jak najbardziej. Legion Glaive jest tylko do HH.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:52, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Jak się zwalcza eldarskie motorki?
1. W fazie strzelania. Strzelamy do podstawki, do jeźdźca czy do długiego dzioba motorku?
2. W fazie szarży. Mierzymy do podstawki czy do dzioba motorku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pią 16:20, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
1. Do motoru
2. Do podstawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CorniC
Pomocnik
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:48, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Co by sprawę zamknąć raz na zawsze, udało mi się dorwać chaosowe psy z WFB, i mam zamiar je wystawić jako Khornowe Houndy, docelowo przerabiam je na terminatorskie podstawki i tylko te będą teraz dopuszczane tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pią 13:54, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Docelowo powinny być na termosowych tak jak oryginalne modele :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:55, 12 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
nie zapomnij o obrożach ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Sob 17:52, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
CorniC, mała poprawka co do podstawek. Psy w boxie maja podstawki 50mm jak centurioni ale wedle ETC mogą być na termosowych 40mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:50, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
czytam sobie papierowego White Dwarfa nr 107 gdzie są zasady od SW iron priesta. co dziwne pisze tam że można używać tego indepa równolegle jako HQ (nowy profil) i jako ELITĘ (stary profil):
"This datasheet can be used either instead of or alongside the one in codex Space Wolves - it's your choice - in any of your games". (s. 26)
Co znaczy że formacja Lord +2x priest not dead.
Właściwie to można teraz wystawić całą armię z iron priestów
Iron Priest (HQ) + 2x priest (Elite)
tylko po co?
(skoro są lordowie i serwitorzy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CorniC
Pomocnik
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:33, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie mam kłopot z interpretacją zasady Demon, chodzi o to czy jeśli jednostka nie ma zasady Deomnic Instability to może być podłączana pod odział bez zady demon? Dla przykładu np Skultaker (na Demonkin of Khorne)+ oddział CSM, albo Lord + Bloodleters (DoK)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:49, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Może
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:39, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
THE SKY IS FALLING !!!
GW wypuściło na FB pierwszy FAQ do czterdziestki
[link widoczny dla zalogowanych]
(Cypher wraca do łask)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Czw 11:31, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Algirdas napisał: |
(Cypher wraca do łask) |
Niby czemu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|