Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:11, 13 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
tak może
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:10, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jak się strzela z Gravitonów do mieszanych sejwów? Np mam unit Wolf Lorda (Sv2+) i wilczka (6+), to jak się rzuca na woundy przeciwko takiemu oddziałowi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:22, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
imo jak z tafem większościowy się bierze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pią 13:18, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
PKZ
Cytat: |
Wykonując rzuty powodujące utratę Wounda w razie spełnienia jakiego warunku i wykorzystujcego w tym celu charakterystykę inną niż Toughness (Graviton, Psychic Shriek) używamy większościowej wartości danej charakterystyki (przez analogię do większościowego woundowania i T) |
Nadal trwa głosowanie nad tym zapisem ale aktualnie większość jest za braniem wartości większościowej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pią 13:18, 26 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:57, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Takie uściślenie, bo wczoraj była dyskusja czy Jum Unity mogą używać Jump Packa i w fazie ruchu żeby mieć 12'' i szarży żeby mieć re-rolla. Odpowiedź brzmi- nie mogą:
"Jump units can use their jump packs once each turn to move more swiftly in either the Movement phase
or
the Assault phase – they cannot use their jump packs in both phases
in the same turn.
If not using its jump pack, a model moves as a normal model of its type.
Indeed, a Jump unit can always choose to move as a normal model of their type if they wish."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SARGO
Beer Master
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 17:13, 28 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
ach, jest OK - zgadza się wpierniczyli to w ogólny opis a ja szukałem w movement i assault phase
czyli nic się nie zmieniło w tej materii od poprzedniej edycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:31, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jak się przemieszcza Vortex of Doom Grey Knightów - zadając obrażenia czy nie? Chodzi o to, że jak wyląduje w 1 turze to w następnej rusza się 2d6 na inne miejsce. Czy cios z siłą D dostają wszystkie modele po drodze, czy tylko te na których ostatecznie zatrzyma się znacznik?
W zasadach Vortex pisze: "Any unit under the marker’s new location is hit" co by wskazywało że tylko modele gdzie zatrzymał się blast dostąją D a tym po których przeleciał po drodze nic nie jest. Dobrze interpretuję?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Nie 12:32, 04 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:30, 04 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:37, 24 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Co się stanie jeśli Drop Pod wyląduje między oddziałami przeciwnika i impasem tak, że nie będzie możny wyjść na zewnątrz ani jednym marinsem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:45, 24 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie możesz się disembarkować a musisz więc śmierć, koniec, finito i kaput :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:30, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a jaki jest kąt strzelania z okienek Rhino? W podręczniku nigdzie nie mogę znaleźć jaki jest kąt strzelania z Fire Pointów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sławny
Aspiring Beer Master
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pon 15:07, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
360 stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Algirdas
Szef
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:30, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Już mi się zaczyna podobać ten Rhino. A z Fire Pointów na Fortyfikacjach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maszta
Aspiring Beer Master
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:37, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
zależy jak są umieszczone ale najczęściej 180 od okienka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frost!
Pomocnik
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:02, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Hej,
znalazłem taki zapisek na GV
rozmowa dotyczy vingicatora zdejmującego covera :D
Argetlam napisał: |
"35p kosztuje duch maszyny-weteran z Battle of Keylek dający blastowym bronią ignor covera. Z IA II vol.2" |
prawda to li ? ma ktoś jakiś link podesłać gdzie to znaleść ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Frost! dnia Pią 14:03, 30 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|