Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

7 edycja - Pytania o zasady, wałki i tym podobne rzeczy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Zasady i FAQ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:11, 13 Gru 2014    Temat postu:

tak może

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:10, 26 Gru 2014    Temat postu:

Jak się strzela z Gravitonów do mieszanych sejwów? Np mam unit Wolf Lorda (Sv2+) i wilczka (6+), to jak się rzuca na woundy przeciwko takiemu oddziałowi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:22, 26 Gru 2014    Temat postu:

imo jak z tafem większościowy się bierze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pią 13:18, 26 Gru 2014    Temat postu:

PKZ
Cytat:
Wykonując rzuty powodujące utratę Wounda w razie spełnienia jakiego warunku i wykorzystujcego w tym celu charakterystykę inną niż Toughness (Graviton, Psychic Shriek) używamy większościowej wartości danej charakterystyki (przez analogię do większościowego woundowania i T)

Nadal trwa głosowanie nad tym zapisem ale aktualnie większość jest za braniem wartości większościowej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pią 13:18, 26 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:57, 28 Gru 2014    Temat postu:

Takie uściślenie, bo wczoraj była dyskusja czy Jum Unity mogą używać Jump Packa i w fazie ruchu żeby mieć 12'' i szarży żeby mieć re-rolla. Odpowiedź brzmi- nie mogą:

"Jump units can use their jump packs once each turn to move more swiftly in either the Movement phase
or
the Assault phase – they cannot use their jump packs in both phases
in the same turn.

If not using its jump pack, a model moves as a normal model of its type.
Indeed, a Jump unit can always choose to move as a normal model of their type if they wish."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 17:13, 28 Gru 2014    Temat postu:

ach, jest OK - zgadza się wpierniczyli to w ogólny opis a ja szukałem w movement i assault phase
czyli nic się nie zmieniło w tej materii od poprzedniej edycji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:31, 04 Sty 2015    Temat postu:

Jak się przemieszcza Vortex of Doom Grey Knightów - zadając obrażenia czy nie? Chodzi o to, że jak wyląduje w 1 turze to w następnej rusza się 2d6 na inne miejsce. Czy cios z siłą D dostają wszystkie modele po drodze, czy tylko te na których ostatecznie zatrzyma się znacznik?

W zasadach Vortex pisze: "Any unit under the marker’s new location is hit" co by wskazywało że tylko modele gdzie zatrzymał się blast dostąją D a tym po których przeleciał po drodze nic nie jest. Dobrze interpretuję?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Nie 12:32, 04 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:30, 04 Sty 2015    Temat postu:

dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:37, 24 Sty 2015    Temat postu:

Co się stanie jeśli Drop Pod wyląduje między oddziałami przeciwnika i impasem tak, że nie będzie możny wyjść na zewnątrz ani jednym marinsem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:45, 24 Sty 2015    Temat postu:

nie możesz się disembarkować a musisz więc śmierć, koniec, finito i kaput :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:30, 26 Sty 2015    Temat postu:

a jaki jest kąt strzelania z okienek Rhino? W podręczniku nigdzie nie mogę znaleźć jaki jest kąt strzelania z Fire Pointów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pon 15:07, 26 Sty 2015    Temat postu:

360 stopni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:30, 26 Sty 2015    Temat postu:

Już mi się zaczyna podobać ten Rhino. A z Fire Pointów na Fortyfikacjach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:37, 26 Sty 2015    Temat postu:

zależy jak są umieszczone ale najczęściej 180 od okienka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frost!
Pomocnik



Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:02, 30 Sty 2015    Temat postu:

Hej,
znalazłem taki zapisek na GV
rozmowa dotyczy vingicatora zdejmującego covera :D

Argetlam napisał:
"35p kosztuje duch maszyny-weteran z Battle of Keylek dający blastowym bronią ignor covera. Z IA II vol.2"


prawda to li ? ma ktoś jakiś link podesłać gdzie to znaleść ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Frost! dnia Pią 14:03, 30 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Zasady i FAQ Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Następny
Strona 5 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin